Erdoğan’dan, Trump'a: Menbiç'e de gireceğiz

ABD Başkanı Trump’la yaptığı telefon görüşmesinde geçen diyaloğu anlatan Erdoğan’ın, “Trump’a telefonda Menbiç’e gireceğiz dedim. O da ‘Bizim orada askerimiz var’ dedi. Ben de askerinizi güvenli bölgeye çekersiniz dedim" ifadeleri aktarıldı.

Erdoğan’dan, Trump'a: Menbiç'e de gireceğiz

ABD Başkanı Trump’la yaptığı telefon görüşmesinde geçen diyaloğu anlatan Erdoğan’ın, “Trump’a telefonda Menbiç’e gireceğiz dedim. O da ‘Bizim orada askerimiz var’ dedi. Ben de askerinizi güvenli bölgeye çekersiniz dedim" ifadeleri aktarıldı.

29 Ocak 2018 Pazartesi 11:35
Erdoğan’dan, Trump'a: Menbiç'e de gireceğiz

Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan'ın AKP büyükşehir belediye başkanlarıyla yaptığı toplantıyı yazan Hürriyet yazarı Abdülkadir Selvi, Cumhurbaşkanı’nın bu toplantıda, ABD Başkanı Trump’la yaptığı telefon görüşmesinde geçen bir diyaloğu aktardı. Buna göre, Erdoğan, “Trump’a telefonda Menbiç’e gireceğiz dedim. O da ‘Bizim orada askerimiz var’ dedi. Ben de askerinizi güvenli bölgeye çekersiniz dedim" ifadelerine yer verdi.

Selvi, "Erdoğan ile Trump’ın Menbiç diyaloğu" başlığıyla yayımlanan yazısında, Erdoğan’ın AKP büyükşehir başkanlarıyla yaptığı toplantıda, eline laser pointer’ı (lazer işaretçi) alıp, Afrin haritası üzerinden harekâtı anlattığını belirterek, “Harekâtı anlattıktan sonra gelinen aşamayı, ‘Harekâtta zor işimiz bitti’ diye özetlediğini kaydetti.

‘BAŞKOMLUTAN EDASIYLA KONUŞUYOR’

Erdoğan’ın harekatın ileri aşamaları hakkında da bilgi verdiğini aktaran Selvi, “Başkomutan edasıyla konuşuyor. “Afrin’den aşağıya, İdlib’e kadar inip orayı birleştireceğiz” diyor. Bu noktada bir an durduktan sonra kararlı bir ses tonuyla, “Menbiç’e de gireceğiz” diye devam ediyor. Söz Münbiç’e gelince, ABD Başkanı Trump’la yaptığı telefon görüşmesinde aralarında geçen bir diyaloğu aktarıyor. “Trump’a telefonda Menbiç’e gireceğiz dedim. O da ‘Bizim orada askerimiz var’ dedi. Ben de askerinizi güvenli bölgeye çekersiniz dedim” diye yazdı.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 29.01.2018 11:54
Anahtar Kelimeler:
MenbiçABDTrumpAKPErdoğan
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
askerlerimizin guvenligi icin 2018-01-29 11:59:17

incirlik kurecik kapatilsin

Avatar
valla ne deyim 2018-01-29 12:04:15

umarim oyle demistir baskalarida baska konusuyor mimbice girecem dememis diyorlar trumpa mimpic bana girecek demis bekleyip gorelin hangisi nereye giriyor!

