Erdoğan: Türkiye dünya çapında bir efsanedir

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Ankara Ticaret Odası İftar Programı'nda konuştu. Erdoğan, "Biz sadece güçlü Meclis demiyoruz. Biz sadece güçlü hükümet demiyoruz. Biz sadece güçlü Türkiye demiyoruz. Bütün bunlarla beraber aynı zamanda güçlü ekonomi diyoruz. Türkiye, geçtiğimiz 16 yılda ortaya koyduğu ekonomi performansıyla dünya çapında bir modeldir, dünya çapında bir efsanedir " dedi.

Erdoğan: Türkiye dünya çapında bir efsanedir

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Ankara Ticaret Odası İftar Programı'nda konuştu. Erdoğan, "Biz sadece güçlü Meclis demiyoruz. Biz sadece güçlü hükümet demiyoruz. Biz sadece güçlü Türkiye demiyoruz. Bütün bunlarla beraber aynı zamanda güçlü ekonomi diyoruz. Türkiye, geçtiğimiz 16 yılda ortaya koyduğu ekonomi performansıyla dünya çapında bir modeldir, dünya çapında bir efsanedir " dedi.

06 Haziran 2018 Çarşamba 22:21
Erdoğan: Türkiye dünya çapında bir efsanedir

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, ATO Congresium’da Ankara Ticaret Odasının iftar programında konuştu.

Cumhurbaşkanı Erdoğan, “Biz sadece güçlü Meclis demiyoruz. Biz sadece güçlü hükümet demiyoruz. Biz sadece güçlü Türkiye demiyoruz. Bütün bunlarla beraber aynı zamanda güçlü ekonomi diyoruz.” dedi.

“Türkiye, geçtiğimiz 16 yılda ortaya koyduğu ekonomi performansıyla dünya çapında bir modeldir, dünya çapında bir efsanedir.” ifadesini kullanan Erdoğan, “Kur, faiz ve enflasyon sarmalıyla bozulmak istenen ekonomimiz, 24 Haziran’ın ardından yeni ve çok daha güçlü bir yükselişe geçecektir.” diye konuştu.

ERDOĞAN’DAN TÜRKİYE-AB KIYASLAMASI

Erdoğan, “Türkiye’nin ne gelirlerinde ne giderlerinde ne borçlanmasında ne borçlarını ödemesinde en küçük bir sıkıntısı yoktur.” dedi.

“Türkiye, bırakınız gelişmekte olan ülkeleri, gelişmiş ülkelerin çoğunun dahi ilerisinde bir fotoğrafa sahiptir.” diyen Erdoğan, şunları söyledi:

“Bundan 16 yıl önce bir Türk vatandaşı, AB ülkeleri vatandaşlarının üçte biri kadar gelire sahipti, bugün bir Türk vatandaşı, AB vatandaşlarının yaklaşık üçte ikisi kadar bir gelire sahip hale gelmiştir. Hedefimiz, 2023’e kadar bu oranı eşitlemek ve hatta geçmektir.”

Cumhurbaşkanı Erdoğan, “Tüm vatandaşlarıma çağrıda bulunuyorum, evinizde yastık altında tuttuğunuz dövizlerinizi, paralarınızı, altınlarınızı bankalara, katılım şirketlerine ve diğer yatırım mecralarına yatırarak lütfen sisteme sokun ve ülkemizin büyümesine hep beraber katkıda bulunun.” dedi.

Erdoğan, “Ekonomimize bakarak değil, ülkemiz aleyhinde oluşturulan havayı körüklemek için açıklamalar yapan kredi derecelendirme kuruluşları büyüme rakamlarımızı görünce bakalım mahcup olacaklar mı? Bunların derdi ne biliyor musunuz? 24 Haziran. 24 Haziran’da acaba AK Parti’yi çökertebilir miyiz? Erdoğan’ı çökertebilir miyiz? Bütün hesapları bu. Ama çökertemeyecekler, başaramayacaklar.” diye konuştu.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 06.06.2018 22:31
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
KECi COBANI 2018-06-07 00:00:32

HALKINI 16 SENSDiR APTAL YERiNE KOYAN AKP HUKÜMETi DÜNYANIN EN BASARISIZ EFSANESiDiR

Misafir Avatar
cehape re yapmış bu güne kadar onu anlat hele 2018-06-07 01:46:32 @KECi COBANI

İşte cehapenin yaptıklarının listesi:
...

