banner87

Erdoğan’ın 6 ay önceki konuşması sosyal medyada olay oldu!

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli ile yaptığı görüşmenin ardından erken seçim tarihini 28 Haziran 2018 olarak açıkladı. Bugüne dek yaptığı açıklamalarda erken seçime karşı çıkan Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın erken seçim kararı alması, 6 ay önce AKP Konya İl Danışma Meclisi Toplantısı‘nda yaptığı konuşmayı hatırlattı. Erdoğan o konuşmasında, CHP lideri Kılıçdaroğlu'nun erken seçim çağrısına yanıt olarak, "Sen daha neyin erken seçimini istiyorsun ya… Daktilolar Başbakanlığın önüne fırlatılmıyor ki. Böyle bir durum yok" diye ifadelerde bulunmuştu.

Erdoğan’ın 6 ay önceki konuşması sosyal medyada olay oldu!

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli ile yaptığı görüşmenin ardından erken seçim tarihini 28 Haziran 2018 olarak açıkladı. Bugüne dek yaptığı açıklamalarda erken seçime karşı çıkan Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın erken seçim kararı alması, 6 ay önce AKP Konya İl Danışma Meclisi Toplantısı‘nda yaptığı konuşmayı hatırlattı. Erdoğan o konuşmasında, CHP lideri Kılıçdaroğlu'nun erken seçim çağrısına yanıt olarak, "Sen daha neyin erken seçimini istiyorsun ya… Daktilolar Başbakanlığın önüne fırlatılmıyor ki. Böyle bir durum yok" diye ifadelerde bulunmuştu.

18 Nisan 2018 Çarşamba 20:26
Erdoğan’ın 6 ay önceki konuşması sosyal medyada olay oldu!

Cumhurbaşkanı Erdoğan, 29 Ekim 2017’de, CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu’nun erken seçim çağrısına şu yanıtı vermişti:

“Tutturdu şimdi ‘erken seçim’ diyor. Seçimin zamanı belli zaten. AK Parti iktidarlarında çıkmaz sokak olursa ki bu biliyorsunuz 7 Haziran’da olmuştur, koalisyon görüşmeleri vesaireler falan bir netice alınmayınca orada ne yaptık, eyvallah erken seçim. Ne oldu? Gittik erken seçime, rezil rüsva oldun. Yani bizim bunlardan korkmak diye bir derdimiz yok” dedi. Sen daha neyin erken seçimini istiyorsun? Daktilolar başbakanlığın önüne fırlatılmıyor ki böyle bir durum yok. O bunların geçmişinde vardı, biliyorsunuz her şey iflastaydı, daktiloları geliyor başbakanlığın önüne fırlatılıyordu, herkes aç, susuz öyle bir noktaya gelmişti o zaman seçim üstüne seçim, seçim üstüne seçim ama hamdolsun bizde böyle bir durum yok. Şu anda azimle, kararlılıkla biz geleceğe yürüyoruz. İnşallah yıl sonu itibarıyla da büyümede onu yakalayacağız.”

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 18.04.2018 20:30
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
KECi COBANI 2018-04-18 20:57:16

ERDOGAN HAYATINDA iLK DEFA YALAN SÖYLEMiYOR ONUN BÜTÜN HAYATI YALANDIR AMA KABAHAT ONDA DEYiL ONA OY VEREN BEYiNSiZLERDE

Avatar
Azad 2018-04-18 20:34:57

Yanar döner deccal...

