banner58

Erdoğan: Vahşet haberlerine rağmen sevindik, umutlandık

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Beştepe'de düzenlenen İyilik Ödülleri Programı’nda konuştu.

Erdoğan: Vahşet haberlerine rağmen sevindik, umutlandık

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Beştepe'de düzenlenen İyilik Ödülleri Programı’nda konuştu.

13 Mart 2018 Salı 17:08
Erdoğan: Vahşet haberlerine rağmen sevindik, umutlandık

Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın sözlerinin satır başları şöyle:

Bu yılki vefa ödülünün kahraman Mehmetçiklerimize takdim edilmesinden büyük bir memnuniyet duydum. Son birkaç gündür Afrin’den yansıyan insanlık manzaraları görüyorsunuz. Sivilleri canlı kalkan olarak kullanan terör örgütünün makyajı tel tel dökülüyor. Şu an itibariyle 3400 teröristi etkisiz hale getirdik. Ve artık Afrin’e girdik giriyoruz. Ama biz işgal için girmiyoruz. Biz Afrin’i gerçek sahiplerine teslim etmek için giriyoruz.

Bize akıl vermeye kalkıyorlar. 'Sivil insanlar ölüyor' diyorlar. Biz sivil insanları hiçbir zaman hedef almadık. Eğer sivilleri de hedef alsaydık Afrin çoktan düşmüştü beyler. O kadar hassas gidiyoruz ki, aman siviller vurulmasın. Ama bunlarda böyle bir şey var mı? Yok. Bunlar sivildi değildi bombaları yağdırıyorlar.

İslam içkiyi su gibi tüketen kendi elleriyle yaptıkları putlara tapan cahiliye toplumundan kutup yıldızı sahabeler çıkarmıştır. Birilerinin son zamanlarda söyledikleri birçok şeyler var. Bizim derdimiz Müslüman olarak bizim hedefimiz doğrudan doğruya kurandan alarak ilhamı asrın idrakine söyletmeliyiz İslam’ı. Bizim için başka kapı yok. Başka kapı yok.

Peki bu büyük değişimin sırrı nedir? 23 yıl gibi kısa bir sürede İslam’ın geniş bir coğrafyaya ulaşması nasıl mümkün olmuştur. Cevap: nebevi davet ve irşat metodudur. Bazı ukalalar dolaşıyor etrafta hadisler üzerinde filan “yok şöyleydi yok böyleydi” laflar konuşuyorlar. Ben yine tekrar ediyorum eğer bu hadisi şerifler Kuranı Kerim’in hükümlerine aynen uyuyorsa bizim için sahihtir biz ona uyarız. Kim ne derse desin. Hem dinimize yönelik saldırıların hem de dinimize ilginin artığı bir dönemde hocalarımızın İslam’ı anlatırken çok daha dikkatli olması gerekir. Tüm diyanet camiamızın Türkiye’nin dört bir yanındaki mensuplarıyla alanı hiçbir zaman boş bırakmayacaklar.

Din eğitimine daha çok önem vermeliyiz. Dün bir uçak kazasında ölen 11 vatandaşımıza Allah’tan rahmet diliyorum, ailelerine sabırlar diliyorum. Bu sabah Çorum’da trafik kazasında maalesef 11 orada ölümüz var. Onlara Allah’tan rahmet ailelerine sabırlar yaralılara da şifalar diliyorum.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 13.03.2018 18:31
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Firat 2018-03-13 18:37:56

Senmi afrinne gireceksin,afrin mi sana girecek tartisilir,sahtekar yalanci.

