Erdoğan’dan son dakika açıklaması: 'Yerli paranızı dövize çevirmeyin'

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, eski AKP'li vekiller ile iftar programında bir araya geldi. Üstesinden gelinmeyecek bir durumun bulunmadığını bildiren Cumhurbaşkanı Erdoğan, "Milletime sesleniyorum. Lütfen kendi yerli paranızı dövize çevirmeyin. Yerlilik ve vatanseverlik budur" dedi.

Erdoğan’dan son dakika açıklaması: 'Yerli paranızı dövize çevirmeyin'

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, eski AKP'li vekiller ile iftar programında bir araya geldi. Üstesinden gelinmeyecek bir durumun bulunmadığını bildiren Cumhurbaşkanı Erdoğan, "Milletime sesleniyorum. Lütfen kendi yerli paranızı dövize çevirmeyin. Yerlilik ve vatanseverlik budur" dedi.

23 Mayıs 2018 Çarşamba 22:02
Erdoğan’dan son dakika açıklaması: 'Yerli paranızı dövize çevirmeyin'

Partisinin düzenlediği iftar yemeğine katılan Erdoğan ekonomide yaşanan son olayları değerlendirdi. Erdoğan, "Döviz kurunda üstesinden gelemeyeceğimiz bir durum yok" dedi.

Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın konuşmasından öne çıkan satır başları şu şekilde;

- Her seçim önemlidir ancak 24 Haziran ayrı bir öneme sahip. İlk kez Cumhurbaşkanı milletin oyları ile belirlenmiştir. 15 Temmuz'dan sonra bu ülkede hiç bir şeyin eskisi gibi gidemeyeceği ortaya çıktı.

- 24 Haziran'da yeni yönetim sistemi devreye girecek. Diğer ittifakta her parti ayrı cumhurbaşkanı adayı çıkardılar. Bu ittifakın ülke yönetimine talip olarak değil taktik bir amaçla kurulduğu ortaya çıktı. Milletimizin karşısına riyasız, hesapsız, kitapsız çıkıyoruz. Muhalefet partileri kendi aralarında okadar çok ala vereye girmiş ki biz takip etmekte zorlanıyoruz.

- Özellikle son günlerde yaşanan kurlardaki değişime değinmek istiyorum. Ülkemizde kurlarda yaşanan kısmi dalgalanma Türkiye gerçekleriyle ilgili değildir. Türkiye 7.4 büyüdü. Büyümeye de devam etmektedir. Bankalarımız ABD ve Avrupadaki muadillerinden daha iyi durumdadır. Böyle bir ortamda ülkemizdeki kurdaki dalgalanmanın sebebini iyi tespit etmek gerekir. Bu küresel bir sorundur. Türkiye gibi ülkeler bu dalgalanmayı daha derinden hissetmektedir.

- Bir kez daha söylüyorum, finans piyasalarındaki gelişmeler bizim ekonomimizle ilgili değildir. Şahsım başta olmak üzere, ekonomi yönetimiyle beraber konuyu takip ediyoruz. Bakın ekonomi yönetiminde farklı düşünen arkadaşlarımız da olabilir. Bunu da söylüyorum.

- Döviz kurunda üstesinden gelemeyeceğimiz bir durum yok. Seçim sonrasında farklı tedbirler alacağız.

- Türkiye serbest piyasa ekonomisini tüm kurumları ve kurallarıyla uygulayan bir ülkedir. Küresel yönetişime bağlı kalmaya devam edeceğiz.

- Milletime sesleniyorum. Lütfen kendi yerli paranızı dövize çevirmeyin. Yerlilik ve vatanseverlik budur."

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 23.05.2018 22:41
Anahtar Kelimeler:
AKPİftarDövizErdoğan
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
demir kaya 2018-05-23 22:09:36

iyi güzelde sen ve akrabaların man adasından neden tl trasfer etmiyorda dolara tapıyorlar

Misafir Avatar
TİTAN,a bir iki..hadi dolmuş kalkıyor akp.liler>>> 2018-05-24 09:29:32 @demir kaya

Titan,,Jupiterin uydusu..
TİTAN,lılar oxijen yerine azot kullanıyormuşlar.
akp.lilerde azot kullanmaya başladı..TİTAN,a gitsinler..
hahahahahaaaa milleti yeyip bitiren akp.lileri af etmiyor millet.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
kıyamet gününde akp.lilerden davacıdır..millet 2018-05-24 09:27:00 @demir kaya

yerli ve yabancı paramız hiç yok...Emeklide para aramak..Etna yanardağının çevresinde yeşillik aramaya benzer..
para varsa ancak akp.lilerde vardır..gariban emeklinin nesi varki dövüze çevirmesin.
aylığı borç ile kapatıyorlar..
Allah indinde akp.lilerin imanlarına zaten emekliler,dullar,yetimler.asg.üc.liler vesair hepsi davacıdırlar.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
yapma yaaaa 2018-05-24 08:23:16 @demir kaya

sen evde aldığın komisyonları dövize çevir sakla bizde hıyar gibi elimizde bir işe yaramayacak olan lirayı tutalım öylemei madem öyleydi kardeşim evde 30 milyon euro saklayacağına tl. saklayaydın sen bizi kendi mankurtlaştırdıklarından sandın galiba hadi ordan siyonist madalyalı adam

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
eyyy AKP Millet aç 2018-05-24 00:27:19 @demir kaya

SON DAKİKA! 50 Lira - 10$ İçin Birbirlerini Ezdiler! Görüntüler Türkiye'den!
https://www.youtube.com/watch?v=qrudsHkYyjk

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
secim sonrasi 2018-05-24 00:12:27 @demir kaya

man adasindan parami gelecek ???

