'Erdoğan'ın paranoyaları her geçen gün büyüyor'

Yurt Gazetesi yazarı Süleyman Kılıç bugünkü yazısında AKP ve CHP'de neler olduğunu masaya yatırdı.

'Erdoğan'ın paranoyaları her geçen gün büyüyor'

Yurt Gazetesi yazarı Süleyman Kılıç bugünkü yazısında AKP ve CHP'de neler olduğunu masaya yatırdı.

08 Mayıs 2017 Pazartesi 11:17
12635 Okunma
'Erdoğan'ın paranoyaları her geçen gün büyüyor'

Süleyman Kılıç bugün YURT Gazetesi'nde yayınyalanan yazısında AKP ve Erdoğan'ın FETÖ ile mücadelesinin asıl bundan sonra başlayacağının altını çizerek 'mazlumlar' hariç bu mücadeleyi sonuna kadar desteklediğini belirtti. Topbaş'ın damadının tahliyesine de değinen Kılıç "iktidarın FETÖ mücadelesi henüz başlamadı. İzleyeceğiz. Kayıkçı kavgasına dönüşecek mi, dönüşmeyecek mi diye… Kadir Topbaş’ın damadının tahliyesi bizde bu siyam ikizi durumundan çok kolay kurtulamayacağını gözetiyor. Hatta imkânsız gibi durduğunu." ifadelerini kullandı.

'ERDOĞAN'IN PARANOYASI HER GEÇEN GÜN BÜYÜYOR'

AKP-FETÖ akrabalığını 'eş durumu' ile ifade eden Kılıç "15 yıllık siyasi, maddi  manevi ortaklığın yanı sıra, eş durumu ile evlere girmiş bu durumdan Erdoğan’ın kurtulması imkânsız görünüyor. Paranoyası da  bu sebeple her geçen gün büyüyor." diye yazdı.

'AKP'DE BELEDİYE BAŞKANLARI İSTİFAYA ZORLANACAK'

Süleyman Kılıç yazısında AKP'den tüm cemaatlerin temizleneceğini belirterek topun ağzında olan bakanları tek tek yazdı. Kılıç AKP'de büyükşehir belediyeleri de daha birçok belediye başkanının istifaya zorlanacağı iddiasını köşesine taşıdı.

CHP'DE PERDESİZ EVDE ÇIPLAK GEZENLER

Süleyman Kılıç yazısının ikinci bölümünde CHP' de yaşanan tartışmaları irdelerken birbirinden çarpıcı tespitlerde bulundu. Kılıç CHP'de tartışmaları  "Perdesi evde çıplak gezer gibi, medya aracılığı ile siyaset üretme yoluna tekrar girildi." özetledi. 

Kılıç "Sorun CHP tabanının da zaman zaman oportünist yaklaşımla öz evlatlarını bir anda yok saymasıdır.  Soruyorum size Deniz Baykal mı, Kemal Kılıçdaroğlu mu Şehnaz Çakıralp’i, İhsan Özkes’i, Selin Sayek Böke’yi kurultayda oy patlamasıyla  birinci yapın, Gürsel Tekin, Durdu Özbolat, Erdoğan Toprak, Hakkı Süha Okay, Enis Berberoğlu  gibi öz evlatlarınızı kıl payı PM dışına itin dedi.  Şunu düşünün; AKP Köksal Toptan, Cemil Çiçek gibi isimleri TBMM Başkanı yaptı, ama parti bürokrasisinde hiç öne çıkardı mı?" ifadelerini kullandı.

'MEDYA'NIN GÖREVİ AYNA TUTMAKTIR'

Tartışmaların gazete sayfalarından yapılmasının yanlış olduğunu belirten Kılıç, Uğur Dündar'a zerzeniste bulunarak bu isteklerinin bir gazetecinin, her şeyi bilen özellikle bir gazetecinin organizasyonunda yapmak yanlıştır. Buradan açık açık yazıyorum. Bu gazetecilerden birisi maalesef Uğur Dündar’dır. Hak ettiği cevabı da en kısa sürede alacaktır. Hepimiz kendi işimizi  yapalım." ifadelerini kullandı.

'AKP YOLUN SONUNA GELMİŞTİ'

Süleyman Kılıç yazısını şu şekilde bitirdi:

CHP eski CHP değil. Gaza gelmez. Ne yaparsanız yapın AKP yolun sonuna gelmiştir. Gazetecilerin de hangi kanattan olursa olsun, ANP veya DYP gibi genel başkan atama dönemi bitmiştir. Şimdi taraf değil, ayna, prizma veya yansıtma gazetecilik dönemi başlamıştır. Birbirinin kopyası candaş ve yandaş gazetecilik dönemi kapanmıştır Uğur abi. Sakın unutmayın, bunu yoldaşınıza da söyleyin.

