Flaş Haber
Kapat

Erdoğan: YSK’nın kararı kesin, bu iş bitti

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, CHP’nin YSK’ya referandumun iptaline yönelik başvurusuyla ilgili olarak “YSK’nın kararı kesin bu iş bitti. Millet iradesine saygısızlık hakkın yok” dedi.

Erdoğan: YSK’nın kararı kesin, bu iş bitti

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, CHP’nin YSK’ya referandumun iptaline yönelik başvurusuyla ilgili olarak “YSK’nın kararı kesin bu iş bitti. Millet iradesine saygısızlık hakkın yok” dedi.

20 Nisan 2017 Perşembe 18:16
505 Okunma
Erdoğan: YSK’nın kararı kesin, bu iş bitti

YSK’nın CHP’nin referandum iptal başvurusunu reddetmesi sonrası Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’dan bir son dakika açıklaması geldi. Cumhurbaşkanı, “AYM ve AİHM’in yetki alanında değil. YSK’nın kararı kesin, bu iş bitti.” dedi.

“Avrupa, provokatörlere rapor hazırlıyor.” diyen Erdoğan, “ABD Başkanı Donald Trump ile 16-17 Mayıs’ta görüşeceğiz” diye konuştu.
 
AYRINTILAR GELECEK…


Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Kuralsızlık 2017-04-20 19:49:57

Maç oynanırken kural kişiye göre değiştirilemez. Bu ileriki zamanın kuralları çok esnetir ve kuralsızlık hakim olur

Avatar
Halk 2017-04-20 20:08:51

Sene 2004 ten 2017 ye kadar yunan bizim ege denizinde 120 tane adaya el koydu bizim hükümet akp sadece izlemekle yetindi. İşte kural bu. Halk bakar

Avatar
O SENİN HÜSNÜ KURUNTUN tayyip HADİ BAKALIM SENMİ TÜRK MİLLETİMİ NOKTA 2017-04-20 20:23:44

tayyip o senin ((((( HÜSNÜ KURUNTUN ))))) NE BİTTMESİ daha dur bakalı yeni başladık ne yani TEK ADAMA PADİŞAHA dehşet facia felaket YASANA sana teslimi olacağız daha dur bakalım atı alalım ÜSKÜDARI GEÇEÇELİMDE sen bundan sonra gör bakalım tek adamlığı padişahlığı yok öyle yağma yaylan tayyip yaylan biz TÜRK MİLLETİ HAYIR DEDİYSE HAYIRDIR NOKTA daha bu neki padişahlar kırallar tek adamlar şeyker şıhlar aşiretler resisler savaşmadan hiç bir kazanım elde etmediler savaşacaksın o kadar kolay deyil nerede görülmüş o boluğun pazarı ÖNCE SÜR EŞŞEĞİNİ NİDEYEDE sonra tatışırız yaylan tayyip yayylan zannediyormusunki tek adam padişah oldum ben ben he ya sen sen hadi bakalım SENMİ TÜRK MİLLETİMİ NOKTA

Avatar
aziz 2017-04-20 21:00:29

HİLELİ iş.hileli seçim...hileli referandum.
hangi vicdan bu işin bittiğini söyleyebilir.? Hele birde Allah korkusu var ise?
Yerdeki karıncadan tutun,gökteki melek dahi bu işin hileli olduğunu biliyorken
ve bunları yaradan ALLAH c.c. biliyorken nasıl bir duygu ki bu işin temiz olduğunu iddia eder.? Yarın Allah huzurunda 40 milyon insan davacı olur..hesabı ysk.ve hakimleri nasıl verecek..nasıl bu iş bitti diyebilecek?
Ayet..EY HABİBİM SEN DOSDOĞRU OL...derken eğri mutlaka Allahın hışmına uğramaz mı? 3 günlük dünyaya ve 40 milyon insana borçlu kalmağa değer mi?

Avatar
BİR İMAM..! 2017-04-20 21:12:04

mal,da yalan mülk de yalan makamda yalan mevki de yalan AL SENDE biraz oyalan.
kul hakkı yaman bir derttir..Yaradan dahi bu hakkı zoraki almıyor..kulunun hakkını kendi isteğine ve duygusuna bırakıyor..Kul hakkını helal etmezse o büyük günde kesinlikle Allah kulunun hakkını borçludan zayii etmeden alır..mazlumun hakkını yere bırakmaz..O günde elbet gelecektir..ALLAH VAADİNDEN ASLA DÖNMEZ VE CAYMAZ..ogün hakkımızı RabbilAleminden isteyeceğiz..bu kul hakkımızı yedi..bizi incitti..bizi dövdürttü..vesair..orada hiç bir kişi başkasına yardım edemez..sevapları alınır müflis olur..o günü düşünmek lazım.

Avatar
vatan evladı 2017-04-20 18:45:29

Türk halkı, kardeşlerim ülkemizi karıştırmak isteyenlere fırsat vermeyelim, düşmanın değirmenine su taşımayalım. Ülkemizin aklıbaşında idarecileri var. yönetim emin ellerde. lütfen dış mihrakların, provaktörlerin, sivil giyinmiş teröristlerin tahrik ve teşviklerine aldanıp sokaklara çıkmayalım. bizi bir birimize düşman etmek istiyorlar. biz Hep kardeşiz. düşünün sağ sol belasını bu millete yutturdular1 kim kazandı? yıllarca dış güçler zayıf Türkiyeyi sömürdü. şimdi aynı oyun oynanıyor. EVET-HAYIR kardeşler bir görevimiz var, işbaşındaki hükümete güveneceğiz. bizim sırtımız yere gelmez. birdahaki seçimlere kadar bu yönetim hepimizin. hepinizi çok seviyorum kardeşlerim.

Avatar
Şilen 2017-04-20 19:46:43

Dereden geçerken at değiştirilmez deniliyordu. Kişi ve zamana göre değişiyor. Kuralları kim takar . temelle dursun yazı tura oynar kural ise yazı gelirse temel kaybedecek tura gelirse dursun kazanacak. Kim kazanır

Avatar
vatansever turuş 2017-04-20 19:05:23

saygı değer vatandaşlarımız. cumhur başkanımıza güvenelim. bu ülke onun ve kadrosunun emin elinde güvendedir. yeterki biz dış güçlerin terör yandaşlarının yanunda durmayalım. Br dünya lideri olan büyük liderimiz var . sahip çıkalım. yolundan ve peşinden gidelim. Rabbim kutlu yolumuzu açık etsin. AMİN.