Erdoğan’a tazminat sonrası Kılıçdaroğlu'ndan ilk yorum: ‘O kararı veren hakim…’

CHP Genel Başkanı Kılıçdaroğlu, Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın yakınları tarafından Man Adası'nda bulunan bir off - shore şirkete para aktarıldığı iddiasına ilişkin davada 197 bin lira manevi tazminat ödemeye mahkûm edilmesinin ardından yaptığı açıklamada, kararı veren hâkimi eleştirdi. CHP Lideri, O kararı veren hakim de hakim değil zaten” dedi.

Erdoğan’a tazminat sonrası Kılıçdaroğlu'ndan ilk yorum: ‘O kararı veren hakim…’

CHP Genel Başkanı Kılıçdaroğlu, Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın yakınları tarafından Man Adası'nda bulunan bir off - shore şirkete para aktarıldığı iddiasına ilişkin davada 197 bin lira manevi tazminat ödemeye mahkûm edilmesinin ardından yaptığı açıklamada, kararı veren hâkimi eleştirdi. CHP Lideri, O kararı veren hakim de hakim değil zaten” dedi.

07 Haziran 2018 Perşembe 18:24
Erdoğan’a tazminat sonrası Kılıçdaroğlu'ndan ilk yorum: ‘O kararı veren hakim…’

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın yakınları tarafından Man Adası'nda bulunan bir off - shore şirkete para aktarıldığı iddiasına ilişkin davada 197 bin lira manevi tazminat ödemeye mahkûm edilmesinin ardından yaptığı açıklamada, kararı veren hâkimi eleştirdi.

Cumhurbaşkanı Erdoğan ve yakınlarının Man Adası iddialarına ilişkin 197 bin lira tazminata mahkum olmasıyla ilgili gazetecilerin sorularını yanıtlayan Kılıçdaroğlu, "18 milyon dolara ne aldın? Bunların yanıtı yok. O kararı veren hakim de hakim değil zaten" dedi. CHP lideri, şöyle devam etti:

"18 milyon dolar gerçek mi? Gerçek. Man Adası’na para transferi oldu mu? Oldu. Man Adası’ndaki şirketin kuruluş bedeli 1 sterlin mi? 1 sterlin. Kendisi de itiraf etti bunu. E ne bu tazminat? Hangi gerekçeyle? Beni korkutmak için."

‘TÜRKİYE’DE OLMASA BİLE AİHM’DE KAZANACAĞIM’

Davayı Türkiye'de olmasa bile AİHM'de kazanacağını söyleyen Kılıçdaroğlu, "Bütün belgeleri doğru. Savcının yazısı var. Soruyor Halk Bankası’na ‘Bunlar size mi ait?’ ‘Evet bize ait.’ MASAK’a soruyor: ‘Bunlar doğru mu? Evet doğru.’ Bunlar ne için? Beni korkutmak için. Talimat alan yargıç, parayla beni korkutacağını sanıyor. Biz parayla, pulla korkmayız. Biz namuslu adamlarız" dedi.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Nevşehirliler..Bör , lular 2018-06-07 18:34:40

Kesinlikle akpyé oy vermeyegiz.yazıklar olsun böyle taraftar adalete....
Bu karar nedeniyle akp en az 500 oy kaybetti.eskiden akpyé verdiğimiz oylarla haram olsun

Misafir Avatar
nevşehirliler mertir 2018-06-07 21:05:37 @Nevşehirliler..Bör , lular

akp ye oy vermez

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
adalet buldu diyen puşt 2018-06-07 21:04:13 @Nevşehirliler..Bör , lular

zarrabın ibineliklerini bilmiyormuş gibi yapma.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
adalet yerini buldu 2018-06-07 18:59:40 @Nevşehirliler..Bör , lular

Sahi zarrab davası sahte evrakları ne oldu?
chp ABD ye sahte Türkiye alyhine evraklar göndermiş. onların neticeside belli olmuş oldu. Kılıçdaroğlu UYDURUYOR.

Beğenmedim! (15)
Misafir Avatar
@Nevşehirliler..Bör , lular x---cevap 2018-06-07 18:57:41 @Nevşehirliler..Bör , lular

@Nevşehirliler..Bör , lular x-------ya senin AKP nin yaptığı hizmetlerden faydalandıkların sana haram olursa? düşündünmü hiç? ansızın bir bela başına gelebilir nankörlük ihanet asla cezasız kalmaz haaa bilesin .

