banner87

Esad'dan flaş Zeytin Dalı harekatı açıklaması!

Suriye Cumhurbaşkanı Beşar Esad, Türkiye'nin Suriye'deki Afrin bölgesine yönelik yürüttüğü operasyona ilişkin açıklamada bulundu.

Esad'dan flaş Zeytin Dalı harekatı açıklaması!

Suriye Cumhurbaşkanı Beşar Esad, Türkiye'nin Suriye'deki Afrin bölgesine yönelik yürüttüğü operasyona ilişkin açıklamada bulundu.

05 Mart 2018 Pazartesi 00:42
Esad'dan flaş Zeytin Dalı harekatı açıklaması!

Suriye Cumhurbaşkanı Beşar Esad bugün İran Dışişleri Bakanı Başyardımcısı Hüseyin Cabiri Ansari ve ona eşlik eden heyet ile görüştü.

Görüşmede Türkiye'nin Afrin’de sürdürdüğü "Zeytin Dalı" operasyonu da ele alındı.

Afrin’de yönelik operasyonun "Suriye ve halkına karşı yürütülen düşmanca politikanın bariz bir kanıtı" olduğunu ifade eden Esad, söz konusu politikaya ve onu yürütenlere güvenmenin mümkün olmadığını belirtti.

'KİMYASAL SİLAH AÇIKLAMASI'

Öte yandan Suriye Cumhurbaşkanlığı basın dairesinden yapılan açıklamada Esad'ın, "Kimyasal silah konusu, Batı'nın yalanlar sözlüğündeki terimlerden biri oldu. Bu, Suriye ordusuna hava saldırısı düzenlemek için kullanılan bir şantaj malzemesinden başka bir şey değil" ifadelerini kullandığı belirtildi.

 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 05.03.2018 00:51
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Yasasin Suriye devleti! 2018-03-05 00:50:47

Esad ülkesine yapilan bütün seytanliklari biliyor. Türkiye ypg yi bahane ederek suriye devletine kötülük yapiyor. isgal ettigi yerleri öso ya vererek suriyeyi bölüyor...Kimseyi kandiramazlar.

Avatar
hırsız iskenderun belediyesi 2018-03-05 01:29:10

iskenderunda belediye başkanı meclis üyeleri rüşvetle ruhsat verip şirketlere ortak oluyor senin büyük şehir belediye başkanına ihbar yapıldığı halde lütfü savaş iskenderun belediye meclis üyen hüseyin tintaşa söylendiği halde ki oda harita mühendisi her şeye vakıf şimdi söylüyorum iskenderun akçay 342 nolu parsel üstüne söve imalathanesi mermer imalat hanesi açtılar bu yer imarsiz ve dere yatağına kimyasal atıkları atılıyor filtreleri bile yok bari adamsan sen müdahale et adamlar sizin belediyelerinize müdahale ediyor.siz tıs.belediye meclis üyen hüseyin tintaşa sor gerçek belgeleri sana versin sende tayyibe gönder bakalım ne yapacaklar

Avatar
bilge 2018-03-05 01:31:04

Yarın amerika ananla bacının yanına geldiğinle kuruş hesabı yaparsın o zaman erkek biraz matematik çalış :)))) TÜRKİYE GELENE KADAR NEREDEYDİ ESED... RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜLKESİNİN MENFAATLERİ İÇİN SURİYEDE...
-----> HADDİNİZİ BİLECEKSİNİZ

Misafir Avatar
bilgemisin ne alcaksin 2018-03-05 02:18:16 @bilge

adamin ulkesini isgal ediyorsun soylemediyinide birakmiyorsun kavat amerika koyduysa sen ve senin ibilerinin anasina avradina koydu 60 senedin anani beliyor suriye senin ananami girdide isgal ediyorsun bir de soylemediyin kotu laflari birakmiyorsun namusuz fasist

Beğenmedim! (3)
Avatar
yörük haydar 2018-03-05 01:07:12

hoşt insan katleden onun bunun çocuğu baba itte böyleydi

Misafir Avatar
yörük haydar 2018-03-05 09:35:03 @yörük haydar

baban yosa esadın babasımı üvey kardeşmisiniz.aç tarih kitaplarına bak sen olsa olsa sünni yobazlar gibi alevi yobazın birisindir kesinlikle

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
yanlis bakmissin 2018-03-05 02:20:11 @yörük haydar

sen esadin babasini kendi babana benzetmissin gozluk tak kavat yoruk ne akla akaret ediyorsun

Beğenmedim! (2)
Avatar
Kaos 2018-03-05 01:44:58

Dunyanın en büyük ekonomik kaosu kapıda abd kurumlar vergisini çok büyük orandz indirdi ve artık üretim yapmak istiyor .italatı geriletmek için ital mallara vergi koymaya dz başladı bu dünyanın en büyük ekonomik kaosunun çok ya kın oldugunun işareti zira sanayi devriminden beri abd liler tüketiyor parayk basıyor dünyada zdnginlejihor idi zmz artık abd tuketmez aksine üretirse herşey tepetaklak olur bu kesin bircok ülke batacak ve aclık baz gösterecek kıtlık var kapıda kaos

Avatar
Tekin Baran . 2018-03-05 20:05:04

ZEYTIN DALI COK YAKINDA TAYYIBIN GOTUNE GIRECEK BEKLEYIN.

Avatar
Gerçeğin savunucusu 2018-03-06 00:39:05

Esad Suriye’nin Atatürk’üdür
Çok yaşa Suriye