Eren Erdem hakkında yeni gelişme

Eren Erdem'in avukatı Onur Cingil, Erdem hakkında verilen yakalama ve tutuklama kararına itiraz ettiklerini açıkladı.

Eren Erdem hakkında yeni gelişme

Eren Erdem'in avukatı Onur Cingil, Erdem hakkında verilen yakalama ve tutuklama kararına itiraz ettiklerini açıkladı.

10 Ocak 2019 Perşembe 17:04
Eren Erdem hakkında yeni gelişme

Yurt Haber Merkezi

CHP Parti Meclisi üyesi Eren Erdem'in avukatı Onur Cingil, Erdem hakkında verilen yakalama ve tutuklama kararına itiraz ettiklerini açıkladı.

Cingil, "Erdem'in tahliyesinin hemen sonrasında savcının itirazı ile dakikalar içerisinde itirazı inceleyebilen üst mahkeme tarafından hukuksuz bir şekilde verilen yakalama ve akabinde tutuklama kararına dair itirazlarımızı bugün yaptık" ifadelerini kullandı.

NE OLMUŞTU?
Gündüz tahliye edilen CHP Parti Meclisi (PM) üyesi Eren Erdem hakkında akşam yakalama kararı çıkarılmıştı.

İstanbul Cumhuriyet Başsavcılığı, Eren Erdem hakkında kaçma şüphesi nedeniyle tahliye kararına itiraz etmişti. Savcılık, atılı suçların yasada öngörülen ceza miktarı ve kaçma şüphesinin göz önünde bulundurularak, Erdem hakkında tutuklamaya yönelik yakalama kararı çıkarılmasını talep etmişti.

İtirazı değerlendiren üst mahkeme İstanbul 24. Ağır Ceza Mahkemesi, "dosya kapsamı, sanık savunmaları, dinlenilen tanık beyanları, mevcut delil durumu birlikte değerlendirildiğinde kuvvetli suç şüphesinin varlığını gösteren olguların bulunması, sanığın yurt dışına çıkarken yakalanması göz önüne alınarak üzerine atılı suçun yasa maddesindeki cezasının alt ve üst sınırları, tutuklu kaldığı süre ve adli kontrol tedbirlerinin bu aşamada yetersiz kalacağı" gerekçeleriyle itirazın kabulüne karar verdi.

Mahkeme, Eren Erdem hakkında tutuklamaya yönelik yakalama kararı çıkarılmasına oy birliğiyle hükmetti ve Erdem yeniden tutuklandı.

TAHLİYEDEN 1 DAKİKA SONRA...
Eren Erdem'in Twitter hesabından yapılan açıklamada, “İstanbul 23. ACM’nin hukuki kararı neticesinde tahliye oldum, neredeyse 1 dakika sonra hakkımda İstanbul 24. ACM tarafından yakalama kararı verildi. Özgürlüğümü halka, bu kararı verenleri de Allah’a emanet ediyorum” denildi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 10.01.2019 20:45
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ülkücü Aydın 2019-01-10 18:08:53

Solcular karşıt görüşüm olsada insan.bu yargı bambaşka yerlere geldi iyice sapıttılar artık yeter.insana insan gibi muamele istiyoruz

Avatar
Kara Fatma 2019-01-10 17:21:25

Sn.Erdem, siyasi rejinsin. Bunu herkes biliyor. 17/25 Aralıkta yaşananları, MİT tırlarını unutmadık ve unutmayacağız. Allah sabır versin demekten başka bir şey gelmiyor elimizden. Sana ve ailenene matenet diliyoruz.

Misafir Avatar
roja velad 2019-01-11 09:05:44 @Kara Fatma

o savcı derhal yakın takibe alınmalı ve fetöile meşrepi araştırılmalı

Beğenmedim! (0)
Avatar
hüseyin 2019-01-10 18:33:59

yargı talimat ile iş yaparsa bu ülkede kimse kendini güvende hissedemez.yargı kararları siyasetçilerin tayin ettiği yönde olursa toplumda kaos yaşanır.yargı mensupları suç işliyorsunuz belki korkudan yapıyorsunuz ama adaleti doğru dağıtmaz yanlış kararları bilerek yanlış verirseniz gün gelir bu yanlı kararlardan dolayı yargı önünde hesap vermek zorunda kalırsınız.yapmayın etmeyin bu güzel ülkeye bu hukuksuzlukları yaşatmayın.

Avatar
Ossmann 2019-01-10 17:20:13

Türkiyeyi soyan bakanlar hakkinda neden böyle bir karar alinmadi?. Zarraf amerikaya kacip her seyi itiraf etti hala rüsvet alanlar parayi sifirliyamiyanlar serbes dolasiyor!

Misafir Avatar
evet 2019-01-10 17:38:51 @Ossmann

Bu ihanetçi, ajan serbest kalırsa kamu vicdanı derin yaralanır.

Beğenmedim! (16)
Avatar
Uyan artık yeter!..... 2019-01-10 17:21:47

Atamayan öğretmen arkadaş bak kim ballı maaşla nerelere atanıyor? Bütçede yük olur diyerek emekliliği verilmeyen EYT'li arkadaş saray bütçesinden kim nerelerde çalışmaya başladı? Siftahsiz dükkan kapatan esnaf arkadaş bak senin ödedediğin vergi ile kim ballı maaş alıyor? ürününü, mahsülünü istediği fiyatı vermeyen çiftçi ve besici arkadaş bak kim isteği ballı maaşla nerelerde görevlendiriliyor? saraya % 26 zam, çalışan ve emeklisine % 10 zammı alan arkadaşlar bakın kim ballı maaşlar alıyor? Enflasyon canavarı ile boğuşmaktan yorulan vatandaş gör bak kimler ballı maaş alıyor? Umudunu yitirmiş işsiz arkadaş bak kim ballı maaşlı iş buldu? Gerekli liyakati ve adam kayirmayi sindiremeyen zeki ve yetekli genç nesil bak kim liyakatsiz olmasına rağmen kim ballı maaşlı iş buldu? Umutlarını ve projelerini başka bahara bırakmayıp beyin göçünü planlayan genç nesil bak kim ballı maaşla iş buldu. YETER UYANIN ARTIK.

Misafir Avatar
@Uyan artık yeter!..... x 2019-01-10 17:40:29 @Uyan artık yeter!.....

@Uyan artık yeter!..... x----aynen DELİ ayne aklını yitirmiş gibi ayni şeyi dudrmadan zırvalıyorsun. o deli halkın sevgilisi bilemeyiz belkide hakkında sevgdiğidir ama sen in KÜSTAH olduğun kesin, manyak olduğun kesin. manyak.

Beğenmedim! (7)