Erdoğan’dan son dakika af açıklaması

Cumhurbaşkanı Erdoğan İstanbul Zeytinburnu'nda geç saatlerde yaptığı mitingde MHP'nin af önerisine yönelik açıklamalarda bulundu. Erdoğan, "Bizim gündemimizde af yok" diyerek, ittifak ortağı Bahçeli'nin beklentisini boşa çıkardı.

Erdoğan’dan son dakika af açıklaması

Cumhurbaşkanı Erdoğan İstanbul Zeytinburnu'nda geç saatlerde yaptığı mitingde MHP'nin af önerisine yönelik açıklamalarda bulundu. Erdoğan, "Bizim gündemimizde af yok" diyerek, ittifak ortağı Bahçeli'nin beklentisini boşa çıkardı.

10 Haziran 2018 Pazar 00:00
Erdoğan’dan son dakika af açıklaması

Bizim gündemimizde af diye bir şey yok.” diyen Erdoğan, şunları söyledi:

“Bakınız şunu bilin; bizim gündemimizde af diye bir şey yok. Yani bu konularda kimse bize farklı yaklaşım göstermesin. Kimse bize farklı bir yaklaşım göstermesin. Yani insan eğer yargı haklarında bir hüküm vermiş de içeriye girmişse, onları affetme yetkisi bizim değil, bu bir. İki; şu anda parlamentonun böyle bir işlevi yok, bu da ortada. Biz kalkıp da bu işi oya tahvil etmek için bir af çıkarmayız.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 10.06.2018 00:13
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Fikrettin 2018-06-10 00:14:20

Bahcelinin vazifesi bitti artik sallayan yok. En cok yardim edip destekledigi a ka pe baskani tayyip in bahceliye eyvAllahi kalmadi!

Misafir Avatar
Muharrem İnce Reklam filmi [GARİPLER] 2018-06-10 02:05:56 @Fikrettin

https://www.youtube.com/watch?v=RxhOfpQesX4

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@Fikrettin x*********millet uyandi 2018-06-10 01:48:53 @Fikrettin

http://www.yurtgazetesi.com.tr/gundem/bahceli-konyada-bos-salona-konustu-h96749.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@Fikrettin x********* 2018-06-10 00:45:26 @Fikrettin

Biraz önce a haber kanalinda söz milletin programina bir kac dakika takildim. Ayrlanmis vatandaslari konusturup sigirlari bir arada tutmaya calisiyorlar. Hepsinin cevabi hazirlanmis ve ezberletilmis gibi konusuyorlar. düstükleri durum icler acisi!

Beğenmedim! (0)
Avatar
Mehmet 2018-06-10 00:30:03

5 bine yakin hakim savci ihrac edildi bunlarin kararlari gecerli diyorsunuz yani. O zaman tamam size ince ince

Avatar
Özgür 2018-06-10 01:50:28

Ulan gençliğim gitti be... senin suratını her Allahın günü görmekten yalanlarından bıktık bıktık

Avatar
Muharrem İnce'nin yeni reklam filmi 2018-06-10 02:03:58

https://www.youtube.com/watch?v=PTOGL4V0vz0

Avatar
İMAMAMIN KAYIĞINA BİNİN tayyip LE SEN ARTIK TAMAM bahceli BUNAĞI 2 BUNAKLAR . 2018-06-10 00:19:09

Ohhh oldu sana eşolueşek TÜRK VATANI HAYİNİ BAHCELİ .Senda tayyip bin BURUŞMUŞ ,KOKUŞMUŞ ,ÇÜRÜŞ BOKLU GÖTÜNÜ ÖP . Dangalak bahçeli tayyip işte seni helâ kağıdı gibi kullanır buruşmuş ,kokuşmuş ,çürümüş boklu götünü siler KAÇAK SARAYIN KANALİZASYONLARINA ATAR .Daha duuur bitmedi şeçimler bittsinde bak ,bir yolunu bulup seni ampul kafasından def etmek için sana öyle bir iftira atacak ki senin resimlerini MONTAJLATIP FETÖCÜDÜR (( MHP GENEL BAŞKANI DEVLET BAHÇELİ FETÖCÜYMÜŞ )) DİYECEK DENİ TUTUKLATIP DOĞRU KODESE ATACAK . GÖR BAKALIM .tayyip kobra yılan7dır ,yılandır bunak yılandır gelir gider akılı denfesizin tekidir .üşütük tayyip senide bir seneryo hazırlayıp götüne tekmeyi vuracak bak abdullah gül ,ve değer akp kurucularını ne yaptı tayyip Kafirşn teki sözde müslüman olduğunu idia eden şerefsizin teki aynen senin gibi .

Avatar
ferit yurt 2018-06-10 01:10:56

nasıl af yok senin ortagın mankurt fetocuları şimdi kurtaramıyacakmı yazıklar olsun birde fetoya ne istedinde vermedim diye konuşuyorsun

Avatar
SIKILDIK ARTIK TAMAM 2018-06-10 02:30:07

Sünni gündem oluşturmaya çalışıyorlar. Vatandaş enflasyon canavarı ile boğuşmaktan yoruldu. 16 yıldır iktidarsınız israf ekonomisi uyguladınız ve vatandaştan uzaklaştınız. Proje partisi akepe yi ve yancıları mhp-bbp yi sandığa gömeceğiz.

Avatar
SIKILDIK ARTIK TAMAM 2018-06-10 02:27:57

Allah (cc) ile aldatmayan, kendisinin ve aile efradının mal varlığını kuruşuna kadar açıklayacak, transkriptiğinin ve diplomasının sahte olmadığını ispatlayabilecek ve kanmayan, kandırılmayan, kandırmayan cumhurbaşkanı istiyoruz