Erdoğan yürüyüşe katılacak

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, 15 Temmuz'da yürüyüşe katılacak.

Erdoğan yürüyüşe katılacak

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, 15 Temmuz'da yürüyüşe katılacak.

13 Temmuz 2018 Cuma 21:22
Erdoğan yürüyüşe katılacak

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, "15 Temmuz Demokrasi ve Milli Birlik Günü"nde 15 Temmuz Şehitler Köprüsü'nde düzenlenecek yürüyüşe katılacak.

15 Temmuz hain  darbe girişiminin ikinci yılında, 15 Temmuz Şehitler Köprüsü'nde, Türkiye Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın da katılımıyla tören düzenlenecek. 

Erdoğan, 15 Temmuz Demokrasi ve Milli Birlik Günü'nde Ankara'daki  programını tamamladıktan sonra İstanbul'a geçecek ve burada 15 Temmuz Şehitler  Köprüsü ve Şehitler Anıtı'nı ziyaret edecek.

Türkiye Cumhurbaşkanı Erdoğan, 15 Temmuz Şehitler Köprüsü'nde  düzenlenecek yürüyüşe katılacak ve burada halka hitap edecek.

"15 Temmuz Demokrasi ve Milli Birlik Günü" etkinlikleri kapsamında, 15  Temmuz Şehitler Makamı'nın hemen altındaki bin 500 metrekarelik alanda inşaatı  devam eden "15 Temmuz Şehitler Müzesi"nin de kısmi açılışı gerçekleştirilecek.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 14.07.2018 00:05
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
D 2018-07-13 21:47:26

Başkanım kaç korumanla yürüyeceksiniz. Aman yorulmayın sizi sevenleri üzmeyin

Avatar
D 2018-07-13 21:38:36

Sayın Başkan. Demokrası yürüyüşünede bekliyoruz gelirsınız deyilmi .

Avatar
A 2018-07-13 21:52:42

Darbenin siyasi ayağı ortaya konulmadan yuruş yapsanız ne olur yapmazsanız ne olur.

Avatar
TAYYİPOGRASİ ..!! 2018-07-13 22:17:14

tayyipograsi ...babam bile yürür..! KESİN YEMİNLE 10 BİNLİK KORUMAYA BİR 10 BİN DAHA KATAR ..10 BİN ARTI 10 BİN DAHA EŞİTTİR ETTİ 20 BİN ..BU 20 BİN SADECE ETRAFINDAKİLER BİRDE TÜRK ULUSUNUN İÇEDE Kİ SENİN BENİM GİBİ NORMAL İNSANMIŞ GİBİ GÖKEN GİZLİ SİLAHLILAR SİVİL KORUMALAR ARTI KÖPRÜNÜN TAAAA TEPESİNE KESKİN NİŞANLCILAR BİR BEŞ BİNDE ÖYLE 25 BİN SİVİLLERİN SAYISINI BİLEMİYECEĞİM AMA TAHMİN EDEYİM BİR 200 BİNDE ÖYLE VARSAYILAN .EEEEE GERİYE NE KALDI tayyibin özel ordusu TAYYİP SİLAHLI KUVVETLERİ ORDUSU ..!! SAKIN OLAHİ BUNDAN BÖYLE TÜRK DİYEREK ADLANDIRMAYIN ARTIK TÜRK SİLAHLI KUVVETLERİ DİYE BİR ORDU YOK ..YANİ ŞÖYLEKİ HZ MUHHAMMEDİN ORDUSU ULU ÖNDER AZİZ GAZİ DÜNYA MUCİZESİ ,DĞNYA LİDERİ TÜRK ULUSUNUN SEVGİLİSİ EBEDÎ BAŞKUMUTAN EBEDÎ CUMHUR BAŞKANI MARAŞAL GAZİ MUSTAFA KEMAL ATATÜRKÜN ASKERLERİ YOK..!! YOK HÜKMÜNDE TAYYİPOGRASİ ORDUSU VAR ..!! padişahın ordusu var ..tek ADAMIN ordusu var DOLAYISI ile tayyip yürür ..diyoruzki bizler tayyip denilen değişen NEFRET EDENLER ..yürüüüüüüüüü tayyip anca yürürrrrrrr sün 50 BİN den fazla ..koruma ordusu ile babam bile yürürrrrr ..kesin her adın atışında damla ,damlada altına işersin korkudan yürüüüü..tayyip yürüüüüü.sakın altınada sıçma korkudan ..!! DİLERİZ TANRIDAN ÂMİN KORKUDAN KALPP KIRİZİ GEÇİRİP İMAMIN KAYIĞINA BİNESİN ..AHHHH HAYAL ETMESİ BİLE İLHAM VERİCİ MUHTEŞEM ..TANRININ GÜCÜNE GİTMESİN AMA bu yaşıma kadar hiiiiç bir kimsenin ölümünü istememiştim tayyip ninkini istediğim kadar ..olsun HAYEL kurması bile güzel TV lada tayyip köprüye doğru yürürken SUİKAST KORKUSU İÇERİSİNDE OLDUĞUNDAN DOLAYI BU KORKUYA KALNİ DAYANAMADI KALP KİRİZİ GEÇİREREK ((( İNŞALLAH ÂMİN ))) İMAMIN KAYIĞINA BİNDİ ÖLDÜ ,ÖLDÜ ,ÖLDÜ ....ÖLDÜÜÜÜÜÜ.