Beğenmedim! (11)
Misafir Avatar
astar yok 2018-06-07 18:45:15 @Nevşehirliler..Bör , lular

hem suçlu hem zorlu

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
şimdi buna lidermi demek lazım? 2018-06-07 18:44:54 @Nevşehirliler..Bör , lular

bu mübarek günde yine kızacağım bunca yorumu okuduktan sonra. yahu Tek adam diyorsunuz, ysk ye çete diyorsunuz, yargıyı satılmışlıkla suçluyorsunuz, komutana hakaret ediyorsunuz baskı yapıp tehdt ediyorsunuz. hemde Türkiyede siyaset yapıyorsunuz! gerçekten dikdatörlük varmı ? bir akıl sahibi bir namuslu bir ALLAHINI seven çıksın cevap versin. bu chp nedir böyle? baraj altı hakları.

Beğenmedim! (12)
Avatar
Vatandaslar 2018-06-07 18:36:59

Akp nin hakimi adaletin bumu?
Harama yardimci olmuşsun. .hakim..

Avatar
yargı boş 2018-06-07 19:14:25

yargı erdoğan

Avatar
Unal 2018-06-07 18:58:29

FATIHIN HAKIMLE DIYALOGUNU BU HAKIM MUTLAKA BILIR EGER BIR ERMENININ HAKKINI FATIH SULTAN MEHMEDE KARSI KORUYAN BIR KADI KADAR OLAMAMIS ZAVALLI SATLIK KALEM PEKI EVINE GIDINCE COCUKLARI BABA BU KARARIN GEREKCESI NE DEDIKLERI ZAMAN NE DIYOR PEKI COCUKLARINA BIRISI O HAKIM SENIN BABANMI DEDIKLERI ZAMAN NE YAPACAK AZ KALDI 8 TEMMUz

Avatar
7 DEN 77 DİYE KEFEN PARANIZ OLSUN TABUTLAR AL7N TANRI SEVDİKLERİNİZDEN ÇIKARSIN KEMAL KILINÇTAROĞLU VE AİLESİNİN BAŞININ GÖZÜNÜN SATAKASI OLSUN KAFANIZ GÖVDESİNİZDEN AYRILSIN AMİN 2018-06-07 22:11:36

Haram zıkım olcaktır KEMAL KILINÇTAROĞLUNUN VE ÇOCUKLARININ TORUNLARININ ,EŞİNİN 7 DEN 77 DİYE O PARA KEMAL KILINÇTAROĞLUNUN SÜLÂLESİNİN MUBAREK RAMAZAN AYINDA TUTUTUĞU ORUCLAR KILADIĞI NAMAZLAR ETTİĞİ DUALAR YÜZÜ HÜRMETİNİZE o 197 bin lira KILIÇTAROĞLU AİLESİNİN tayyip lerin ve sülâlesinin boazında kalsın kılınçtaroğlu aşlesinin başının gözünün sadakası olsun (( tayyipgilerin hepsinin KEFEN PARASI OLSUN YEDİKLERİ İÇİTİKTERİ HER LOKMA BUAZLARINDA KALSIN BURUNLARINIDAN FİTİL ,FİTİL GELSİN SEVDİKLERİNE SÜLÂLECE AİLECE KEFEN PARASI OLSUN TANRI M6BAREK RAMAZANDA BU PARAYI YEDİRMEKLERE NASİP ETMESİN BAYRAMINIZ KARA GELSİN 7 DEN 77 DİYE KEFEN TABUT ALIN KEMAL KILINÇTAROĞLU VE AİLESİNİN BAŞININ GÖZÜNÜN SADAKASI OLSUN KEFENLER TABUTLAR ALINSIN ..UÇAK KAZALARINDA TRAFİK KAZALARINDA PARAM PARÇA OLUN KAFANIZ 7 DEN 77 DİYE HEPİNİZİN KAFASI GÖVDENİZDEN KOPSUN SEVDİKLERİNİZİN ÖLÜSÜNÜ GÖRÜN MUBAREK RAMAZANDA HARAM ZIKIMOLSUN .AMİN

Avatar
Euzu 2018-06-07 19:19:05

Euzubillahiminesseytanirreccep.

Avatar
Mavi göz,sarı saç. 2018-06-07 22:15:43

HELVACININ ŞAHİDİ BOZACI.NE OLACAKTI ADAMLAR TÜRKIYEYİ KENDİ ÇİFTLİKLERİ ILAN ETMİŞ.ZAMANINDA YAPILMAYAN
SAĞLAM MUHALEFETİN MEYVASİ BİR KARAR.

Avatar
aydın 2018-06-07 19:04:38

bunu ispatlamak istiyorsan çıkarsın programa ,halk tv ye davayı bir bir anlatırsın,halkı ikna edersin

Misafir Avatar
hakiminde gelmesi lazım 2018-06-07 21:08:15 @aydın

gelirmi o hakimler halk tv ye

Beğenmedim! (0)