Erdoğan: Türkiye kimseden icazet almak durumunda değildir!

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Twitter'dan yaptığı açıklamalarda kararlılığın devam ettiğini ve geri adım atılmayacağını söyledi.

Erdoğan: Türkiye kimseden icazet almak durumunda değildir!

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Twitter'dan yaptığı açıklamalarda kararlılığın devam ettiğini ve geri adım atılmayacağını söyledi.

22 Ocak 2018 Pazartesi 22:43
Erdoğan: Türkiye kimseden icazet almak durumunda değildir!

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, resmi sosyal medya hesabından Afrin operasyonu ile ilgili açıklamalarda bulundu. Cumhurbaşkanı Erdoğan yaptığı paylaşımlarla geri adım atılmayacağını ifade etti

Erdoğan resmi twitter hesabından yaptığı açıklamada; “Suriye'nin kuzeyinden Türkiye'ye yönelik birkaç yıldır devam eden tacizler karşılıksız kalmıyor, kalmayacak. Bu konudaki kararlılığımız ortadadır.Geri adım atmak yok. Türkiye'nin hiç kimsenin bir karış toprağında gözü yoktur.Bu operasyonlardaki temel amacımız, millî güvenliğimizin yanında Suriye'nin toprak bütünlüğüyle, Suriye halkının can ve mal emniyetine de katkıda bulunmaktır. İdlib'de ve Afrin'de de huzur ve güven iklimi tesis edildiğinde, yüzbinlerce Suriyeli kardeşimiz kendi yurtlarında, kendi evlerinde hayatlarını sürdürme imkânına kavuşacaklar. Bölge, Türkiye için bir terör tehdidi olmaktan çıkana kadar, insanların huzur içinde yaşayabilecekleri bir yer haline gelene kadar operasyonlarımız sürecektir.Türkiye bu konuda kimseden icazet almak durumunda değildir” ifadelerini kullandı

İşte Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın paylaşımda bulunduğu o Tweetler:

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 22.01.2018 23:01
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
İcasetsiz nasıl uçak kaldırdınız? 2018-01-22 23:13:56

"Kimseden icazet almamışız" Rusya ya verdiniz işte..Abd ye zaten icazetliyiz..Avrupaya kızıp Fransa Almanya ile silah anlaşmalrı yapmak Türk halkını kaslkındırmıyor fakirleşiyoruz borçlanıyoruz..İŞid bitti derken 7 yıllık iç huzur yaşayan Afrine yine işid artıklarını taşıyorlar..Tek bir sesleri getiren uzun sakallılar çıktı yine piyasaya Allah Alevilere demokratlara kolaylık versin..Akp mhp yi yuttu şimd Chp yi ısırmaya devam ediyor onuda eritip Ohal ile seçimlere gidecekler ..

Avatar
evet İlker Başbuğ Paşamız dogrulari konusmus 2018-01-22 23:21:16

İlker Başbuğ Paşamızın dediği gibi Suriye sınırlarımızı Suriye rejimine zamanında teslim etmiş olsaydık bugün Suriye sınırımızda oluşan boşlukta bölücü PKK lı teröristler ve diğer dinci teröristler olmayacaktı ve ABD bu teröristleri silahlandıracak imkan ve olanağıda bulamayacaktı.

Avatar
esat amerikaya ve israil e kafa 2018-01-22 23:22:49

tutan gercek kahramandir
https://www.youtube.com/watch?v=r2PYq0sLJV0

Avatar
eyy tayyip bey incirlik ve kurecik kalkani 2018-01-22 23:24:25

kapatilsin amerikaya israil e tam dersini verelim

Misafir Avatar
Ossman 2018-01-23 01:56:55 @eyy tayyip bey incirlik ve kurecik kalkani

agamiz bop esbaskani nasil yapsin ?

Beğenmedim! (0)
Avatar
yobaz kafir 2018-01-23 00:31:21

bunu içerdeki ruhsuz seçmenine söylüyırsun bunu rusya ya abd ye de desene ben seni takmıyorum sen kimsin lan desene amk siyasi yobaz rezil alçak mahluk. türkiyenin amına koydunuz. siktimin zebanileri

Avatar
helal sana 2018-01-22 22:59:43

yemin ederim yag cekmiyorum ama halal olsun yemin ederim helal olsun ya ABD nin bolgede isini bozduk .dunya jandarmasini rezil ettik hicbir devlet gik cikaramiyor afrine girip dagitiyoruz buntun dunya sadece izleyebiliyor gikini bile cikaramiyor borsamiz harekatla reror yukseliyor dolar bir sene oncesinden bile daha dusuk mehmet simsek ekonomiyi fevkalede halde idare ediyor .demem oki iktidarimiz isini iyi yapiyor herkezi dize getirdi bu iktidarin eli opulur secim mecim yapilmasin bence zira reis harika yonetiyor ulkeyi reise omur boyu ulke yonetimi verilirse nasil olur bilmem ama guzel bir gelecek bizi bekliyor yoksa baska bir iktidar hele bide sol bir iktidar bizi ekonumi olsun bolge durumu olsun ulke birligi olsun mahveder .Allah liderimizden razi olsun reisimizin baskanimizin elini operim canim feda olsun ona

Misafir Avatar
Muttalip 2018-01-23 02:00:34 @helal sana

sen disarida yasadigin icin tuzun kuru git türkiyeye orada isci olarakcalis ve evine haftada 1 kilo et almayi dene. Öyle atmakla olmuyor. Oraya git reisinin elinimi gözünümü nereyi istersen öp.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
iyice 2018-01-22 23:19:09 @helal sana

sacmalamisin

Beğenmedim! (0)
Avatar
yörük haydar 2018-01-22 23:49:43

başkan doğru söylemiş biz bağımsız devletiz sömürgemiyizki icazet alalım.

Misafir Avatar
baskasinin topraginda isimiz neki?? 2018-01-23 02:21:51 @yörük haydar

amerikanin orda isi ne ??

Beğenmedim! (0)