banner87

Erdoğan: Türk-Rus ilişkilerinin geleceği için önemli bir adım

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, şahsi Twitter hesabı üzerinden bir paylaşımda bulunarak, ''#NükleerEnerjiGüçlüTürkiye'' etiketiyle bir paylaşımda bulundu

Erdoğan: Türk-Rus ilişkilerinin geleceği için önemli bir adım

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, şahsi Twitter hesabı üzerinden bir paylaşımda bulunarak, ''#NükleerEnerjiGüçlüTürkiye'' etiketiyle bir paylaşımda bulundu

02 Nisan 2018 Pazartesi 23:45
Erdoğan: Türk-Rus ilişkilerinin geleceği için önemli bir adım

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, şahsi Twitter hesabı üzerinden bir paylaşımda bulundu. Mersin'de yapılacak olan Akkuyu Nükleer Santrali’nin temellerinin yarın atılacağını belirten Erdoğan, '"#NükleerEnerjiGüçlüTürkiye'' etiketiyle şu ifadeleri kullandı:

"Yarın, Rusya Devlet Başkanı, kıymetli dostum Vladimir Putin ile birlikte Türkiye’nin ve Türk-Rus ilişkilerinin geleceği için önemli bir adım olan 20 milyar dolarlık dev yatırım Akkuyu Nükleer Santrali’nin temellerini atacağız.''

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 02.04.2018 23:59
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Allah başımıza akıllı siyasetci versin amin 2018-04-03 00:41:45

Almanya nükreel santrallardan kurtulmak için care arıyor deprem ülkesi Türkiye Rusyaya bağımlı santral kuruyor pes pes.

Avatar
Mehmet Şimşek 2018-04-02 23:58:43

Yağmur yağmadan çatıyı onarın

Avatar
Vatandaş 2018-04-02 23:57:31

Şimdi laf cambazlığı yapmayın. Bu hareketler güç zehirlenmesi. Vatandaş enflasyon canavarı ile boğuşmaktan yoruldu gençlerimiz işsizlikten karamsar esnafımız siftahsız dükkan kapatıyor ve biriken kredi prim vergi borcu var ne yapacağını şaşırdı küçük ve orta ölçekli işletmeler dolar / Euro yükselişi nedeniyle yatırımlarını durdurdu ve işçi çıkartmaya başlayacak emekli maaşı yetiremiyor ve sağlık kesintilerinden ne kadar maaş aldığını bilmiyor işçi ve memur ay sonunu getiremiyor ek işte çalışmasa ve aile büyüklerinin yardımda alsa bile çocukları için endişeli bankalara rehin durumda. Çiftçi tarımı bıraktı il ve ilçelerde köle gibi çalışıyor Taşeron işçi çıkarttığınız KHK'dan dolayı işsiz kalacağından endişeli çoluk çocukla ne yaparız diye karamsar Benzin/Motorin/Elektrik'e gelen zamlar iğneden ipliğe her şeye faiş zamlar getirdi. Kısacası bir eli yağda bir eli balda olan beyler Vatandaş perişan. Milli irade metanetle seçimi bekliyor el mi yaman bey mi yaman sandıkta gösterecek. İYİ günlere

Avatar
Mehmet Şimşek 2018-04-02 23:59:50

İsraf, iflas getirir.

Avatar
Okur 2018-04-03 00:07:24

" kıymetli dostum" Hıristiyan ,kâfir, gomenest Putin nereden bizim dostumuz oluyor..Kuran da maida suresi 51 de şöyle buyrulur.ey muminler hiristiyanlari, Yahudileri dost tutmayın ,onlar birbirlerinin dostudur.kim onlardan dost tutarsa oda onlardandir.bu ayeti sn Erdoğan bilmiyor mu?imam hatipte Arapça öğrenmedi mi? gerçi imam hatipte Arapçadan kanaat notuyla zorla 5 aldı ,az daha Arapçadan sınıfta kalıyordu..Arapça öğrendiği tek şey,men dakka dukka... çünkü onun sonuda cukka.. gördünüz sn cumhurbaskani hicte catlayip patlamiyoruz,nesemiz yerindedir