Avatar
TAYYİPOGRASİ ..!! 2018-07-13 22:14:52

tayyipograsi ...babam bile yürür..! KESİN YEMİNLE 10 BİNLİK KORUMAYA BİR 10 BİN DAHA KATAR ..10 BİN ARTI 10 BİN DAHA EŞİTTİR ETTİ 20 BİN ..BU 20 BİN SADECE ETRAFINDAKİLER BİRDE TÜRK ULUSUNUN İÇEDE Kİ SENİN BENİM GİBİ NORMAL İNSANMIŞ GİBİ GÖKEN GİZLİ SİLAHLILAR SİVİL KORUMALAR ARTI KÖPRÜNÜN TAAAA TEPESİNE KESKİN NİŞANLCILAR BİR BEŞ BİNDE ÖYLE 25 BİN SİVİLLERİN SAYISINI BİLEMİYECEĞİM AMA TAHMİN EDEYİM BİR 200 BİNDE ÖYLE VARSAYILAN .EEEEE GERİYE NE KALDI tayyibin özel ordusu TAYYİP SİLAHLI KUVVETLERİ ORDUSU ..!! SAKIN OLAHİ BUNDAN BÖYLE TÜRK DİYEREK ADLANDIRMAYIN ARTIK TÜRK SİLAHLI KUVVETLERİ DİYE BİR ORDU YOK ..YANİ ŞÖYLEKİ HZ MUHHAMMEDİN ORDUSU ULU ÖNDER AZİZ GAZİ DÜNYA MUCİZESİ ,DĞNYA LİDERİ TÜRK ULUSUNUN SEVGİLİSİ EBEDÎ BAŞKUMUTAN EBEDÎ CUMHUR BAŞKANI MARAŞAL GAZİ MUSTAFA KEMAL ATATÜRKÜN ASKERLERİ YOK..!! YOK HÜKMÜNDE TAYYİPOGRASİ ORDUSU VAR ..!! padişahın ordusu var ..tek ADAMIN ordusu var DOLAYISI ile tayyip yürür ..diyoruzki bizler tayyip denilen değişen NEFRET EDENLER ..yürüüüüüüüüü tayyip anca yürürrrrrrr sün 50 BİN den fazla ..koruma ordusu ile babam bile yürürrrrr ..kesin her adın atışında damla ,damlada altına işersin korkudan yürüüüü..tayyip yürüüüüü.sakın altınada sıçma korkudan ..!! DİLERİZ TANRIDAN ÂMİN KORKUDAN KALPP KIRİZİ GEÇİRİP İMAMIN KAYIĞINA BİNESİN ..AHHHH HAYAL ETMESİ BİLE İLHAM VERİCİ MUHTEŞEM ..TANRININ GÜCÜNE GİTMESİN AMA bu yaşıma kadar hiiiiç bir kimsenin ölümünü istememiştim tayyip ninkini istediğim kadar ..olsun HAYEL kurması bile güzel TV lada tayyip köprüye doğru yürürken SUİKAST KORKUSU İÇERİSİNDE OLDUĞUNDAN DOLAYI BU KORKUYA KALNİ DAYANAMADI KALP KİRİZİ GEÇİREREK ((( İNŞALLAH ÂMİN ))) İMAMIN KAYIĞINA BİNDİ ÖLDÜ ,ÖLDÜ ,ÖLDÜ ....ÖLDÜÜÜÜÜÜ.

Avatar
Emine 2018-07-13 23:12:16

Halife ve Sultan RTE adnan oktarin 4.0 versiyonudur, yani daha gelismisi...o kadar.

Avatar
Emine 2018-07-13 23:01:43

InsaAllah deprem olur, Köprü cöker,

Avatar
tayyip SEN NASIL BİR CANLI TÜRÜSÜN ..?? 2018-07-14 05:19:32

tayyip LAN sen bi alemsin SERSERİ..!! Yürüyecekmiş ..?? Sen CEHENNEMİN DİBİNE yürüsende bizde sen den kurtulsak ...!! Sana DEYİL artık 5 sene tahammül etmek 5 sanisiye..bile tahammülümüz kalmadı ..Seni gördükçe ,ŞEYTAN görmüş oluyoruz Gibi demiyorum çünki gibiside fazla Keşke o uğursuz ,bok köprünün bacakları çöksede de sende denizin taaa dibine gönülden de kurtulsak SENDEN ..MUHTEŞEM OLUR ,harika olur süper olur ,Ah TANRIM BİZİ kurtar artık bu ne olduğu belli olmayan CANLI türünden ..!!ÂMİN .