YAZININ TAMAMINI OKUMAK İÇİN TIKLAYINIZ!


Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 08.05.2017 11:33
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
e öz Türk olan Alevi vatandaşlarınızla barışamazsı 2017-05-08 16:10:40

5-
e öz Türk olan Alevi vatandaşlarınızla barışamazsınız şüphesiz ! Aslında kardeşlik hukukunun dışına kim çıkarsa farketmez, ülkemizin tüm onurlu Sünni insanlarımız da, bu vahim yanlışlığı yapanları asla affetmemelidirler ; çünkü bizler elbette ki Türkiye’yi, gerçek anlamda Türkiye yapan iki onurlu kardeşlerizdir şüphesiz !!!…
Biz, Türkiye’mizin barış unsurları olan Onurlu Türk Alevileri olarak , nasıl ki yurtta Alevi-Sünni kardeşliğini istiyor ve tavizsiz savunuyorsak, yurt dışında ve komşularla (Türk, İran, Irak ve Suriye’de vs.’de) Alevi-Şii-Sünni Gerçek Kardeşliği’ni yani İslami tevhidi savunuyoruz ve bu savunularımızın tersi olan yanlış ve düşmanca olan tüm dış politikalar da bizlere sonsuz acılar vermektedir şüphesiz !!!…
Önemle bilinmelidir !!!…

Avatar
vatansever turuş 2017-05-08 12:21:57

'Erdoğan'ın paranoyaları her geçen gün büyüyor'
Yurt Gazetesi yazarı Süleyman Kılıç bugünkü yazısında AKP ve CHP'de neler olduğunu masaya yatırdı.-----SÜLEYMAN BEY BU CHP VE YANDAŞ GAZETELERİ YURT GAZETESİ BU CHPLİLERİ GERÇEKTEN paranoya YAPTI.adamlar chp yönetiminde bile onlara gönül veren herkes sağlıklı düşünemez oldu. bence her chp li kendine yardım etsin nasılmı? yurt gazetesini okumasın. chp li yöneticilerin haberlerini, yorumlarını okumasınlar. o zaman huzuru bulacaklarına eminim.

Avatar
Yolunuz açık olsun 2017-05-08 13:02:52

AK Parti, Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın yeniden genel başkan olmasının ardından başlayacak dönem için 4 hedef belirlendi. Toplumun her kesiminin kucaklanmaya devam edeceği bu dönemde kadrolarda yapılacak düzenleme ile daha enerjik ve dinamik bir yapı kurulacak.

Avatar
vatansever turuş 2017-05-08 14:05:24

Dilipak halkı , toplumu kaynaştırıcı, birleştirici ve sağlıklı düşünmeye yönledirme gayreti içinde olan bir gazeteci. lütfen yazılarını takip edelim.

Avatar
MALCOLM-XX 2017-05-08 16:05:43

1-
Tuna Beklevicten Kurtulmuşa Sert Tepki
Numan Kurtulmuşun Hayır diyenleri bir partide toplamak, elmaları armutları aynı sepete koymaktır” sözlerini yanıtlayan Hayır Partisi Genel Başkanı Tuna Beklevic, Siz tükenen bir siyasetin son temsilcilerisiniz. Siz gidenlersiniz. Biz gelenleriz” dedi.

---------------------------

YANLIŞÇI AKPYE KARŞI İKİNCİ YANLIŞÇI VE AMERİKANCI BİR UYDURUK BİR ‘HAYIR PARTİSİNDE BİRLEŞTİRİLEMEZ, BİRLEŞMEZ TÜRK İNSANI !
TÜRK HAYIRCI CEPHESİ AKP ZULMÜNÜN KARŞISINDA ANCAK TÜM MUHALEFET PARTİ VE TOPLUM KESİMLERİNİN TALEPLERİNİN, ORTAK İMZALI BİR MUHALEFET PARTİ CEPHESİ PROTOKOLÜNDE SAYGIN BİR DEĞER VE YER BULDUĞU GERÇEKÇİ BİR ONURLU TÜRKİYE CEPHESİNDE BİRLEŞİLEREK BAŞARILI OLUNUR ANCAK ! ÖNCE BU CEPHENİN GERÇEK SAYGIN TEMSİLCİLERİ OLAN ‘KÜÇÜK TÜRKİYE BİR ARAYA GETİRİLİR VE ORADA ALINAN ORTAK ADİL KARARLARLA TÜM CEPHESEL PARTİ GÖREV VE YETKİLERİ DAĞILIR, BU BAŞARILDIKTAN SONRA AKP ZULMÜ KALICI BİR BİÇİMDE YIKILABİLİR ! O DA, HELE AKP YÖNETİMİ, KOMŞULARLA

