Erdoğan’ın avukatından ‘belge’ açıklaması

Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın avukatı Ahmet Özel, Kemal Kılıçdaroğlu'nun açıkladığı belgelere ilişkin bir açıklama yaptı.

Erdoğan’ın avukatından ‘belge’ açıklaması

Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın avukatı Ahmet Özel, Kemal Kılıçdaroğlu'nun açıkladığı belgelere ilişkin bir açıklama yaptı.

28 Kasım 2017 Salı 17:07
Erdoğan’ın avukatından ‘belge’ açıklaması

Erdoğan'ın avukatı Özel, CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu tarafından bugün grup toplantısında  Erdoğan'ın yakınları hakkındaki para transferi iddialarına ilişkin açıklama yaptı.

'GÖSTERDİĞİ KAĞITLAR SAHTE'

İddiaları ylanalayan Özel şu ifadeleri kullandı: Müvekkillerim hakkında ileri sürülen iddiaların tamamı yalan, gösterdiği kağıtların da tamamı sahtedir. Kılıçdaroğlu, söz konusu kağıtları mesai bitimine kadar derhal bir Cumhuriyet savcılığına vermeli ve suç duyurusunda bulunmalıdır" dedi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 28.11.2017 17:16
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
vatansever 2017-11-28 17:12:06

Daha yakından bile görmeden nasıl bilmiş sahte olduklarını acaba!!

Misafir Avatar
Hasan 2017-11-29 11:00:17 @vatansever

Galiba bu avukat denilen kişnini diploması da sahte.cmk madde 160 savcı resen harakete geçer diyor şikayete gerek yok yapılan işler vergiden kaçınmadır suç değildir ancak devleti idare edenlerin ve yakınlarının kendileri için yasal değişiklik yaptırıp ekmeği suyu bu ülkeden yiyip vergi vermiyorlar ofşor hesaplara az bir ödeme yapıyorlar bu etik değil.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
adalete güveniyorum. 2017-11-28 18:06:48 @vatansever

kemalcııım az yaklaştır o belgeyi, görünmüyor bişe. yaklaştır. hadiii, yaklaştır! yajlaştıramaz çünkü sahteee. eminim o kağıdı eline birileri tutuşturdu içeriyini kemalın kendiside bilmiyor. vah vahhh. insan bu kadar küçülür.

Beğenmedim! (7)
Avatar
köylü 2017-11-28 17:19:53

şeriatçıların il ilçe başkanları avukatları hepsi hakim savcı oldular onlara nasıl teslim etsin dünyada bağımsız savcı ve hakimlere teslim etsin

Avatar
INAN 2017-11-28 17:17:46

SAHTE OLAN SIZLERIN VARLIGI TÜM ÜLKE DÜSMANLARI BIARAYA GELMIS IBLISIN KORUMALIGINI YAPIYOR SY KILINCDAROGLU ABTALMIKI SAHTE BELGE SUNSUN ACIGA CIKMAYACAKMI ICINIZE SINDIRIN BU IBLIS HIRSIZ ARKADAS BUKARA BAsIT AVUKAT SENINDE BU IBLISDEN BIR FARKIN YOK ATES YANMAYAN YERDEN DUMAN TÜTMEZ IBLISIN YERI SILIVRI OLACAK ALLAHIN IZNIYLE SY MERKEL BILIYOR ISVICRE BANK IBLISIN PARASININ MIKSDARINI TROLLERIN ISINE GELMEDIGI ICIN INANMAK ISDEMIYORLAR

Misafir Avatar
sakarya 2017-11-28 18:08:37 @INAN

yahu madem gerçek belgeler, bunun bankası var, amirin memurun imzası var, bankakayıtları var verin savcılığa. neden çekiniyorsunuz? sahte olduğu ortaya çıkınca bu sefer kendileri adaleti yanıltmaktan suçlu duruma düşecekler. vay uyanıklar vayyy. ama yok ak parti bunların peşini bıarakmamalı.

Beğenmedim! (4)
Avatar
Takipsizlik 2017-11-28 17:23:16

Verde tekipsizlik karari cikarsinlar uzme insanlari kemal bey

Avatar