Avatar
Sadık 2018-01-29 12:06:51

Abd iktidarsizlik yasiyor bu sık raslanan bir durum degil degerlendirilmeli bu firsat kacorilmamali abd geri cekilir su anda bisey yapacak bik iktodari yok

Avatar
okan 2018-01-29 14:19:31

valla erdogan sözünün eridir girerim dedimi girer abd de mal gibi bakar bence girmisken suriyenin diger ucundan cikmal taaaaaa israile Kadar uzanmali o topraklarda barisi anca turk devleti saglar

Avatar
YA İSTİKLÂL YA ÖLÜM . 2018-01-29 15:30:44

Aman teyyocuğum ne diyorsun ..?? Saçmalama ,saçmalama bu işler çook ciddi ÖYLE ATI ALIP ÜSKÜDARI GEÇMEYE BENZEMEZ GÜZELİM CANIM BENŞM YA ..Bu bizim teyyo için hiiç bir şeyin ciddiyeti yok .!!Ula teyyocum bak senin karşındaki dünyanın SÜPER ülkesi 1 numara abd var .Teröristler veya zavalı ne İRAK, ne afganistan nede derman duman olmuş savunmasız SURİYE .Dolayısı ile ufakatda ivçivler yesin canım .Âlem ettin kalem ettin dalavere düzen baskılar, EŞKİYALIKLA, 3 KAĞITCILIKLA şiddetle CEBREN ve hile ile aziz VATANIMIZ TÜRKİYENİN TOPRAKLARINI 16 SENEDİR İŞGAL ETTIN ETRİKALARLA ve referandumu ETRİKALARLA zoraki baskı ile kazandın ama şimdi gazın ayağı öyle deyil .Dolayısı ile bu defa atı alıp üsküdarı geçemeyeceksin kaldiki Menbiçimi..geçeceksin.?Bak elin FAŞİT, emperyalist işgalci ırkçı o.,orospu PİÇLERİ abd nin İBNELERİ OKYANUSLAR ÖTESİNDEN geldi düşmanımız foseptik terörist pkklı bir oldu ülkemiz TÜRK VATANIMIZI İŞGAL ETMEK İÇİN İŞİD BAHANESİ İLE TERÖRİST PKK YI TAM TEŞKİL ORDU YAPTI ..sadece doğu veya güney doğuyu işgal etmek için deyil .Dolayısı ile haddine deyil cumhur sana danışmanlık yapmak eğer MENBİÇE GİRMEK İSTİYORSAN önce gayet sakin ol ve .abd lerini incirlik askeri üstlerimizden at ve abd konsoloslukraını çıkar TÜRK VATANIMIZDAN .Ve bizim konsolosluklarımızuda abd den kapat ,ve abd kesin ithalat ihracat yapma imzaladıklarını iptal et aynen KÜBA GİBİ VENEZÜALLA GİBİ .Hiç acele etme kendimize çok sağlam MÜTEFİK bulalım ..sınırları kapatalim BÜTTÜN mültecileri 1 tane kalmayana kadar hepsini çıkartalım ..Ve iyice çok iyi düşünerek gizlice savaş planları yapalım acele etmeden gayet sakin .CUMHUR tayyip biz 7 DÜVELLE SAVAŞMIŞ ÜLKEYİZ önce TANRI BUNUN ÜSTESİNDEN GELŞRİZ ve ayrıca derhal batıdan çıkıp kendimize bir kaç en iyi MÜTEFİK bulalım ve biz de TÜRK ULUSU OLARAK SENİ SONUNA KADAR DESTEKLEMEKLE KALMAZ SAVAŞIRIZ BİLE .