Avatar
001 2018-04-03 00:59:50

Senin Allah belanı versin şrefsiz seni gebermedin gittin lan ne nükler havası yapıyorsun

Misafir Avatar
hadi aldi diyelim 2018-04-03 11:28:26 @001

nerelerine koyacaklar bu enerji dediyiniz gazi benzini dunya sizin le ticaretmi yapacak o enerjiyi kiciniza doldurursunuz fasistlere mujdeler olsun kasintilari gececek inslah

Beğenmedim! (0)
Avatar
T.C. NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE DÜNYA MUCİZESİ EBEDİ BAŞKUMUTAN ATATÜRKCÜ TÜRKÜM 2018-04-03 02:46:50

Sakın ,sakın olaki rusyayla dostluğumuza demec verme .!! Bak abd nin bu gün kolalisyon generali ne diyor çıkmıyacağız diyor pislik abd başkanlarına bile kafa tutyor ve pkkyada doslarımız çook büyük fedakarlıklar gösterdi daha suriyeyle işimiz bitmedi diyor .!Dolayısıyla cumhur aman diyeyin rusyayı sakın olaki inçitme .Bizğnde rusya gibi İran ,gibi mütefiğe ihtiyacımız var abd nin niyeti başka ülkemizi TÜRK VATANIMIZI BÖLMEK PARÇALAMAK bu defa kesin bu yaz alem ,edecekler çkalem edecekler TANRI KORUSUN belkide saldıracaklar ,dolayısı ile rusyayı ve iranı sakın inçitme kahpe ,kallel terör sevici abd kesin bu defa çok ciddi .Hadda ADANA ASKERİ ÜSÜMÜZ İNÇİRLİKTEN KOVALIM ALMANYAYO KOVDUĞUN GİBİ ..aman cumhur ,aman ABD YE GĞVENME ÇOOK KALLEŞ KAHPE ĞLKE AYNI ARAPLAR GİBİ BİZİ ARKAMIZDAN VURACAK TERÖRİST PKK GİBİ TANRI MEHMETCİKLERİMİZİ TÜRK ULUSUNU VE TÜRK VATANIMIZI KORUSUN AMİN

Avatar
T.C. NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE DÜNYA MUCİZESİ EBEDİ BAŞKUMUTAN ATATÜRKCÜ TÜRKÜM 2018-04-03 02:49:03

Sakın ,sakın olaki rusyayla dostluğumuza demec verme .!! Bak abd nin bu gün kolalisyon generali ne diyor çıkmıyacağız diyor pislik abd başkanlarına bile kafa tutyor ve pkkyada doslarımız çook büyük fedakarlıklar gösterdi daha suriyeyle işimiz bitmedi diyor .!Dolayısıyla cumhur aman diyeyin rusyayı sakın olaki inçitme .Bizğnde rusya gibi İran ,gibi mütefiğe ihtiyacımız var abd nin niyeti başka ülkemizi TÜRK VATANIMIZI BÖLMEK PARÇALAMAK bu defa kesin bu yaz alem ,edecekler çkalem edecekler TANRI KORUSUN belkide saldıracaklar ,dolayısı ile rusyayı ve iranı sakın inçitme kahpe ,kallel terör sevici abd kesin bu defa çok ciddi .Hadda ADANA ASKERİ ÜSÜMÜZ İNÇİRLİKTEN KOVALIM ALMANYAYO KOVDUĞUN GİBİ ..aman cumhur ,aman ABD YE GĞVENME ÇOOK KALLEŞ KAHPE ĞLKE AYNI ARAPLAR GİBİ BİZİ ARKAMIZDAN VURACAK TERÖRİST PKK GİBİ TANRI MEHMETCİKLERİMİZİ TÜRK ULUSUNU VE TÜRK VATANIMIZI KORUSUN AMİN