banner87

Erdoğan’dan 28 Şubat mesajı

Cumhurbaşkanı Erdoğan, "28 Şubat müdahalesinden 21 yıl sonra güçlü demokrasisi, kalkınan ekonomisi ve artan özgüveniyle ilham kaynağı olan bir Türkiye var. Bir daha böyle meş'um günlerin yaşanmaması için 81 milyon hep birlikte omuz omuza mücadele etmeye devam edeceğiz" açıklamasını yaptı.

Erdoğan’dan 28 Şubat mesajı

Cumhurbaşkanı Erdoğan, "28 Şubat müdahalesinden 21 yıl sonra güçlü demokrasisi, kalkınan ekonomisi ve artan özgüveniyle ilham kaynağı olan bir Türkiye var. Bir daha böyle meş'um günlerin yaşanmaması için 81 milyon hep birlikte omuz omuza mücadele etmeye devam edeceğiz" açıklamasını yaptı.

01 Mart 2018 Perşembe 00:02
Erdoğan’dan 28 Şubat mesajı

Cumhurbaşkanı Erdoğan, “postmodern darbe” olarak nitelendirilen 28 Şubat’ın 21. yılında sosyal paylaşım sitesi Twitter’daki hesabından mesaj yayımladı.

Cumhurbaşkanı Erdoğan yayımladığı mesajında şu ifadelere yer verdi:
“‘Bin yıl sürecek’ denilen 28 Şubat, Allah’ın yardımı, milletimizin basireti sayesinde kısa sürede tarihin derinliklerinde kaybolup gitti. Türkiye, önceki anti-demokratik müdahalelerde olduğu gibi 28 Şubat'ın da üstesinden gelmeyi başardı. 28 Şubat müdahalesinden 21 yıl sonra güçlü demokrasisi, kalkınan ekonomisi ve artan özgüveniyle ilham kaynağı olan bir Türkiye var. Bir daha böyle meş’um günlerin yaşanmaması için 81 milyon hep birlikte omuz omuza mücadele etmeye devam edeceğiz.”

Önerilen Haberler
Anahtar Kelimeler:
Erdoğan28 şubat Mesajı
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Okur 2018-03-01 00:26:28

81 milyon omuz omuza demissiniz ama, siz daha çok 81 milyonla mücadele ediyorsunuz. Kemal'in takımı diyerek mi bütünlüğü sağlayacaksınız? pekiii kim bu Kemal? Yenikapiya mitinge gel diye yalvardiginizdir.bana yutturamazssiniz ...yeterli kadar yol yapmadınız,hastanelerde bütün odalar tek yataklı değil,cumhuriyetin bütün kazanımlarını sattiniz, cumhuriyeti yedirmeyip,sizi tramvay dan indirmeyecegiz

Avatar
Okur 2018-03-01 00:16:20

Demokrasi diyor iyi mi?görüyorum ki bayaga alistiniz demokrasiye,tramvay durağında inecektiniz hani? Bindiğiniz tramvay değil at çıktı, şimdilik aldınız ati Üsküdari geçtiniz,dikkat ediniz de bu at yine sizi üzerinden atmasın,demokrasiden ayrılmayın,o ihanet etmez sizi üzerinden atmaz,sıkı sıkıya sarılın demokrasiye....pekd te seversiniz demokrasiyi

Misafir Avatar
hihihi 2018-03-01 06:49:06 @Okur

hihihi

Beğenmedim! (0)
Avatar
Aliço 2018-03-01 00:22:03

"Güçlü ekonomi!" :))))) aa dur bi daha gülecem! :))))))))))))))))

Misafir Avatar
yanık efe 2018-03-01 07:49:15 @Aliço

kardeşim 28 şubatı fetöcülerle beraber hazırlayan sizlersiniz.refeh yol çok güzel gidiyordu her şey güzeldi fetöş ibnesinede yüz vermiyorlardı ne oldu cevik bir denen onun bunun çocuğunu kullandılar baktılarki erbekan hocayı yıkamayacaklar erdoğanın önü açılmayacak planı kurup 28 şubatı yaptılar şimdide 28 şubatı konuşuyorlar çocukmu kandırıyorsunuz.????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Karamollaoğlu Bey diyorki 2018-03-01 07:00:36 @Aliço

Hukukun Üstünlüğü Endeksine göre; Türkiye 2014'te 113 ülke arasında 59uncu sırada iken 2015'te 80inci sıraya, 2016'da 99'uncu sıraya, 2017 yılında ise 101inci sıraya gerilemiş. Hani iktidar hep ‘istikrar, istikrar diyor ya. Gerçekten bu konuda tam bir istikrar var. Türkiye istikrarlı bir şekilde geriliyor.”
http://www.yurtgazetesi.com.tr/gundem/karamollaoglu-28-subat-ta-bile-yapilmamisti-h78661.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Karamollaoğlu Bey cok guzel cevap vermis 2018-03-01 06:59:11 @Aliço

http://www.yurtgazetesi.com.tr/gundem/karamollaoglu-28-subat-ta-bile-yapilmamisti-h78661.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
YURTA SULH CİHANDA SULH 2018-03-01 06:50:48 @Aliço

icin CHP zamani

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
hahahahahaha 2018-03-01 06:48:31 @Aliço

ha

Beğenmedim! (1)
Avatar
Ahmet 2018-03-01 01:21:43

Demokrasi diye diye tek adam faşizmini getirdi hala milleti kandırmak istiyor kendi kandırıldığı gibi

Avatar