Erdoğan yemin etti, yeni yönetim sistemine geçildi

Cumhurbaşkanlığı Hükümet Sistemi'nin ilk Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, TBMM Genel Kurulunda yemin etmek üzere Meclise geldi. TBMM Genel Kurulu, Cumhurbaşkanlığı Hükümet Sisteminin ilk Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın yemin töreni için toplandı. Genel Kurul, Geçici TBMM Başkanı Durmuş Yılmaz başkanlığında açıldı. Erdoğan, mazbatasını aldıktan sonra yeminini etti.

Erdoğan yemin etti, yeni yönetim sistemine geçildi

Cumhurbaşkanlığı Hükümet Sistemi'nin ilk Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, TBMM Genel Kurulunda yemin etmek üzere Meclise geldi. TBMM Genel Kurulu, Cumhurbaşkanlığı Hükümet Sisteminin ilk Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın yemin töreni için toplandı. Genel Kurul, Geçici TBMM Başkanı Durmuş Yılmaz başkanlığında açıldı. Erdoğan, mazbatasını aldıktan sonra yeminini etti.

09 Temmuz 2018 Pazartesi 16:27
Erdoğan yemin etti, yeni yönetim sistemine geçildi

Erdoğan, Mecliste, Geçici TBMM Başkanvekili Hakkı Köylü tarafından resmi törenle karşılandı.Tören kıtasını selamlayan Erdoğan, daha sonra eşi Emine Erdoğan ile birlikte Meclis Şeref Holü'ne geçti. Erdoğan'ı, Şeref Holü girişinde, Başbakan Binali Yıldırım, AKP Grup Başkanı Naci Bostancı ve milletvekilleri karşıladı.

Erdoğan'a, Başkanlık Divanı girişinde, Geçici TBMM Başkanı Durmuş Yılmaz eşlik etti.

TBMM Genel Kurulu, Cumhurbaşkanlığı Hükümet Sisteminin ilk Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın yemin töreni için toplandı.

Genel Kurul, Geçici TBMM Başkanı Durmuş Yılmaz başkanlığında açıldı.

Cumhurbaşkanı Erdoğan, mazbatasını aldıktan sonra yeminini etti.


 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 09.07.2018 17:57
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
zakkun 2018-07-09 16:43:23

Yemine ne gerek var zaten, Her gün kırkbin sefer, yemin billah ediyor zaten

Misafir Avatar
WERT 2018-07-09 17:11:16 @zakkun

BAŞKANIMIZIN ARKASINDAYIZ .BAŞARILARININ DEVAMINI DİLİYORUM.. TERÖR YALAMALARINA VE CEHAPE ZİHNİYETLİLERE EN GÜZEL CEVABI CEHAPENIN KOYUN YERİNE KOYAN HALK VERDİ ... CEHAPEYI SANDIKLARIN DİBİNDE SOKAN HALKTIR.MİLLETTİR O DA TÜRKİYE CUMHURİYETİ MİLLETİDİR

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
koç 2018-07-09 17:00:08 @zakkun

Rabbim Reisimize güç kuvvet sağlıklı uzun ömürler versin. yeni görevinde üstün başarılar dilerim. Rabbim utandırmasın. Yüce milletimizede hayırlı ve bereketli olsun. amin.

