banner87

Erdoğan: Ülkemizi 2053, 2071 vizyonuna ulaşmaktan hiç kimse alıkoyamayacaktır

Cumhurbaşkanı Erdoğan, 'Malazgirt Zaferi'nin kazanılmasını mümkün kılan bu ruh ayakta oldukça ülkemizi 2023 hedeflerine, 2053 ve 2071 vizyonuna ulaşmaktan hiç kimse alıkoyamayacaktır.' ifadesini kullandı.

Erdoğan: Ülkemizi 2053, 2071 vizyonuna ulaşmaktan hiç kimse alıkoyamayacaktır

Cumhurbaşkanı Erdoğan, 'Malazgirt Zaferi'nin kazanılmasını mümkün kılan bu ruh ayakta oldukça ülkemizi 2023 hedeflerine, 2053 ve 2071 vizyonuna ulaşmaktan hiç kimse alıkoyamayacaktır.' ifadesini kullandı.

26 Ağustos 2018 Pazar 10:44
Erdoğan: Ülkemizi 2053, 2071 vizyonuna ulaşmaktan hiç kimse alıkoyamayacaktır

Başkan Erdoğan, 1071 Malazgirt Zaferi'nin 947. yıl dönümü dolayısıyla Twitter hesabından paylaşımda bulundu. Paylaşımında, Malazgirt Zaferi'nin yıl dönümünde büyük komutan Sultan Alparslan'ı ve aziz şehitleri rahmet ve minnetle yad eden Erdoğan, "Malazgirt Zaferi'nin kazanılmasını mümkün kılan bu ruh ayakta oldukça ülkemizi 2023 hedeflerine, 2053 ve 2071 vizyonuna ulaşmaktan hiç kimse alıkoyamayacaktır." değerlendirmesinde bulundu. 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 26.08.2018 11:06
Anahtar Kelimeler:
ErdoğanMalazgirt Zaferi
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Gani 2018-08-26 11:17:10

ulan hala konusuyor. 2018'de ekonomi sicti, 2053'teki vizyona gore tamamen ac gezeceksiniz diyor reisiniz, uyanin lan :D :D :D :D

Avatar
Nurali Boz 2018-08-26 11:56:55

Sizi kim durdurmak ister sizden baska siz ulkeyi batiran degilmisiniz baba malini babalar gibi peskeslerken biz isyan ediyorduk satmayin bu ulkenin varliklarini yikacaksiniz demistik o zaman dis gucler falan yoktu sizin tek gayeniz cumhuriyeti ve onun degerlerini yok etmekti kutlu davaniz di simdi ne aniriyorsun be karekteri 0 hirsiz piyon

Avatar
reiz bana iş verirmisin 2018-08-26 11:31:18

görünmez uçak fabrikalarda iş arıyorum yerini kimseye söylemem

Avatar
ella mono 2018-08-26 15:10:52

sen milleti uyutmaya devam et kimse bize bir şey yapamayacak diye 2023 çok iyi okuyanlar iyi bilir 2023 de başımıza neler gelecek neler uyuyun türkiye 5 sene daha uyuyun sonra dizinizi döversiniz

Avatar
azrail 2018-08-26 15:22:53

uzun süreli tarih verme

Avatar
ATEİST: BEN 2018-08-26 15:59:47

tayyip ne diyon Lan sen okadar yaşarsan NE TÜRKİYE DİYE BİR ÜLKE NEDE TÜRK ULUSU DİYE BİR IRK KALIR ..adama bakın 2050 ve 2071 hemde 1 var vayy ..!! Yuhhh artık TAYYİP AZRAHİLE KONTRAT YAPMIŞ ..sana DEYİL 2050 & 2071 bir sanisiye..tahamülümüz yok git işine KALP KİRİZİ GEÇİR ..de senden KURTULALIM be adam uygun artık bu ne ya gitmem diyor hayret bi şey rezillik .

Avatar
ATEİST : 2018-08-26 16:11:11

Değerli yorumcular bu adam KESİN aklı denge sorunu DELİ GÖMLEĞİ GİYECEK son defada diye her yarımlarında hemen ,hemen yazıyorum kimseye anlatamıyorum .! Var sayılan bu adam ( tayyip ) 62 yaşında olsa 2050 ve 2071 senesine gelene kadar yaşarsa vayy yandı gülüm keten helvası ..sata ,sata ne TÜRKİYE DİYE BİR ULUS NE DE TÜRK DİYE BİR ÜLKE KALMIYACAĞI GİBİ DOĞMAMIŞ bebekleri bile satar sata ,sata zaten ülkemizde toprak kalmadı .Düşünün birde 2050 ve 2071 de NE TÜRK TOPRAKLARI NE TÜRK IRKI KALMİYACAK ya arabistan olacak yada arap emirliği niye arap emirliğinen 15 MİKYAR DOLAR ALDILAR YARIN BİRGÜN BU PARAYI ÖDİYEMEDİĞİMİZ ..GİBİ SADDAM HÜSEYİNİN KUVVETE YAPTIĞI GİBİ GELİP ÜLKEMİZI BOCUMUZA KARŞI ALACAKLAR . ARAPLAR vah ,vah vah ,ki ne vah ,

Avatar
ATEİST : 2018-08-26 16:24:50

tayyip kesinin AZRAHİLİN DE BEYNİNİ yıkadı HEYYY yaratılanı yaratandan dolayı sevdiğim (( * AZRAİL KARDEŞİM * )) seninle yürüdük yağmurlarda ,fırtınalarda karlarda , kamularda kefeninizi giydik bu yollarda her şey seni bana hatırlatıyor durmak yok yola devam bak karışmam ha al ANANIDA siktir..ol GİT 3 BEŞ KELLE ÖLMÜŞ ne var bunda büyütecek , biz 4 LÜ KÜRTİSTANI kurduk köprüler yaptık, polislerim DESTAN yazdı çocukları gençleri KATLETİM , TÜRK ULUSUNU veletime sıfırlayın, damadı merkez BANKASININ başına geçirdim kasanın ANAHTARINI verdim durmak yok sıfırlamaya devam ve bundan dolayı AZRAHİL KARDEŞİM DAHA SENİNLE 2050 VE 2071 DEDE BERABER YÜRÜYECEK BİR ÇOOK ÇOLUK ÇOCUK ,YAŞLI GENÇ DEMEDEN ÇAN ALACAPIZ DURMAK YOK YOLA DEVAM AZRAHİL KARDEŞİM . SENİNLE YÜRÜYECEĞİZ BU YOLLARDA ama sakin olaki bana dokunma haa bak ŞAHSIMA HAKARETEN VEYADA FETÖCÜLÜKTEN KÖDESE ATTIRIM..BEN BU DAVALARIN SAVCISI VE YARGISIYIM . AZRAHİL KARDEŞİM .