banner87

Erdoğan’dan İYİ Parti yorumu

Cumhurbaşkanı Erdoğan 23 Nisan kutlamalarında konuştu. Erdoğan İYİ Parti'ye katılan 15 CHP'li milletvekili için "Güneş Motel olayından daha beter bir durum" açıklaması yaptı. Erdoğan, Abdullah Gül'un adaylığı içinse "Bunu ona sorun" dedi.

Erdoğan’dan İYİ Parti yorumu

Cumhurbaşkanı Erdoğan 23 Nisan kutlamalarında konuştu. Erdoğan İYİ Parti'ye katılan 15 CHP'li milletvekili için "Güneş Motel olayından daha beter bir durum" açıklaması yaptı. Erdoğan, Abdullah Gül'un adaylığı içinse "Bunu ona sorun" dedi.

23 Nisan 2018 Pazartesi 20:29
Erdoğan’dan İYİ Parti yorumu

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, CHP'den 15 milletvekilinin İYİ Parti'ye geçmesini ilişkin, “Bunun Güneş Motel olayından çok daha öte bir durumu söz konusu. Parlamentomuzun bu duruma düşmesi bizim için gerçekten bir felaket. Ama 24 Haziran'da benim vatandaşlarım parlamentoyu bu derece kirli duruma düşürenlere gereken cevabı verecektir. Çünkü demokrasinin nezaketi bu anlayışlarla olmaz. Bu işin çözüm yeri sandıktır. 24 Haziran'da gereken dersi alacaklardır. Önce hep sandık sandık sandık dediler şimdi de baskın seçim diyorlar. Siz istediniz. Şimdi niye baskın seçim diyorsunuz? Er meydanı dediniz buyrun meydan. Benim daha 1.5 senem vardı. 1.5 sene daha ben bu makamda durabilirdim. Sen zaten yenilgi yenilgi alıştın bu işe. Tek maharetin kongreleri iyi kazanıyorsun. Sandıklarda her zaman kaybediyorsun” dedi.

“BUNU ONA SORUN”

‘Abdullah Gül aday olacak mı?’ sorusuna Erdoğan, “Bunu ona sorun” yanıtını verdi. 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 23.04.2018 21:11
Anahtar Kelimeler:
Iyi PartiErdoğan
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ata 2018-04-23 20:33:14

Allah'ın kadar chp...Allahina kadar iyi parti...zamanında millet vekili istifa ettirip meclise giren kimdi??...unutmadik...öleceğimi bilsem akp ye oy vermem...yaşasın ataturk...yaşasın cumhuriyet....tüm herşeyin geda olsun chp ye iyi partiye...Allah bu ülkeyi hırsızlardan korusun

Misafir Avatar
vay vay vay 2018-04-24 08:32:53 @Ata

sen güneş motel olayları olduğunda ne iş yapıyordun acaba önce onu anlat bakalım bize biraz daha tanıyalım seni seni parmagımdaki yüzükle tanımış ve inanmıştık ama bizi hüsrana uğrattınnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
yolcudur abbas 2018-04-24 00:47:51 @Ata

Ağlasanız da, bağırsanız da; yolcudur abbas, bağlasan durmaz! Güle güle!”

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
pess valla 2018-04-24 00:37:47 @Ata

OHAL koşullarında erken seçim hic etik degil
erken secimde hic etik degil

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ayyy yeterin be vir vir vir vir dir dir dir 2018-04-23 23:03:36 @Ata

ekonomiye cozum bulun milleti balik hafizalimi sandiniz millet demokrasi istiyor saygi duyun millet IYI partinin secimlere katilmasini istedi CHP Demokrasi adina destek oldu nedir bu vir vir vir dir dir dir yeter artikk

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Okur 2018-04-23 21:39:31 @Ata

Bizim için felaket demiş , doğrudur...bu kadın başınıza bela olacak...çıkar bir KHK garılar seçime giremez de olsun bitsin:).....ula bunlar bi garidan gorhtiii...

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
DOLAR YIL SONUNDA EN AZ 7 TL OLACAK 2018-04-23 21:36:32 @Ata

https://www.youtube.com/watch?v=01iw1vl4mZQ

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
AKP'nin İktidara Gelişi 2018-04-23 20:58:54 @Ata

https://www.youtube.com/watch?v=sXtpTrHyl9A

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
aynen 2018-04-23 20:44:25 @Ata

ya

Beğenmedim! (0)
Avatar
YAŞASIN 2018-04-23 20:49:26

Bu düzen değişmeli......Artık yeter.......

Avatar
52 2018-04-23 21:14:31

tabi sayın tayip fetösü oslosu yolsuzluklar rüşvetler yani saymakla bitmız bizler vatandaş olarak medyada hesini ve dahasını okuduk ve gördük 15 senedir Allah aşkına vatana millete faydalı ne kazandırdınız her şey vergi bir soluduğumuz hava kaldı bence yete gerçekten niyetiniz belli kindar dindar nesille atatürk dahi diyemiyorsunuz sizler ancak cahil yaşı genç olana hitap edebilirsiniz kusura bakmayın bizler sizler gibi karun kadar zengin olamıyoruz milletin parasıyla **

Avatar
İspat 2018-04-23 20:46:34

AKP'den yapılan yorumlar erken seçim kararının İyi parti'yi tökezletmeyi amaçladığını gösteriyor.

Avatar
galiba erdogan siirt ten milletvekili 2018-04-23 21:00:50

secilmisti siirt te secimler tekrarlanmisti

Avatar