Beğenmedim! (9)
Misafir Avatar
ege 2018-07-09 16:59:05 @zakkun

ELHAMDÜLİLLAH

Beğenmedim! (5)
Avatar
VAH TÜRK VATANIM VAH .!! 2018-07-09 16:57:46

Son katılışı olsun . Hayy resmen DEMOKRATİK LAİK TÜRK CUMHURİYETİNİN 94 sene sonra idare şekli osmanlı kıralığına padişahlığına geçti .Bir aklı dengesi DELİ GÖMLEĞİ SON SEFA GELMİŞ PİŞİKOPAT ve etrafındaki beslediği yalaka yaltakcıların hepsinin bir birleri ile olan MENFAATLERİ için KOSKOCAMAN 94 senelik DEMOKRATİK LAİK TÜRK CUMHURİYETİNİ BERTARAF ETTİLER .TANRI TOPUNUZUN BELÂSINI VERSİN .Dilerim TANRIDAN her birinizin tayyip denen DELİ başta olmak üzere hepinizin BELÂSINI VERSİN tez zamanda TANRI ölümlerin en faciasını ,felâketini ,dehşetini yaşatsın vah ülkem vah vah ŞEHİTLERİN KANI İLE SULANMIŞ TÜRK VATANIM VAHH .TANRI TÜRK VATANIMIZI ,TÜRK ULUSUMUZU KORUSUN şeytan tayyibin ve etrafındaki yalaka ,yaltakcı menfaatçi şerefsiz TÜRK VATANİ HAYİNLERİNDEN ÜLKEMİZ CEBREN VE HİLE İLE AZİZ VATANIMIZ TÜRK TOPRAKLARI BİR FİİL İÇERİDEKİ ,DIŞARIDAKİ DÜŞMANLAR TARAFINDAN İŞGAL EDİLDİ .ORDULARIMIZ DAĞITILDI ÜLKENİN BÜTÜN TOPRAKLARI BÖLÜŞÜLDÜ ,VE PUŞT OSMANLININ İMPARATORLUĞU YENİDEN KURULDU .BÜTÜN Bİ HIYANETİ CEBREN VE HİLE İLE AZİZ TÜRK VATANIMIZIN TOPRAKLARINI İŞGAL EDEN DE AKLI DENGESİ DELİ GÖMLEĞİ GİYECEK SON SEFAYA GELMİŞ BİR DELİNİN HİLE İLE SAHTEKARLIKLA HIYANETLE ETRİKALARLA YAPTIĞI VATAN HAYİNLİĞİ NETİCESİ DOLAYISI İLE TANRI TÜRK VATANIMIZI VE BİZ TÜRK ULUSUNU KORUSUN .SONUMUZ NIR SURİYE ,IRAK LİBYA OLACAK TANRI KORUSUN .KORUYAMADIK ÜLKEMİZİ BİZLER YAŞLIYIZ AMA GENÇLERDE YAPAMADI ÇOLUK ,ÇOCUĞU ,GENÇLERİ KATLETİ

Misafir Avatar
WERT 2018-07-09 17:10:33 @VAH TÜRK VATANIM VAH .!!

BAŞKANIMIZIN ARKASINDAYIZ .BAŞARILARININ DEVAMINI DİLİYORUM.. TERÖR YALAMALARINA VE CEHAPE ZİHNİYETLİLERE EN GÜZEL CEVABI CEHAPENIN KOYUN YERİNE KOYAN HALK VERDİ ... CEHAPEYI SANDIKLARIN DİBİNDE SOKAN HALKTIR.MİLLETTİR O DA TÜRKİYE CUMHURİYETİ MİLLETİDİR

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
VAH TÜRK VATANIM VAH .!! x**** şşşttt 2018-07-09 17:01:12 @VAH TÜRK VATANIM VAH .!!

@VAH TÜRK VATANIM VAH .!! x---ooooohaaaa, çüüüüüüşşşş eşşek , çüüüüşdedik eşşek oğlu eşşşek.

Beğenmedim! (4)
Avatar
Ayak 2018-07-09 17:10:29

Yemin ediyorum erken bir ayağını kaldırmışmıdır?

Avatar
Irfan 2018-07-09 19:28:30

Erdoğanın bir suçu yok ülkenin bu duruma gelmesi Bay bahçeli sayesinde.

Avatar
nazim 2018-07-09 22:17:26

Bunun neresi YENI. 4-5.000 yil oncede bu yonetim vardi. YENI degil bayagi GERI sistem.

Avatar
WERT 2018-07-09 17:10:13

BAŞKANIMIZIN ARKASINDAYIZ .BAŞARILARININ DEVAMINI DİLİYORUM.. TERÖR YALAMALARINA VE CEHAPE ZİHNİYETLİLERE EN GÜZEL CEVABI CEHAPENIN KOYUN YERİNE KOYAN HALK VERDİ ... CEHAPEYI SANDIKLARIN DİBİNDE SOKAN HALKTIR.MİLLETTİR O DA TÜRKİYE CUMHURİYETİ MİLLETİDİR.

Avatar
ali 2018-07-09 18:00:53

Allah hayırlı uğurlu başarılı eylesin Amin

Avatar