Erdoğan ve AKP'ye çok sert 'terörist' yanıtı

CHP Grup Başkanvekili Özgür Özel: 'Atatürk'ün, İnönü'nün, Karaoğlan'ın, Baykal'ın, Kılıçdaroğlu'nun partisinden terörist çıkmaz'

Erdoğan ve AKP'ye çok sert 'terörist' yanıtı

CHP Grup Başkanvekili Özgür Özel: 'Atatürk'ün, İnönü'nün, Karaoğlan'ın, Baykal'ın, Kılıçdaroğlu'nun partisinden terörist çıkmaz'

11 Şubat 2018 Pazar 11:05
Erdoğan ve AKP'ye çok sert 'terörist' yanıtı

Cumhurbaşkanı Erdoğan ve Hükümet cephesinin CHP'ye yönelttiği 'teröristleri koruyorsunuz, onlarla aynı taraftasınız' suçlamalarına CHP Grup Başkanvekili Özgür Özel çok sert cevap verdi.

Mustafa Kemal Atatürk’ün, İstanbul’un işgal edildiği 13 Kasım 1918 tarihinde Kurtuluş Savaşı’nın ilk işaretini verdiği 'geldikleri gibi giderler' sözünü hatırlatan CHP Grup Başkanvekili Özgür Özel "İşgal sırasında şöyle bir bakıp da 'geldikleri gibi giderler' diye adamın partisinden terörist çıkmaz" ifadelerini kullandı.

İsmet İnönü'nün önderliğinde imzalanan Türkiye Cumhuriyeti'nin tapu senedi olarak görülen Lozan Anlaşmasına atıfta bulunan Özel, "Lozan Anlaşması'nı yapan, bütün dünyaya Türkiye'nin 'tapu senedi'ni kabul ettiren İsmet Paşa'nın partisinden terörist çıkmaz" dedi.

1974'te, dönemin Başbakanı Bülent Ecevit'in ABD'nin tüm tehditlerine rağmen, 'Ayşe tatile çıksın' diyerek başlattığı Kıbrıs Barış Harekatı'nı örnek veren Özel, "Kıbrıs'ın Beşparmak Dağları'na gerçek milliyetçiliği yazan Karaoğlan'ın partisinden terörist çıkmaz" ifadelerini kullandı.

Recep Tayyip Erdoğan'ın tüm ısraralarına rağmen kendi partisini dahi ikna edemeyerek, ABD'nin Irak Savaşı için istediği destek 1 Mart 2003 tarihinde  250 ret, 264 kabul, 19 çekimser oy ile reddedilmişti. Özel, 1 Mart Tezkeresi'ni de hatırlatarak; "Senin paritini bile ikna edip o kanlı savaşa Türkiye'yi sokmayan Deniz Baykal'ın partisinden terörist çıkmaz" dedi.

Özgür Özel, CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu'nun 15 Haziran'da Ankara Güven Park'ta başlattığı, İstanbul Maltepe'de bitiridiği Adalet Yürüşü'nü örnek vererek; "432 kilometre 'hak, hukuk, adalet' diye yürüyen adamın partisinden terörist çıkmaz" ifadelerini kullandı.


 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 11.02.2018 11:33
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
İblis akape 2018-02-11 12:41:28

Batmış Cürümüş Zihniyet Akape.Bu yaşıma geldim böyle Rezalet yönetim görmedim

Misafir Avatar
ABD'nin Irak Savaşı için 2018-02-11 16:44:09 @İblis akape

CHP kesinlikle karsi cikmisti

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
chp li kiligandaki trol 2018-02-11 16:41:25 @İblis akape

algi operasyonun bizlere islemiyor

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
samimi 2018-02-11 13:02:49 @İblis akape

Dikkat ettim chp artık bu gün Türkiye düşmanlarının safında yer alıştır.

Beğenmedim! (8)
Misafir Avatar
samimi_ 2018-02-11 13:02:11 @İblis akape

CHP de Türkiye vatanseverlik ruhu kalmamıştır. ATATÜRK çülük kalmamıştır.

Beğenmedim! (9)
Misafir Avatar
chp li 2018-02-11 13:01:24 @İblis akape

eskileri demem tabi, ama KILIÇDAROĞLUnun chp sinden çıkmaz diyenin vicdanı muhasebesi yapması lazım. CHP den kaç milletvekili terörist cenazesine katıldı? sayısı belli değil. peki, terörü sevenler, savunanlar, teröre arka çıkanlar şimdiki chp de doluysa bu chp hala eski chp mi diyeceğiz? halla bu chp yi Türkiye partisi diye destekleyecekmiyiz? HAYIR tabiki desteklemeyeceğiz. CHP yi destekleyen terör sempatizanlarıdır. Atatürkçü ve milli olan bir insan asla CHP ye oy vermez. biz chp li olarak oylarımızı görüş ne olursa olsun MİLLİ OLANDAN yana kullanacağız. ama chp ye asla oy vermeyeceğiz.

Beğenmedim! (8)
Avatar
NASIL OLSA ÇOĞU TV 2018-02-11 12:45:20

kanalları AKP kontrolünde veya baskısı altında oldugu icin ÇAMUR AT IZI KALIR diye dusünüyorlar amma bu Anlı şanli CHP icin tutmaaaz, birkaç cahilin oyunu almak için toplumu daha fazla kutuplastırmayın.

Misafir Avatar
aynen 2018-02-11 16:42:07 @NASIL OLSA ÇOĞU TV

ya

Beğenmedim! (0)
Avatar
zeyde 2018-02-11 14:46:40

esas cumhuriyet yönetimine karşı olanların katli vaciptır .EY AKİT GAZETESİ FETÖ devamı meydan buldunuz çünkü bir yerlerden destek alıyorsunuz da konuşuyorsunuz. ATATÜRK olsayıdı size ne derdi biz biliyoruz.bu ceçim cumhuriyeti kurtarma seçimi olacaktır.yaşasın T.C. BAğımsız TÜRKİYE.

Avatar
CHPye kurban olun 2018-02-11 15:56:51

CHP yerli ve millidir

Avatar
Orhan 2018-02-11 12:20:28

HALA SAVUNMADASINIZ ,SİZLER Mİ BU İŞLERİ YAPTINIZ Kİ SAVUNMADASINIZ. İŞTE BU YÜZDEN SİZİN / SİZLERİN NE YAPACAĞINI BİLMİYORUZ.NE İŞE YARIYORSUNUZ.SİZ KÜMSÜNÜZ PARTÜ OLARAK DAN.BUNU ANLATIN .

Avatar
Cumhuriyet Halk Partisi 2018-02-11 18:49:55

İblis Akape Vatanımızın Civatalarını söktü

Avatar