Misafir Avatar
d bekir 2018-03-14 09:19:38 @Firat

Kobaniyede desytek verdi Türkiye kürtleri zulümden kurtarmak için. işid e karşı kürtlere yardım etti. Türkiye zulme uğrayanların yanındadır. teröristleri ve teröristleri destekleuyenler asla mutlu olamıyacaklar. karşılarında Türkiye olacak inşAllah. pkk pyd teröristlerde birer kürt ve türk düşmanıdır müslüman düşmanıdırlar.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
soysuzlara ftiracılara 2018-03-14 09:17:42 @Firat

Hani hatırlarsınız bir zamanlar işçiden memmurdan konur edindirme fonu adı altında paralar kesildi yıllarca. ama o dönemin hükümetleri o paraların üstüne yattı. para kayboldu hak sahipleri paralarını unuttu. AKP Erdoğan geldi iktidara bu haksız gasp edilem paraları her hak sahibine geri ödedi? ulan deyyuslar bu hükümete bu adama iftira atanlar burya bksa yeter. ne oldu yine kininiz eksilmedi değilmi*
işte siz ruhunu şeytana satmış kindrlarsınız.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
İYİ parti sevenler 2018-03-14 08:30:09 @Firat

Birde MERAL hnımın makyaşı döküldüğünde siz yüzüne iyi bakın. baktığınıza sevdiğinize smpati duyduğunuza pişman olacaksınız.

Beğenmedim! (2)
Avatar
Olurmuolur 2018-03-13 18:04:04

Bu cümleyi kobane den hatirliyoruz degilmi?Kabane düstü düsecek..Girdik girecez.Bütün kötülüklerin igrencliklerin basisin sen hirsiz Tayyo...

Avatar
Osman 2018-03-13 18:50:39

Uygur turkmen ve devsidigi cihatcilari afrinde köylere yelestirdigi haberleri var,ulan pezevengin evladi,baskasinin malina ve mulkune yamyamlarini yerlestiremessin

Avatar
Keci cobani 2018-03-13 17:51:34

Afrinin gercek sahiplerinin kimin oldugunuda bize anlatsana acaba o öso dediyin yaratiklarmidir belki daha bu günekadar kahraman mehmetciyimizin böyle yaratiklara ihtiyaci olmadigini anlamadin

Avatar
Tek millet, tek bayrak, 2018-03-13 19:43:42

tek vatan, tek devlet deyip duruyor, sanki eskiden birkac tane vardi, aslinda sakladigi bas parmak da tek adam. Yaniii tek adam, tek adam, tek adam, tek adam, tek adam.

Misafir Avatar
@Tek millet, tek bayrak, -----vay be 2018-03-14 08:32:48 @Tek millet, tek bayrak,

Ne fena tesbir etmişsin be ÇÜŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞ sana ula kininiz gözünüzü büümüş. Siz aynen ırakta saddamın hekelini deviren ve sevinen bayram edenler gibisiniz. saddamın hekelini devirenler ABD yi ve AB yi ıraka soktu ne anaları ne bacıları ne kızları kaldı hepsini kirtletti o şerlile. sende sulalenin kirlenmesini arzu eden çirkeflerle aynı kafadansın.

Beğenmedim! (2)
Avatar
yahu bu ustuk tam 2018-03-13 20:06:03

oldure oldure katleri cihatcilari sivil cocuk demeden sehri isgal ediyor yuzlerce ucaklan tanla isgal deil diyor afrin senin neyine isiti kuranda sensin kafa ustu gidince istcileride yanina alip yeniden canlandiriyorsun secimleri kazanamiyacaksin halklar seni tukuruknen bogacak

Avatar
helal olsun sana 2018-03-13 18:02:27

eeeey büyük inan büyük lider sana yaptığın her şey için teşekkür ediyoruz. sana herşey helal olsun. Türkiyenin gururu. Büyük insan. seni seviyoruz.

Misafir Avatar
Yavsaklarülkesi 2018-03-13 19:03:54 @helal olsun sana

Siktir pezevenk beynine fetönün tayyonun sictigi yavsak

Beğenmedim! (0)
Avatar
köylü 2018-03-13 22:19:19

şeriatçılar ellerinde bir tüfeği olan kürtlere kabadayılık yapıyorlar attıkları bombalardan sıktıkları kurşunlarda kürtlerin parasının olduğunu unutuyorlar
kahramanlık naraları atıyorlar mehmetçik afrinde destan yazdı diyorlar sanki kürtlerin savaş uçakları tankları var