Eren Erdem'in tutukluluğuna yapılan itirazda karar

İstanbul 36. Ağır Ceza Mahkemesi CHP PM Üyesi Eren Erdem'in tutukluluğuna yapılan itirazı reddetti.

Eren Erdem'in tutukluluğuna yapılan itirazda karar

İstanbul 36. Ağır Ceza Mahkemesi CHP PM Üyesi Eren Erdem'in tutukluluğuna yapılan itirazı reddetti.

20 Temmuz 2018 Cuma 16:55
Eren Erdem'in tutukluluğuna yapılan itirazda karar
version="
Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 20.07.2018 18:05
Anahtar Kelimeler:
Eren Erdem
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
APATİ 2018-07-20 17:03:10

Şaşırdık mı!!Saray adaleti bu kadar!!Allah tüm yandaşlara da Saray adaleti versin !!

Misafir Avatar
Dogru 2018-07-20 19:29:39 @APATİ

Adam olun karı gibi bos konuma Osman denen dezenfekte edilmemiş maymun

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
aynen 2018-07-20 19:21:25 @APATİ

soyunu araştırın RUS çıkar. Rusya uçak krizinde Rusyalı akrabalaının yanında yer almıştı. İran Türkiye arasında savaş çıksa İran tarafında olurum demişti. bu adam haindir.aynen hain.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Ossmann 2018-07-20 17:55:18 @APATİ

Bu soyu kuruyasicalarda savci öz gibi kacamiyacaklar, bagimsiz yargiya hesap verecekler. Gün bugün ama yarini de var!

Beğenmedim! (0)
Avatar
Nurali Boz 2018-07-20 19:00:00

Kemalin Heddiyesi dir sayin erdem kemal erdemi kurban verdi kefere ve tanrinin siktir ettigi kuluna

Avatar
aynen 2018-07-20 17:53:20

BUNUN SURATINI Bİ DAHA GÖSTERMEYİN LÜTFEN. görüntü hain, koku hain, bakış haince, düşünce haince şeytanca. def edin gitsin.

Misafir Avatar
@aynen x-----##### 2018-07-20 17:57:21 @aynen

A yavrum samanini yemis de yorum da yazmis !!

Beğenmedim! (1)
Avatar
HAKAN 2018-07-20 17:56:18

VALLAHİ ÇOK ŞAŞIRDIM,ŞOK ŞOK ŞOK.ADAM FALAN ÖLDÜRMÜŞ OLMALI.:)

Avatar
Suleyman Akcay 2018-07-20 21:42:04

chp bu yanlislardan ne zaman kurtulacak.tamam sayin d.baykala
herkesin saygisi var,fakat tekrar vekil gosterilmesi dogru degildi.
onun yerine eren erdem gosterilmeliydi.

Misafir Avatar
y 2018-07-20 22:05:36 @Suleyman Akcay

Deniz Baykal düzgün bir adam olsaydı Ecevit hükümetinde ali topuzla beraber, Eceviti arkadan hançerlemezdi inş geberir

Beğenmedim! (1)
Avatar
pilov 2018-07-21 01:05:27

eren erdem,,,,bu Adam iranin ajanidir,,,

Avatar
hakan 2018-07-21 01:42:13

laaa bu eren erdem tam bir yavsak hamamoglani cikarmayin bu pici icerden

Avatar
Mehmet 2018-07-21 00:18:19

Avrupa,da bu konu çok konuşuluyor. Deniliyorki,kemal Kılıçdaroğlu bilerek eren Erdem,i liste dışında bıraktı.