Erdoğan’dan İmamoğlu’na: Sana borcumuz varmış, ödeyelim

Sözcü yazarı Deniz Zeyrek, CHP'nin İBB Başkan adayı Ekrem İmamoğlu ile Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın Saray'daki görüşmenin ayrıntısını aktardı.

Erdoğan’dan İmamoğlu’na: Sana borcumuz varmış, ödeyelim

Sözcü yazarı Deniz Zeyrek, CHP'nin İBB Başkan adayı Ekrem İmamoğlu ile Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın Saray'daki görüşmenin ayrıntısını aktardı.

11 Ocak 2019 Cuma 09:30
Erdoğan’dan İmamoğlu’na: Sana borcumuz varmış, ödeyelim

Erdoğan, CHP İstanbul Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Ekrem İmamoğlu’nu Saray'da kabul etti. Görüşme 45- 60 dk sürdü. 

Deniz Zeyrek'in yazısından o bölüm şöyle:

CHP'nin İstanbul Belediye Başkan Adayı Ekrem İmamoğlu, CHP içinden bir kesimin itirazlarına rağmen ilginç bir adım atmıştı.

İlk kez, Sözcü okurlarının bu köşeden okuduğu o adım, eski bir İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı olarak Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan'dan randevu istemekti.
O görüşme dün gerçekleşti ve yaklaşık 1 saat sürdü.

Ekrem İmamoğlu ile görüşme sonrasında yaptığım görüşme de bu yorumumu destekler nitelikteydi.

Görüşmenin tamamına yakınında İstanbul konuşulmuş bir kere. Erdoğan 1994'te Belediye Başkanı seçildikten sonra bulduğu tabloyu ve ayrılırken teslim ettiği tabloyu anlatmış. İstanbul'a yaptıklarını anlatmış.

Görüşmede Erdoğan'ın yatay kentleşme konusundaki sözleri ve “Manhattan” eleştirisi de gündeme gelmiş. Erdoğan, dikey kentleşmeye çok kızdığını vurgulamış.
İmamoğlu'nun saygılı, ölçülü ve temiz bir kampanya yapma niyetini dile getirmesi üzerine Erdoğan da “öyle olacak” güvencesi vermiş.

Görüşmede bir de geçmiş anısı yad edilmiş.

Erdoğan Belediye Başkanı olduktan sonra İmamoğlu'nun ailesine ait lokantada yemek yemiş. Ekip hızlıca kalkıp gitmiş ve hesap ödenmemiş.

Erdoğan, “Sana borcumuz varmış, onu da ödeyelim” deyince İmamoğlu, “O gönül borcu. Başkan seçildiğimizde, desteğinizi esirgemezsiniz ödeşiriz” demiş.

Görüşmenin, siyasetteki bu gerilim atmosferini yumuşatacak önemli bir adım olduğunu düşünüyorum.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
zeydi 2019-01-11 10:22:43

akp demek fetöya taviz demektir.

Misafir Avatar
Belediyecilik denince ERDOĞAN ve EKİBİ akla gelir 2019-01-11 18:43:03 @zeydi

Hava kirliliğinden halkımızı kurtardılar, susuzluktan halkımızı kurtardılar, soba yakmaktan halkımızın çoğu kurtuldu. yollar sokaklar pislik ve çöplüktü AK PARTİ belediyeciliği o pislikleri ortadan kaldırdı. Türkiyeye türk halkına layık mekanlar sokaklar yollar yapıldı. halkın eyleneceyi gezeceği, zaman geçireceği parklar bahçeler yaptılar. chp zamanında BELEDİYEYE AİT SARAYLAR İÇKİ MEKANLARIYDI halk giremezdi. vatandaşa yasaktı. sarhoşlar keyif çatıyordu. bu gün o saraylar halkın günlük uğrak yerleri ve ekonomik. tabiki oyum AK PARTİ ye

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
aynen DOĞRU tesbit 2019-01-11 18:37:22 @zeydi

CHP ye bulaşan yönetici yolsuzluğa hırsızlığa rüşvete bulaşmıştır. CHP ye oy veren lerde bunalıma girmiştir. NOKTA.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
aç tavuk imamoğlu 2019-01-11 14:08:36 @zeydi

İstanbullu immoğluna oy vermez dediysem; akıllı, vatansever, şuğur sahibi, ferasat sahibi, gerçeği bilen AK PARTİĞİ bilen, CHP yide bilenler imamoğluna oy vermez dedim. tabiki cahiller, hırsızlar, rüşvetçiler, teröristler ve svicileri iş aş için siyaset kovalayanlar chp ye oy verecek.
ama İstanbulu seven hiç kimse imamoğluna oy vermez.