Beğenmedim! (24)
Avatar
turkuyede halk rezil 2018-06-06 23:07:16

durumda kucuk azinlik iyi ama onlarda korkuyor ic savas cikar canimiz malimiz gider diye baska bi durum yok ozeti bu

Misafir Avatar
bıktım senin yalanlarından 2018-06-07 08:16:29 @turkuyede halk rezil

güçlü ekonomi diyiyorsun 16 yıldır tek yüzükle geldiğin ülkede ancak avantalarla kendi ekonomini güçlendirdin .ülkeye bir fabrikamı açtın utanmadan güçlü ekonomi diyiyorsun papagan gibi geç bunları

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Atatürkün ibneliği de dünya çapında biliniyor 2018-06-07 01:38:30 @turkuyede halk rezil

atatürkün ibne olduğunu rıza nurdan habersiz H. C. Armstrong da (1933 yılında ibne atanız sağken) yazmış. İbne değilse nasıl oluyor da birbirinden bağımsız kişiler aynı şeyi anlatıyor? An Intimate Study (1933) by H.C. Armstrong Pages 253-254: After divorcing Latife, ...he went back to the long nights in smoke-filled rooms with his drinking friends...after that he became shameless. He drank deeper than ever. He started a number of open affairs with women, and with men. Male youth attracted him...” Lord Kinross da Ataturk: A Biography of Mustafa Kemal (1965) adlı kitabında Atatürkün genç erkeklerle ilişkiye girdiğini yazmıştır (sayfa 21)

Beğenmedim! (10)
Avatar
Millet İttifakı 2018-06-06 23:36:04

Gümbür Gümbür geliyor

Avatar
52 2018-06-06 22:55:27

nasıl güçlü ekonomi avrupada yolar köprüler bedava 16 senedir devlet ve hükümet olarak bir fabrika açılmamış ve 80 yıllık birkimleride özeleştirdiniz hayır yani ya bu halkı aptal yerine koymaya çalışıyorsunuz yada bizler zize inanalım diye olmayanı olmuş gbi göstermeye çalışıyorsunuz ülkemizde hayvancılık ve tarım bitmiş hep ithal ediyoeuz sanayi deseniz 3 üncü dünya ülkelerin gerisinde kalmışız ve 3 oyumuz var 3 üde inceye siz istrahat ediniz

Misafir Avatar
tarım ve hayvancılık bitmişmiş 2018-06-07 01:45:00 @52

Ulan ibneler sanki bu hükümet mi bitirdi tarımı hayvancılığı? İMFye borç verken İMF tahdit yasaları çıkarttırmıştı Türkiyede tarımda istenilen miktarda üretim yapılamıyordu bile. Eee şu anda istanbulda yaşayan ahalinin bir bölümü de köydeki tarlasını tapanını satıp yerleşen insanlar. Onlara Ak Parti mi tarlanızı satın büyük şehre yerleşin dedi? Bu uzun bir süreç içinde oldu. Hayvancıların birçoğu da meralarda bu işi yapmak yerine meraların olmadığı bölgede yemle hayvanları beslemeğe kalkıyor. Merası olan bir bölgede bu işi yapsa çok daha ucuza gelecek. Ondan sonra şikayet ediyorlar yem pahalılaştı diye. Sen Doğuya gitme batıda hayvancılık yap ondan sonra OKÖP HOYVONCOLOĞO BÖTÖRDÖ de

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
ibne trol 2018-06-07 01:40:31 @52

Bir yerde ismine fadime yazıyorsun bir yerde emine, bir yerde mhpliydim diyorsun bir yerde ak partiliydum. Sitenin devamlı yazan trolüsün aynı imla hatalarıyla yazıyorsun. Senin bu yaptığın sahtekarlıkla hangi Ak Partilinin fikri değişir ya da hangi MHPlinin fikri değişir sanıyorsun?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
fadimee 2018-06-07 01:08:06 @52

bende ak partılıydım artık meral aksenere verecegım bı deyısıklık olsun artık yeter

Beğenmedim! (1)
Avatar
os 2018-06-06 22:38:21

VALLAHİ BİRİMİZ YALAN SÖYLÜYOR .. SEN Mİ ? BEN Mİ ?

Avatar
onun için 2018-06-07 00:28:23

58 milyon kişinin kredi borcu var sen saraylarda otur bir elin yağda bir elin balda

Misafir Avatar
ulan amına koduklarım 2018-06-07 01:48:16 @onun için

adam sanki bütün gün sarayda oturuyor. sizin ibneler seçim zamanı dolaşırken Tayyip bir gün bir şehirde bir gün başka şehirde bir gün yurt dışında. adam sanki boş duruyor. ayrıca sizin saray dediğiniz külliyenin içinde bir sürü memur çalışıyor. Gidin bir üniversitenin rektörlük binasını gezin bir de külliyeyi gezin ondan sonra konuşun.

Beğenmedim! (2)
Avatar
Mübarek 2018-06-06 23:38:57

Ramazanda ne iciyorsa, ...

Avatar