Avatar
ferit yurt 2018-04-18 22:38:47

hırsız ne dese tersi olur beyin corba

Avatar
DENGESİZ RUHSAĞLIĞI SIFIR ÇEKEN ADAM . 2018-04-19 00:49:12

Hiçte süprüz deyil cumhurun DENGESİZLİĞİ .Sadece dengesiz konuşmadığı gibi 16 senedir hep yalan ,dolan 3 kağıtcılık ne bileyim yani bunun bir çook ETRİKALARI DA VAT VE YALAN YERE NAMUSU ,ŞEREFİNE BİLE YEÖİN ETTİ ..ISTPATI NE demişti hatırlatırım .!! OSLADA PKKLI TERÖRİSTLERLE MASAYA OTURDUYSAM (( NAMUSUM ,ŞEREFİM ÜZERİNE YEÖİN EDERİM )) Ya cumhur herkez NAMUSU ,ŞEREFİ İÇİN YAŞAR .Niye yalan yere yemin ediyorsun bak..bir çook insanlar NAMUSU ,ŞEREFİ UĞRUNA KATİL OLDU .!!Hapis yatıyorlar .!!Hem sen ne biçim MÜSLÜMANSIN ..???? Bir de ahlaklı ,müslüman gençler yetiştireceğiz diyorsun ..!! Neyse beni ilgilendirmez biz (( BUDİST İZ )) Senin sorunun yalan yere yeöin etmenin çezasını CEHENDEMDE ÇAYIR ,ÇAYIR YANARAK ÖDİYECEKSİNDE.! Biz merak ediyoruz o kadar 10 milyar DOLARLARI ,AVROLARI KİM YİYECEK ..?? çoluk ,çocuğununda eöineninde bir çok MİLYAR DOLARLARI VE AVROLARIDA VAR AMA ..Seninkileride çoluk çocuğa torunlara mı vereceksin ..Zaten onlarda zenginde Bak diyoruki cumhur ,çocuk esirgeme kurumlarına va KANSER ARAŞTIRMA KURUMUNA BAĞIŞLASAN OLMAZMI belki o zaman günahların nı yediğin HARAMLARI senin TANRI hafifletir aöa yinede ..BUDİSTE YEMİN EDERİZ KESİN BİR KISMINI TANRIN BAĞIŞLAR YİNDE ÇAYIR ,ÇAYIR yanmaktan kurtulamasın .!!Çünki bir çok KATLİYAM YAPTIN YİNEDE CEHENDEMİN NAR ATEŞİNDE YANACAKSIN GARATİ ..YANİ gezi olaylarında polislerim destan yazdı demiştin ya 12 yaşındaki ekmek almaya giden çocuğun ne günahı vardı ,yoldan geçen camiye giden ihtiyar adamın ne günahı vardı ..15 temuz olaylarında bir çook sivil halkı ,genci mevkii ,makam ,MENFAATLERİN İÇİN sokağa döktün senin çocuklarını sakladın yerin 7 kat dibine ..100 lerce sivil insanı şehit ettin emir kulu mehmetciğin kafasını kestirtip katliyam yaptın .

Avatar
YAŞASIN Cumhuriyetçi-Demokrat ittifakı 2018-04-19 02:00:03

yalancı dönek ben evlatlarıma helal lokma yedirtmedim konuşması canlı yayında herkes duydu ben bile kayıt ettim video var elimde tv lere yasak getirtti sürçi lisanmış filan amk hırsızı

Avatar
Abdüllatif Şener: 430 bin esnaf iflas etti, ekonom 2018-04-19 02:18:30

https://www.youtube.com/watch?v=Z3mWXyUeg5w

Misafir Avatar
430 bin esnaf iflas etti, ekonomi battı 2018-04-19 02:19:16 @Abdüllatif Şener: 430 bin esnaf iflas etti, ekono

Abdüllatif Şener: 430 bin esnaf iflas etti, ekonomi battı
https://www.youtube.com/watch?v=Z3mWXyUeg5w

Beğenmedim! (0)
Avatar
hasan ali 2018-04-19 03:12:44

bu soysuz türk milletini yok etme projesinin baş aktörüdür sahipleri ne derse onu yapıyor uyan türk insanı kendini heba ettirme

Avatar
vay Recep vay 2018-04-19 06:24:48

Hayatin yalan hayatin Recep bu kadar yalani nasil uydurursun Recep.