Erdoğan ve Bahçeli Beştepe'de görüşüyor!

MHP Genel başkanı Devlet Bahçeli Cumhurbaşkanı Erdoğan ile görüşmek üzere Beştepe’ye geldi.

Erdoğan ve Bahçeli Beştepe'de görüşüyor!

MHP Genel başkanı Devlet Bahçeli Cumhurbaşkanı Erdoğan ile görüşmek üzere Beştepe’ye geldi.

10 Ocak 2018 Çarşamba 16:24
Erdoğan ve Bahçeli Beştepe'de görüşüyor!

MHP Genel Başkanı Bahçeli’nin 2019 yılında cumhurbaşkanı adayı göstermeyeceklerini ve Recep Tayyip Erdoğan’ı destekleyeceklerini açıklaması sonrası Cumhurbaşkanı Erdoğan da "Siyasette biliyorsunuz, hayırlı olan her işte acele etmek lazım" açıklamasında bulunmuştu. 

Cumhurbaşkanı Erdoğan, bu açıklamasının ardından MHP Lideri Bahçeli’yi Cumhurbaşkanlığı Külliyesine davet etti.

Erdoğan ve Bahçeli görüşmesinde 2019 Cumhurbaşkanlığı Seçimi için ittifak konusunun masaya yatırılması bekleniyor.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 10.01.2018 16:43
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
YERSEN-MİLLİYETÇİSİ SİYONİST-DEVLET BAHÇELİ !!!!!! 2018-01-10 21:16:57

YAHUDİLERİ TEBRİK EDİYORUM , MEMLEKETİ İYİ BENZETTİLER ! AQ...

Misafir Avatar
BİR DEVLET İKİ BAHÇELİ BİRİNCİ BÖLÜM! 2018-01-11 06:36:30 @YERSEN-MİLLİYETÇİSİ SİYONİST-DEVLET BAHÇELİ !!!!!

https://www.youtube.com/watch?v=CYYBZfeD19M

Beğenmedim! (0)
Avatar
SAYELERİNDE ARTIK ''YERLİ VE MİLLİ'' DENİNCE !!!!! 2018-01-11 03:01:39

''TÜYLER DİKEN DİKEN'' AQ...

Avatar
YERLİ VE MİLLİ (??????) GAVATLAR !!!!!!!!! 2018-01-11 02:55:30

yani yersen...

Avatar
YA İSTİKLÂL YA ÖLÜM . 2018-01-10 17:22:03

TÜRK VATANIMIZIN VE TÜRK ULUSUNU nasıl ((( çökertir ,nasıl yok EDERİZ, nasıl DEMOKRATİK LAİK TÜRK ULUSUNU nasıl Bertaraf EDERİZ..?? nasıl padişahlığı getiririz ..TÜRK VATANIMIZDA nasıl mevkii,makam..MENFAATLERİMİZİ koruruz TÜRK VATANINDA nasıl 4 LÜ KÜRTİSTANI kurar BAŞ ağrı istemeyiz İHANETİNİ VATAN HAYİNLİĞİ İHANETİNİ ETRİKALARI 2019 'daki seçimlerde nasıl dehşet ,facia,FELÂKET, KATLİYAM yapıp da KAZANALİM İHANETİNİ KONUŞUYORLAR 2 tane vatan HAYİNİ 3 KÂĞITCI, KATLİYAMCI..deyyuslar TANRI BELÂNIZI VERSİN ÖLÜMLERİN EN FECİSİNİ VERSİN TÜRK VATANİ, TÜRK ULUSU HAYİNLERİ KARA TOPRAK ALSIN CANINIZI ..HAYİNLER MENFAATCİLER soyguncular DİLERİM TANRIDAN TEZ ZAMANDA İMAMIN KAYIĞINA BİNİN AYNI GÜN AMİN ADİ ŞEREFSİZLER.

Avatar
TEK VÜCUTLU ŞEYTAN 2 BAŞLI KOBRA YILANI BUNLAR . 2018-01-10 18:08:19

Tek vücutlu 2 kafalı kobra yılanı ..!!TANRI TÜRK ULUSUNU bu tek vücutlu 2 kafalı ŞEYTAN KOBRA YILANINDAN KORUSUN ,KOLLASIN ..vatan HAYİNLERİ, menfaatci,ŞETANLAR akıl ve bilinç düzeyleri GERİ KALMIŞ YARİ İNSAN görürrümlü hayatlarını ETRİKALAR çevirmekle sürdüren tek vücutlu 2 başlı kobra yılanları .Varları yok ları MEVKİ,MAKAM VE EN ÖNEMLİSİ MENFAATLERİ ..gözlerini dolarlar avrolar bürümüş bunak ,alzaymır morluklar..DİLERİM TANRIDAN İMAMIN KAYIĞINA AYNI GÜN BİNİN .AMİN

Avatar
Birbirlerine en buyuk hakaretler 2018-01-10 19:38:49

savuran iki kisiye bakin, simdi koltuk icin tam tersine donduler. Ben bunlara oy vermis olsam kendimden utanirdim.

Avatar
Bahceli cık dışarı oynayalım 2018-01-10 16:27:21

Ezik Ezik Bacaklarını birleştirip Erdoğanın karşısına oturuyor Sonrada Ülkücüleri temsil ediyorum diyor Gafil.

Misafir Avatar
millet seni secimde baraj alti birakacak 2018-01-10 22:03:17 @Bahceli cık dışarı oynayalım

bop destekcisi bahceli ikiz yasalar meclisten gecerkende sus pus ege adalarimiz isgal edildi bahceli sus sus baskanlik sisteminin eyalet sisteminin onünü acan bahceli

Beğenmedim! (0)
Avatar
Tekin Baran . 2018-01-10 18:57:23

IKI OMURGASIZ YANYANA. IKISIDE VATAN HAINI.

Misafir Avatar
001 2018-01-11 01:48:47 @Tekin Baran .

2 pic ayrılamıyorlar

Beğenmedim! (0)