banner87

Erdoğan’dan, zengin Müslüman ülkelere zekat önerisi

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Cumhurbaşkanlığı Külliyesi’nde düzenlenen TİKA Koordinatörleri’ni kabul töreninde konuştu.

Erdoğan’dan, zengin Müslüman ülkelere zekat önerisi

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Cumhurbaşkanlığı Külliyesi’nde düzenlenen TİKA Koordinatörleri’ni kabul töreninde konuştu.

10 Nisan 2018 Salı 20:14
Erdoğan’dan, zengin Müslüman ülkelere zekat önerisi

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, petrol zengini Müslüman ülkelere seslenerek, “Salt zekatlarını tespit edip fakir, garip ülkelere verseler dünyada herhalde fakir kalmaz” dedi.

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Cumhurbaşkanlığı Külliyesi’nde düzenlenen TİKA Koordinatörleri’ni kabul töreninde konuştu. Erdoğan’ın konuşmasından satır başları şöyle:

Türkiye 6 milyar dolarlık insani kalkınma yardımıyla ABD'nin arkasında ikinci sırada. Milli gelire baktığımız zaman dünyada birinci sıradayız. ABD sağda solda konuşuyor, rakamlar ortada. Bir yıl diğer ülkelerin yardımlarında büyük bir artış olmazsa 7,2 milyar dolarlık insani kalkınma yardımıyla ilk sıraya çıkma ihtimalimiz var.

Eskiler ne güzel söylemiş. Tabi şimdi bunun tercümesinde biraz zorluk olabilir. Ama bu biraz Osmanlıca. "Maslahatı alem dört şeye olmuş bina, ben yiyeyim sen yeme, ben iyiyim sen fena." Yani dünya üzerine kurulduğu söylenen bu 4 çarpıklığın yükünü kaldırmaz.

Bangladeş'te gönlümüz hep şunu arzu ettik. Dedim ki, bize öyle veya böyle orada bir yer verin. Verin ki biz orada bütün Arakanlı mültecilere şöyle sıkıntı yaşamadan, sıkıntıyı minimize edecek şekilde onlara kamp kuralım. Ve onların oradaki gerek eğitimini, gerek gıda noktasındaki sıkıntılarını çok daha çabuk karşılayabilir hale gelelim. Tabi bunu başaramadık. Ama bütün bunlara rağmen bir Bangladeş'li olarak kardeşimizin orada bizler adına bu mücadeleyi veriyor olması, bu hizmeti veriyor olması takdire şayan. Kendilerini tebrik ediyorum.

Ekonomik güçleriyle Türkiye'nin önünde olan ülkeler isteseler dünyadaki açlığın önüne geçebilirler.

“PETROL ZENGİNİ MÜSLÜMAN ÜLKELERE SESLENİYORUM”

Ben daha da ileri gidiyorum. Özellikle Müslüman ülkelere, petrol zengini Müslüman ülkelere sesleniyorum. Salt zekatlarını tespit edip bu fakir, garip ülkelere verseler dünyada herhalde fakir kalmaz.

Hep söylenir ya 'batıda israf edilen yiyecekle, dünyanın kalanındaki tüm açlar doyar' Aynı benzetmeyi şöyle de yapabiliriz. 'Batının ortalığı karıştırmak, terör örgütlerini kışkırtmak için harcadığı parayla dünyanın kalanını asgari refah seviyesine ulaştırmak mümkündür. Silahlanmaya harcanan paralar, dünyanın değişik yerlerindeki yağdırılan bombalar... Sadece şu Ortadoğu'da harcanan paralar. Sadece savaş için harcamalar dünyadaki o garip halkları ihya eder.

Terör örgütlerine ABD'nin gönderdiği yardım 5 bin TIR silah ve mühimmat. 2 bin kargo uçağıyla silah ve mühimmat. Siz bunların ne tür büyük rakamlar tuttuğunu hesap edin.”

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
HAKAN 2018-04-10 20:25:42

KATILIYORUM; KENDIDE ZEKAT VERSE MEMLEKETIMIZDE AÇ KALMAZ,20 MILYON YOKSULU OLMAZDI.

Misafir Avatar
ZEKAT olayini ULKEMIZDE 2018-04-10 23:44:15 @HAKAN

baslatsaniz iyi olurdu oglunuzun gemi filolari satilmis galiba kac milyon dolarciklardan zekat dagitmaya basliyabilirsiniz sevaba girersiniz

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Ossmann 2018-04-10 22:19:33 @HAKAN

akp baskani tayyip Önce sen milyarlarca dolarlarindan 1 milyar dolar ver de corbada tuzun olsun ve öncülük yap. Siz anca o fakirleri soyarsiniz.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Vatandaş 2018-04-10 20:33:51

Ayrışmadan beslenenler; halkın uyanmasından, her şeyden bilgisi olmasından korkusuyla yaşıyorsunuz. Sıtmayı gösterip ölümü hatırlatıyorsunuz. Artık sağcısı, solcusu, muhafazakarı tıpkı Gezi'de olduğu gibi HALK İttifakını kuracak bunun korkusunu yaşıyorsunuz, Yağlı ekmeğimizden olacaksınız telaşınız bundan. Mağdurum da mağdurum edebiyatı bitti şimdi vatandaş mağdur. Vatandaş enflasyon canavarı ile boğuşmaktan yoruldu ama umutlarını yitirmedi Milli irade metanetle ve sabırla seçimi bekliyor İYİ günlere

Avatar