Erdoğan: Teröristleri temizleyene kadar mücadelemiz sürecek

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, "Türk Silahlı Kuvvetleri ve Özgür Suriye Ordusu'nun Suriye'nin kuzeybatısındaki Afrin bölgesinde gerçekleştirdiği Zeytin Dalı Harekâtı'nda 2 bin 348 teröristin etkisiz hale getirildiğini" söyledi.

Erdoğan: Teröristleri temizleyene kadar mücadelemiz sürecek

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, "Türk Silahlı Kuvvetleri ve Özgür Suriye Ordusu'nun Suriye'nin kuzeybatısındaki Afrin bölgesinde gerçekleştirdiği Zeytin Dalı Harekâtı'nda 2 bin 348 teröristin etkisiz hale getirildiğini" söyledi.

02 Mart 2018 Cuma 22:28
Erdoğan: Teröristleri temizleyene kadar mücadelemiz sürecek

Afrika seyahati kapsamında gittiği Mali'de Cumhurbaşkanı İbrahim Boubacar Keita ile birlikte ortak basın toplantısı düzenleyen Erdoğan'ın konuşmasının satırbaşları şöyle:

-Bizim Suriye'de terörle mücadelemiz yoğun bir şekilde devam ediyor. Şu ana kadar, 2348 teröristi etkisiz hale getirdik. Her kim eli kanlı çeteleri belli bir din ya da etnik kimlikle özdeş hale getiriyorsa o teröristin ekmeğine yağ sürüyor demektir.

-Bütün teröristleri bu bölgeden temizleyene kadar bu mücadeleyi sürdüreceğiz. Asla durmak yok. Şehitlerimiz oluyor, canımız da yanıyor. Ama biz biliyoruz ki, şehadet makamlar üstü bir makamdır. Bu da bizim mehmetçiğimizin gurur ifadesidir.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 02.03.2018 23:05
Anahtar Kelimeler:
Erdoğan
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Deniz 2018-03-02 23:27:16

Senin derdin koltuk,mehmet cenazeleri oylarla orantilidir,arastirmacilarin cenaze geldikçe oylarimiz yukseliyor diyor

Avatar
Okur 2018-03-02 23:15:08

Kendi çocuklarınızı niye şehadet makamından mahrum ediyorsunuz?peygamber ocağı diyorsunuz,niye askerlik yaptirmadiniz? Kılıçdaroğlu ' nun oğlu aslanlar gibi askerliğini yapıyor.teroristleri başımıza siz bela ettiniz.mehmetcik caniyla ödüyor.!!!!

Avatar
Okur 2018-03-02 23:27:01

Birbirinden nefret eden bir halk yarattın,eserinle gurur duy!!!

Misafir Avatar
hadi ordan 2018-03-03 11:07:21 @Okur

gerçekler acıdır.payitaht kalıcıdır

Beğenmedim! (0)
Avatar
köylü 2018-03-02 23:42:13

türkiyeye çok acil yapay zeka getirilmeli yada yapay zekanın mucidi getirilmeli türkiyenin kurtuluşu yapay zekanın elinde benim umudum yapay zekada tek kurtuluş yapay zekadadır inşAllah gelirde bizi kurtarır

Misafir Avatar
Aliço 2018-03-02 23:52:06 @köylü

Zekanın organik aslından şimdiye kadar ne fayda gördün de onun yaratacağı yapay zekadan medet umuyorsun bre gafil !

Beğenmedim! (1)
Avatar
nasıl olsa 2018-03-03 00:00:32

soyunun çocukları ölmüyor rahat rahat konuş bakalım işkembeden atması kolay.

Avatar
köylü 2018-03-02 23:39:05

şeriatçılar kürtleri zayıf görmüşler yakarız yıkarız diyorlar kahraman mehmetçik naraları atılıyor sanırsınızki karşımızda tankları topları savaş uçağı olan bir ordu bir devlet var onları yenmişiz yok etmişiz gibi naralar atılıyor karşısındaki kürtlerin elinde bir tüfeği var 70 80 yaşlarıundaki ihitiyarları da götürsen ilerlerler küetler bakalım bu düşmanlıkları yazıyorlarmı

Avatar
Hakliyizkazanacagiz 2018-03-03 01:57:45

Kadin düsmani cocuk düsmani kürt düsmani hirsiz katil isid zihniyetli bu hastayi türkiyenin derinleri ele gecirmisken bütün pis islerini bunun üzerinden görüyorlar.Elbette ölümlerine neden oldugun suriye halklari türkiye halklarinin sana hazmetmekte zorlanacagin cevaplari olacaktir.Korkularin arttikca zulmünde artiyor sonunu kürt direnisci kadinlar getirecektir.

Avatar
Rusya kesin Garanti veriyor! 2018-03-03 00:08:14

Avrupa ABD Rusyada değil çözüm çözüm KENDİ İÇİNDE "Arasan Mevlayı kendinde ara Kudüste Mekkede Hacda değildir" Rusya izin veriyor siye operasyon yaparsın ama sonra yargılanırken Rusya da onay verebilir..En güzeli iç barışdı ama onuda masya tekme vurarak yıktınız..Allah affetsin sizi, Kul affetmez..