Beğenmedim! (3)
Avatar
cahillerin akibeti cehennemdir.. 2019-01-11 11:14:45

AÇ TAVUK...sen milletin aklını mı aldınki millet imamoğluna oy vermez .diyorsun..cahil kişi...
sen bizim ailelerimize hükümmü edeceksin ki millet imamoğlunu seçmez diyorsun..
cahilsiniz cahil..cahiller GERÇEĞİ göremez..GÖZLERİ KÖR..ELLERİ FELÇ..KULAKLARI HAKKA SAĞIR..NİYETLERİ BOZUKTUR..
GOTO FOR İN THE HELL..amin

Avatar
HADE BE !.... 2019-01-11 09:34:46

Akepe demek saraya % 26 çalışan ve emeklisine % 10 zam demek, iğneden ipliğe gelen zamlar demek, yoksulluk demek, vatandaşa tassaruf, saray israfı demek, din bezirganlığı, cehalet demek, ballı maaşla adam kayırma demek. Yeter artık usandık. İNSAF yahu

Misafir Avatar
@HADE BE !.... x salaksin!!!! 2019-01-11 12:21:38 @HADE BE !....

Angut yine sayfayi istila etmissin Allah seni kahretsin emi , serefsiz akli kit manyak!

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
lala 2019-01-11 12:19:49 @HADE BE !....

bunlar askerde kantinci ve yumurtacı idi herhalde.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
HADİ BE.!..akp.için günaha girilmez. 2019-01-11 11:10:53 @HADE BE !....

öyleyse akp.ye oy verilmez.
haramdır..
eskiden oy verenlerde akp ve mhp.ye bbp.ye zaten haram ediyorlar..
onlarda KUL HAKKI nı yediler.Allah onlarıda ve akp.ye mhp.ye oy verenleride iflah etmesin..mekanları cehennem olsun..amin..
AİLELER..

Beğenmedim! (0)
Avatar
Hacı Yatmaz 2019-01-11 09:38:48

Turpun büyüğü heybede. Eğer cumhurhükümetine 31 Mart 'ta sarı kart göstermezsen yani halâ ben mutluyum dersen 1 Nisan ı bekle ve gör.

Misafir Avatar
İmamoğlu 2019-01-11 10:40:45 @Hacı Yatmaz

Hayeller peşinde, doğru adamın zaten chp de işi olmaz. uçuk, kaçık, chp de toplanır. birde yiyiciler, ihanetçiler chp de kümelenişler.

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
aç tavuk kendini darı ambarında sanır 2019-01-11 10:39:26 @Hacı Yatmaz

İmamoğlu başkan seçilince diyor. yav seni İstanbullu başkan seçercek kadar saf mı sanıyorsun? chp ye İstanbulu talan etsin diy yetkimi vereir İstanbul? yürüryün beee

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
HALKIN KÜLLİYEsi 2019-01-11 10:36:29 @Hacı Yatmaz

Ulan dangalaklar SARAY değil KÜLLİYE deyin. ne hazımsızlarsınız .

Beğenmedim! (7)
Avatar
HADE BE !.... 2019-01-11 09:35:30

Akepe demek; TÜİK Enflasyonu % 20.3 olduğunu açıklamalarına rağmen çalışan ve emeklilerin maaşlarına % 10 zam, saraya % 26 zam yapmak demektir.

Avatar
HADE BE !.... 2019-01-11 09:36:19

Akepe demek, yoksullukla imtihan edilmek, pırlantada % 0 KDV ve ÖTV , temel gıda ve temel ihtiyaç malzemesinde % 15 KDV ve ÖTV ödemek, geçemediğin köprü, otoban veya kullanmadığın havaalanlarına vatandaşın vergisini teminat göstermek, yandaş müteahit veya ihale takipçilerini zengin etmek, kent hastanelerinde hastaları müşteri gibi göstermek ve vatandaşın vergisini teminat göstermek, devletin kazanımları fabrika, liman, şeker fabrikaları, Sümerbank, Etibank ve madenleri gibi değerlerimizi yandaşa veya yabancı sermayeye satmak, bankalarımızı yabancı sermayeye satmak, özelleştirme adı altında satılan fabrika ve işletmelerde iscilerin kapı önüne konulmasına sessiz kalmak, KHK ile işsiz kalan taşeron işçilerine seçim öncesi mavi boncuk dağıtılıp kandırılması, din bezirganlığı yaparak ekonomik krizi,yükselen eflasyon ve işsizlik rakamlarını gizlemek demektir.

Avatar
HADE BE !.... 2019-01-11 09:36:42

Akepe demek ; Yanan yüzlerce fabrika, konkardota ilan eden şirketler, geri dönmeyen krediler, enflasyon canavarı ile boğuşan vatandaş, saraya % 26 çalışan ve emeklisine % 10 zam, tarımı bırakıp il ve ilçelerde köle gibi çalışan çiftçi, siftah yapmadan dükkan kapatan ve vergi, kredi, borçlarını ödeyemeyen esnaf, akaryakitta yapılan büyük zamlar ve cezalar nedeniyle ekmek kazanamayan taksi ve nakliyeci esnafı, KHK larla perişan edilen taşeron işçisi, özelleştirmeler nedeniyle işsiz kalan fabrika işçisi demektir.

Avatar
satın almadı değilmi 2019-01-11 12:30:19

aman ha aman