banner87

Erdoğan’dan Isparta’da ‘üniversite’ gafı

Cumhurbaşkanı ve AKP Genel Başkanı Erdoğan, Isparta'da partisinin düzenlediği mitingde konuştu. Erdoğan, konuşması sırasında Isparta'da bulunan Süleyman Demirel Üniversitesi'ni kendilerinin kurduğunu iddia etti. Bu iddia üzerine konuşmayı dinleyenler, Erdoğan'a sosyal medyadan tepki gösterdi.

Erdoğan’dan Isparta’da ‘üniversite’ gafı

Cumhurbaşkanı ve AKP Genel Başkanı Erdoğan, Isparta'da partisinin düzenlediği mitingde konuştu. Erdoğan, konuşması sırasında Isparta'da bulunan Süleyman Demirel Üniversitesi'ni kendilerinin kurduğunu iddia etti. Bu iddia üzerine konuşmayı dinleyenler, Erdoğan'a sosyal medyadan tepki gösterdi.

27 Mayıs 2018 Pazar 22:00
Erdoğan’dan Isparta’da ‘üniversite’ gafı

Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan, bugün Isparta'da konuştu. Erdoğan “Üniversiteyi Isparta’da kim kurdu? Biz kurduk” dedi. Ancak Isparta’da bulunan Süleyman Demirel Üniversitesi 1992 yılında Süleyman Demirel döneminde yapılmıştı.

Erdoğan'ın bu konuşmasına dikkat çeken CHP Genel Başkan Yardımcısı Tuncay Özkan, “Erdoğan az önce ‘Isparta’ya üniversiteyi biz getirdik' dedi. Isparta Süleyman Demirel Üniversitesinin kuruluş tarihi 1992. Halk bu ucuz numaralara kanmaz!” paylaşımıyla tepki gösterdi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 27.05.2018 22:15
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
KECi COBANI 2018-05-27 22:18:40

iSPARTALI RAHMETLiK DEMiREL DUYMASIN YALANIN ORTAYA CIKAR

Misafir Avatar
ilginc 2018-05-28 06:42:31 @KECi COBANI

Ankaraya deniz getirmislerdi, petrol bulmuslardi, ucak yapmislardi, üniversite getirmislerdi ama nedense diploma getiremiyorlar.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Mavi göz,sarı saç. 2018-05-27 22:07:04

ALLAH ŞAŞIRTMASIN.

Misafir Avatar
Antalyalı Attalos 2018-05-28 10:54:37 @Mavi göz,sarı saç.

Allah şaşırttığı kulunu beygir gibi os..turmuş.İnşAllah 24 haziranda sesi bütün Türkiyede duyulacaktır.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
29.10.2017 pazar fiyatlari insanlar fakirledi 2018-05-27 23:39:31 @Mavi göz,sarı saç.

Gazi Mahallesi'nde halk pazardaki fiyatlara ne dedi?
https://www.youtube.com/watch?v=WdKMAzoWwXs

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Erdoğan: Ne istediniz de alamadınız? 2018-05-27 22:53:28 @Mavi göz,sarı saç.

https://www.youtube.com/watch?v=-m9NL8xz_Hw

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
EYYY TAYYIP BEY 2018-05-27 22:27:24 @Mavi göz,sarı saç.

Isparta Süleyman Demirel Üniversitesinin kuruluş tarihi 1992
SIZIN YAPMANIZ IMKANSIZ COKTAN YAPILMIS BIR UNIVERSITE

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ahmet 2018-05-27 22:21:23

VAllahi yalan billahide yalan 1992de süleyman Demirel açmıştır ayıp yahu ramazan ayındayız atma recep din kardeşiyiz.

Avatar
CUMHURBASKANI ADAYLARI 2018-05-27 22:13:44

UNIVERSITE DIPLOMALARINI VE TRANSKRIPT dahil Millete sunsun

Avatar