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Asgari ücret Çay Simit Hesabı--- 2018-05-23 23:58:11 @demir kaya

https://www.youtube.com/watch?v=dhBPPa0-OiY

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
eyyy bay erdogan 2018-05-23 23:45:31 @demir kaya

Seçim sonrasında farklı tedbirler alacağız.diyorsunuzda neden secim oncesi tedbir almiyorsunuz ????durum acil degilmi ????16 sene ekonomi sizin sayenizde bu duruma geldiyse nasil bir tedbir alacaksiniz ve neden durum bu hale geldi ??? Bu Millet Size 16 sene sans verdi 16 sene basaramadiginizi bundan sonra basaracaginiza inanmiyoruz o yuzden TAMAM diyoruz

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
milyon dolarlar TL ye cevrildimi?? 2018-05-23 23:37:19 @demir kaya

http://www.cumhuriyet.com.tr/haber/turkiye/683879/Bilal_in_
gemicikleri_satildi..._Erdogan_ailesi_milyon_dolarlari_TL_ye_cevirecek_mi_.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
siz ailecek 2018-05-23 23:32:58 @demir kaya

dolarlari Tl ye cevirdiniz mi ????

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
köyüm 2018-05-23 23:32:34 @demir kaya

Eskiden kağnılarla tarım yapar, çayırlarda hayvanlarımız semirir, derelerimizden akan berrak suları içer, kış nasıl geçer diye çam ağaçlarına bakarak zahiremizi ve samanımızı ayarlardık. Mutluyduk. Alın otoyollarınızı, köprülerinizi, tünellerinizi, AVM'lerinizi, saraylarınızı, beton yığınlarınızı, yeşil dolarlarınızı kıçınıza sokun ve defolun gidin.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
acabaaaaaaa 2018-05-23 23:29:41 @demir kaya

16 yılda kaç kez yalan söylemiştir.bilene bir sıkımlık diş macunu hediye

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Okur 2018-05-23 22:45:05 @demir kaya

Ama yinede yiğidi öldür hakkını yeme,senin yerinde, Kılıçdaroğlu dolarlarinizi bozdurun deyip kendinde 200 000 dolar çıksaydı yeri yerinden oynatirdin, ağzından dusurmezdin, halkın anladığı dil bu , kuantum teorisi değil....sonrada Erdoğan nasıl oluyorda her seçimi alıyor,iste böyle alıyor formül çok basit

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Okur 2018-05-23 22:39:44 @demir kaya

Varıyor değil batıyoruz mu? Olacaktı

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Okur 2018-05-23 22:38:17 @demir kaya

Lafa bak hangisine inanalim,bir tarafta süper (!) Bir büyüme 7,4 inanirsan,bir tarafta da Türkiye gibi ülkeler,dalgalanmayi derinden hisseder itirafı...bir karar ver varıyoruz mu yoksa ucuyor muyuz?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Okur 2018-05-23 22:29:23 @demir kaya

Alay eder gibi" paranızı dövize cevirmeyin" iyide sen niye dolar stokluyorsun? Mal varlığı aciklamanda 200 000 doların var,ama gözün hacı emminin kefen parası olarak kenara koyduğu 10 dolarda

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
reiz dogru söylüyor 2018-05-23 22:24:40 @demir kaya

SARAYI BİR KAPATSA ,HAZİNE RAHATLIYACAK.KORUMALARIDA DEF ET.İŞ TAMAM

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
köyüm 2018-05-23 22:23:12 @demir kaya

Eskiden kağnılarla tarım yapar, çayırlarda hayvanlarımız semirir, derelerimizden akan berrak suları içer, kış nasıl geçer diye çam ağaçlarına bakarak zahiremizi ve samanımızı ayarlardık. Mutluyduk. Alın otoyollarınızı, köprülerinizi, tünellerinizi, AVM'lerinizi, saraylarınızı, beton yığınlarınızı, yeşil dolarlarınızı kıçınıza sokun ve defolun gidin.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Ossmann 2018-05-23 22:08:20

adama demezlermi , ne bekliyorsun icraatini göster.

Avatar
Tekin Baran . 2018-05-23 22:44:14

BEN KANADA DA YASIYORUM. ENFLSSYON SENELIK 2,4 % . ASGARI UCRET SAATI 10.45 CANADA DOLARI. EMEKLI MAASIM 1700 DOLAR. ERDOGAN HIC BIR BOKTAN ANLAMAYAN SAHTEKARIN VE HIRSIZIN ONDE GIDENI. KONUSMALARI ANCAK TURKIYEDEKI OKUZLER ICIN. BU ADAMI SECERSENIZ YANDINIZ KARA KARA.

Avatar
Üzgünüm 2018-05-23 22:10:01

Bu iş bitti bu durum düzelmez devlet cok büyuk reformlara gebedir birde devlet artik kemer sıkmaya önce saraydan sonra tüm devletden başlamalidir ama bu duzen boyle gitmiyeceginin son perdesidir bu artik bitti the end

Avatar