Erdoğan'dan çarpıcı Zarrab açıklaması... Kılıçdaroğlu bedelini ödeyecek!

Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan, Reza Zarrab’ın ABD’deki itiraflarının ardından ilk kez konuştu. Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, ABD'deki Reza Zarrab davasıyla ilgili olarak, 'Davadan ne çıkarsın çıksın, biz doğru yaptık, ambargoyu delmedik' dedi.

Erdoğan'dan çarpıcı Zarrab açıklaması... Kılıçdaroğlu bedelini ödeyecek!

Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan, Reza Zarrab’ın ABD’deki itiraflarının ardından ilk kez konuştu. Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, ABD'deki Reza Zarrab davasıyla ilgili olarak, 'Davadan ne çıkarsın çıksın, biz doğru yaptık, ambargoyu delmedik' dedi.

30 Kasım 2017 Perşembe 15:05
Erdoğan'dan çarpıcı Zarrab açıklaması... Kılıçdaroğlu bedelini ödeyecek!

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, ABD'deki Reza Zarrab davasıyla ilgili olarak, 'Davadan ne çıkarsın çıksın, biz doğru yaptık, ambargoyu delmedik' dedi. Erdoğan, CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu'nun iddiaları için de "Bu hamlesinin bedelini ödeyecek" diye konuştu.

Erdoğan, AKP milletvekilleriyle yaptığı toplantıda “İran ile ticari ve enerji ilişkimiz var. Ambargoyu biz ihlal etmedik. Davadan ne çıkarsa çıksın biz doğru olanı yaptık. Biz ABD’ye böyle bir taahhütte bulunmadık. Dünya ABD'den ibaret değil. Bizim İran ile ticari ve enerji konularına ilişkimiz var” dedi. 

Cumhurbaşkanı Erdoğan, CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'nun yurt dışına para gönderme iddiaları için de 'Bu hamlesinin bedelini ödeyecek' ifadesini kullandı.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 30.11.2017 15:47
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Antalyalı Attalos 2017-11-30 15:38:15

Yazıklar olsun be,bir cumhurbaşkanı bedelini ödeyecek gibi bir cümle ile tehdit edermi?.Bunun sözüne uyup Kılıçdaroğluna saldıracak tonla ahmak var bu ülkede.Eğer sen adamsan tehdit etme çık bu belgelerin hesabını ver eeyy uzunçalar.

Misafir Avatar
ege 2017-11-30 17:19:58 @Antalyalı Attalos

Büyük insan büyük lider. bu vatan seninin, sen bu vatanın evladı, bu halk senin yanındadır. gayret üstüne gayret yapıyorsun helal olsun yediklerin içtiklerin, ama bazıları köstek oluyor bu ülkenin kalkınmasına onlarada haram olsun bu halkın ekmeyi . büyük lider Erdoğan sana bu millet hayrandır. dünya sana hayrandır ama gel görki bakan körler var sana düşmandır. hemde akıl körleri sana düşmandır.

Beğenmedim! (19)
Avatar
cafer canbay 2017-11-30 15:32:45

Bu ülkeni altını üstüne getiren hırsızlar bedel ödemiyecekmi hemde bal gibi haniye baban olsa bile.

Misafir Avatar
kurtuluş 2017-12-01 01:26:01 @cafer canbay

bu ülkeyi soyup soyanı idam etmek lazım zaten o kişi belli zamanı gelince ele geçince olacak inşAllah

Beğenmedim! (0)
Avatar
Tayo 2017-11-30 15:51:49

Isin gücün tehdit terbiyesiz

Avatar
Asıl bedeli sen ödeyeceksin 2017-11-30 16:21:16

Sen her türlü dümeni Camuru yap hiç bedel Ödeme

Avatar
İflah olmaz 2017-11-30 16:22:13

Git gide sapıtıyor

Misafir Avatar
kurtuluş 2017-12-01 01:27:44 @İflah olmaz

acaba bu ne içmiş ne konuştuğunu bilmiyor demi ve kılıçtaroğlu bedelini ödeyecek derken bu bir tehdittir tehdit etmekten başka bir şey yaptığı yok

Beğenmedim! (0)
Avatar
ahmet demir 2017-11-30 15:12:10

Yalanın kuyruklusu...Hem rüşvet alacaksınız bakanlarınızla birlikte hem "Paraları sıfırla" diyeceksiniz hem ev kirası ödeyemeyecek durumdan oğlunuz gemicikler alacak..şimdilik bir ada da çıkan milyonlzr yarın bakalım nerede çıkacak? Seçimle gitmeyeceğin kesinleşti seni bu halk gönderecek ama...Çok güvenmeyin Putin diktatörüne yarın sizin yaptığınız yaparBir gün olur satar geçer çok kafası ağrırsa ..

Avatar
Orda bagiriyor, burda bagiriyor 2017-11-30 17:26:04

Cehape soyle, Cehape boyle. Biktik artik bu adamin bizim partimize gece gunduz haksiz yere bagirmasindan, cumhurbaskani dedigin halkin butununu kocaklar, kahrolsun tek adam rejimi.

Misafir Avatar
kurtuluş 2017-12-01 01:29:28 @Orda bagiriyor, burda bagiriyor

bu adamdan hiç bir şey olmaz sahte okul diplomaları sahte bir çok diplomalarla memleketin başına geldi 3 kağıtçının önde gideni kuduz köpek gibi bağırıyor dirzo

Beğenmedim! (0)
Avatar
Nergis 2017-11-30 17:30:06

Bu adamin agzindan gene lagim ve pislik akmaya basladi, aman kacin üzeriniz pislenmesin. Agzini acmis tam bir Vampir. Tehdit, sindirme, hakaret ve bunun fitratinda var bunlar arkadas.

Misafir Avatar
kurtuluş 2017-12-01 01:30:55 @Nergis

çok doğru tespit vampir gibi açıyor ağzını suratsız tipsizlikten 100 yıl hapis yatar bu adam bu koltuğa yakışmıyor az kaldı işi bitiyor

Beğenmedim! (0)