Avatar
MALCOLM-XX 2017-05-08 16:06:43

2-
ORTAK STRATEJİK ÇIKARLARI, UYUMLU İLİŞKİLERİ BÜYÜK BİR KARARLILIKLA SÜRDÜRÜR VE DIŞARININ (AVRASYA’NIN) EKONOMİK İSTİKRAR DESTEĞİNİ SAĞLAR VE BU DURUM DA İÇERİ KAMUOYUNA YANSIR VE AKP, KÜRTLERİ VE ALEVİLERİN HAKLARINI VERİR DE İÇ BARIŞI SAĞLAMADA BAŞARILI OLURSA Kİ BU OLASI YÜKSEKTİR Kİ , O ZAMAN AMERİKANCILAR ÖNCÜLÜĞÜNDEKİ BİR DANDİK MUHALEFET İTİRAZLARINA DA HİÇ BİR AKLI BAŞINDAKİ HALK KESİMLERİ İTİBAR ETMEZ ŞÜPHESİZ !!!… AKP BUNLARI YAPMAZ VE HALKI KUCAKLAMAZSA, GERÇEK ANLAMDA O ZAMAN BİTER TABİİ Kİ !!!…
AKP’NİN İÇ BARIŞ KONUSUNDA ATMASI ELZEM KONULARI TEKRAR HATIRLATMAMIZ YARARLI OLUR SANIYORUM :
AKP üst yönetimi, bu işin ‘lolo’su gitti ama, daha bu işin ‘lele’sinden yani Ankara’sı ve daha sonrasında ise, bu millet iradesi ve vicdanının, bu hileli seçim sonucu dayatmasının intikamını, bir sonraki seçimde almak üzere sıra beklemekte olduğu somut gerçeğinden nasıl kurtulabilir sizce ?
Bu işin bizcesini söyleyelim dilerseniz .
AKP şüphesiz yüce Atatürk’ümüzün ”Yurtta, dünyada ve ko

Avatar
MALCOLM-XX 2017-05-08 16:08:03

3-
mşularda öncelikle ve acilen barış” ilkesi doğrultusunda, ülkemiz ve bölge ortak çıkar ve refahını önceleyerek tüm ülke insanını 1. sınıf gören bir vatandaşlık yaklaşımıyla önce bir kucaklamalı , barışmalı ve bu bağlamda Türkiye’mizin barış ve huzur çimentosu olan Alevi İslam toplumu’na inançsal hakları öncelikle ve geciktirmeksizin verilmelidir. Kamusal görevler, kamuda görev alacak olan tüm vatandaşlara tek yazılı sınavla liyakat esasına göre ayırımsız hizmet sunum hakkı verilmelidir ve toplumun tamamına götürülecek hizmetler de yine ayırımsız ve adaletli bir yaklaşımla, vicdanları daha fazla kanamadan götürülmeli ve bu durum da topluma deklare edilmelidir gecikmeksizin ! AKP, Kürt toplumuyla da barışmalıdır, Terörü acımadan , tavizsiz bitirmelidir ve Güneydoğu’ya da Büyük sanayi yatırımları yapıp, batıdaki Türk nüfusun, doğudaki Kürt kardeşleriyle yoğun bir biçimde kaynaşmaları temin edilmelidir ki bu durumda sürgün suçlamasıyla da karşılaşılmamış olunmalıdır şüphesiz ! Devlet, b

Avatar
MALCOLM-XX 2017-05-08 16:08:56

4-
endenize göre Kürt kardeşlerimize, yasa dışı-bağımsız bir devlet kurmanın haricinde vermesi gereken her şeyi vermiştir el vicdan şüphesiz , terör nedeniyle veremedikleri konusunda da (Ekonomik refahın götürülmesi) çaba sarfedecektir sanıyorum ve devletimizin son yerine getirmemiş olduğunu düşündüğüm tek hizmet eksikliği ise, Kürtlerin ana dillerini öğrenme, bilme haklarıdır ki o da yalnızca öğrenmek isteyenlere tıpkı Çince gibi talep halinde sunulmalıdır ki bu durum kesinlikle üniter yapıda bir sıkıntı yaratmayacak olan bir hizmet talebidir şüphesiz ! Resmi tek dilimiz kesinlikle ve alternatifsiz, ortaksız bir biçimde Türkçedir tabii ki !
Bunları yap, sonra huzurun güzelliğine bak sen o zaman !!!…
———————————————————
Haa.. unutmadan belirtelim ki bu iç barışın gerçekleşmesinin en büyük olmazsa olmazı ise komşularla yapılması çok elzem olan tereddütsüz ve asla geriye dönüşsüz, stratejik ortak çıkar hedefli bir barıştır şüphesiz !
Alevi Esad’la kavga ederek, 20-25 milyonluk kendi öz b