Avatar
YA İSTİKLÂL YA ÖLÜM . 2018-01-29 17:15:19

Bundan böyle TÜRK VATANIMIZIN BİZ TÜRK ULUSUNUN CUMHUR BAŞKANI RECEP TAYYİP ERDOĞAN DESTEKLEMİYEN ,MORAL VERMİYEN .Asine eleştiren hakaret edici yorumlar yapan .Üzen moralini bozan sinirlendiren her kim olursa OLSUN farketmez (( * İHBAR EDECEĞİM *)) TANRI AŞKINA BU kin şu anda ÜLKEMİZ in menfaatlerini koruyacağınıza ÜLKEMİZ için dişini tırnağına takmış var güçü ile ülkesinin MENFAATLERİ İÇİN çaba harcayan cumhur başkanı RECEP TAYYİP ERDOĞANA hakaret edeceğinize düşmanlara karşı destek olun destek .Partili deyilim ve uzaktan yakından cumhur başkanı ile hiç bir yakınlığım yok aksine hep eleştirmiş hakaret içeren yorumlar yapmış vatandaşım. AMA ŞU ANDA CUMHUR BAŞKANI ÖL BENİM İçinin dese ölürüm. ŞU ANDA ÜLKEMİZ TÜRK VATANIMIZ BÖLÜNMESİN PARÖALANMASIN DİY E KİM OLURSA OLSUN DESTEKLİYECEĞİZ İŞTE CUMHURU BUNDAN DOLAYI DESTEKLİYOR VE SONA KADAR RECEP TAYYİP ERDOĞAN DİYORUM .! TANRI ÂŞKINA CUMHURUN BİZİM DESREĞİMİZE İHTİYACI VAR MANEVİ OLARAK ÜLKEMİZ GÖRDÜĞÜNÜZ GİBİ FELÂKETİ FACİALA DEHŞET LE İÇİÇE bu durumda bari bırakın siyaseti de CUMHURUMUZA moral olalım DESTEKLİYELİM ne olur ..O biz TÜRK ULUSUN cumhuru hiç olmazsa dosta ,düşmana bu durumda fırlatan vermiyelim koruyalım ,kollayalım destek olalım yanlız olmadığını her zaman yanında olduğumuzu bilsin moteli yükselsin ne olur YORUMCU LAR.!!

Avatar
YA İSTİKLÂL YA ÖLÜM . 2018-01-29 17:18:01

Bundan böyle TÜRK VATANIMIZIN BİZ TÜRK ULUSUNUN CUMHUR BAŞKANI RECEP TAYYİP ERDOĞAN DESTEKLEMİYEN ,MORAL VERMİYEN .Asine eleştiren hakaret edici yorumlar yapan .Üzen moralini bozan sinirlendiren her kim olursa OLSUN farketmez (( * İHBAR EDECEĞİM *)) TANRI AŞKINA BU kin şu anda ÜLKEMİZ in menfaatlerini koruyacağınıza ÜLKEMİZ için dişini tırnağına takmış var güçü ile ülkesinin MENFAATLERİ İÇİN çaba harcayan cumhur başkanı RECEP TAYYİP ERDOĞANA hakaret edeceğinize düşmanlara karşı destek olun destek .Partili deyilim ve uzaktan yakından cumhur başkanı ile hiç bir yakınlığım yok aksine hep eleştirmiş hakaret içeren yorumlar yapmış vatandaşım. AMA ŞU ANDA CUMHUR BAŞKANI ÖL BENİM İçinin dese ölürüm. ŞU ANDA ÜLKEMİZ TÜRK VATANIMIZ BÖLÜNMESİN PARÖALANMASIN DİY E KİM OLURSA OLSUN DESTEKLİYECEĞİZ İŞTE CUMHURU BUNDAN DOLAYI DESTEKLİYOR VE SONA KADAR RECEP TAYYİP ERDOĞAN DİYORUM .! TANRI ÂŞKINA CUMHURUN BİZİM DESREĞİMİZE İHTİYACI VAR MANEVİ OLARAK ÜLKEMİZ GÖRDÜĞÜNÜZ GİBİ FELÂKETİ FACİALA DEHŞET LE İÇİÇE bu durumda bari bırakın siyaseti de CUMHURUMUZA moral olalım DESTEKLİYELİM ne olur ..O biz TÜRK ULUSUN cumhuru hiç olmazsa dosta ,düşmana bu durumda fırlatan vermiyelim koruyalım ,kollayalım destek olalım yanlız olmadığını her zaman yanında olduğumuzu bilsin moteli yükselsin ne olur YORUMCU LAR.!!

Avatar
ali 2018-01-29 11:50:23

bakalım bizim gazi reis kovboyu yenebilecekmi yoksa kovboyan atına el koyarız yürü gazi reisim kim korkar kürtlerden kovboydan