banner87

Eski AKP'li vekil, Abdullah Öcalan'dan, Demirtaş'a 'talimat' getiren bakanı açıkladı

Eski AKP Milletvekili Emin Şirin, Abdullah Öcalan'dan, Selahattin Demirtaş'a 'talimat mektubu' getiren AKP'li Bakan'ın Beşir Atalay olduğunu iddia etti

Eski AKP'li vekil, Abdullah Öcalan'dan, Demirtaş'a 'talimat' getiren bakanı açıkladı

Eski AKP Milletvekili Emin Şirin, Abdullah Öcalan'dan, Selahattin Demirtaş'a 'talimat mektubu' getiren AKP'li Bakan'ın Beşir Atalay olduğunu iddia etti

02 Mart 2018 Cuma 10:07
Eski AKP'li vekil, Abdullah Öcalan'dan, Demirtaş'a 'talimat' getiren bakanı açıkladı

Eski AKP Milletvekili Emin Şirin, 4 Kasım 2016'dan bu yana Edirne F Tipi Cezaevi'nde tutuklu bulunan eski HDP Eş Genel Başkanı Selahattin Demirtaş'ın, "örgüt yöneticiliği" iddiasıyla yargılandığı davada ileri sürdüğü "Hükümetten bir bakan referandumda evet dememiz için İmralı'dan (Abdullah) Öcalan'dan talimat mektubu getirdi" iddiasını cevapladı. Şirin, "Öcalan’ın mektubunu Demirtaş’a Beşir Atalay getirdi" dedi.

Özgürüz'den Zübeyde Sarı'ya konuşan Şirin gündeme ilişkin olarak açıklamalarda bulundu. 

Demirtaş'ın iddiası hakkında da konuşan Şiirn şöyle konuştu:

"Beşir Atalay o dönem çok önemli rol oynadı. Sonra ortadan kayboldu. HDP'yi 2010 referandumda istediği noktada tutabilmek veya desteğini alabilmek için Abdullah Öcalan'ı kullamış devlet.

Bu noktada Selahattin Demirtaş'ın açıklamasına karşı kimse yanıt vermedi. Öcalan da AKP de 'Böyle bir şey yapmadık' demedi."

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 02.03.2018 10:28
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
erkan çetinel 2018-03-02 10:20:53

Kendileride biliyor en büyük fetocu hükümetin kendisi.

Misafir Avatar
Ossmann 2018-03-02 11:14:16 @erkan çetinel

akp liler aslinda merkezdeler pensilvenya subesi idi. sadece Din kismina onlar bakiyordu, tabbi egitimde de etkiliydiler.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Okur 2018-03-02 10:40:27

Akapeliler Teror orgutleriyle icli dislilar,zaten bunun icin sasirmiyoruz,aklinizi basiniza toplayin,milleti tehtit etmeyin,bu devran doner,hukuku ayaklar altina almayin,gucu kotuye kullanmayin,Ataturk,cumhuriyet,Turk dusmanligini birakin( Turkiye cumhuriyetini kuranlara Turk denir) bizi yildiramayacaksiniz...askerlerimizi hirsiniza kurban etmeyin.

Avatar
Vay AKP vay 2018-03-02 11:45:42

Dünya alem biliyor Besir in oldugunu neyi acikliyorsun Kardas sen..

Avatar
ZEYDİ 2018-03-02 16:18:18

AÇIKLAMANA GEREK YOK AKLI BAŞINDA İNSANLAR BUNU ZATEN BİLİYORDU.

Avatar
YA İSTİKLÂL YA ÖLÜM 2018-03-02 15:36:27

Ya akp tililerin gizli PKKLI TERÖRİST olduklarını sağır sultanda duydu ,kör sultanda gördü .!! Başta tayyip akp tililer mevki ,makam ,ÖZELLİKLE ((( MENFAATLERİ )) İçin gözleri hiç bir şeyi görmez gerekirse MENFAATLERİ İÇİN sade TÜRK VATANIMIZI ,81 MİLYON TÜRK ULUSUNU deyil anasını,karısını,kızını,kızkardeşini kısaca NAMUSUNU ,ŞEREFİNİ BİLE satabilecek kadar ,şerefsiz ,namusuzlar ,seviyesiz ve aşağılık ,karektersizler ..!! Örnek rte ne dedi unutunuzmu ..?? OSLADA PKKLA MASAYA OTURMADIM NAMUSUM ,ŞEREFİM ÜZERİNE YEMİN EDERİM DEMİŞTİ ..(( PKKLA ,HDP TİLİLERİ İLE MENFAATLERİ ,MEVKİSİ İÇİN İHANET SÜRECİ BAŞLATIĞI 4 lü kürtistanı kurmak için )) TÜRK VATANIMIZI ,BİZLER TÜRK ULUSUNU kör olası gözünü kırpmadan TÜRK VATANIMIZDA kürtistan denilen lağım içeren kürtistan ülkesi kurmak istemişti .!! Kimbilir belkide çook tan kurdu ,İMRALI CANİSİ BEBEK KATİLİ İMRALININ BESLENMİŞ LAĞIM FARESİ FOSEPTİK BABASI BELİ OLMAYAN OROSPU ERMENİ PUŞTU ,PİÇİ APOYU BİLE BIRAKMIŞLARDIR ..!! nerede puşt orospu piçi lağım faresi apo pkklı terörist ..nerede ..???? Şüpeci oldum .Niye bu aralar meclisin pkklı şerefsiz orospu piçleri sözde vekil TÜRK VATANI HAYİNİ foseptik vekiller niye sesleri çıkmıyor ,İHANET SÜRECİ BOYUNCA MEYDANLARDA HALAY ÇEKİYOR EMNİYET AMİRİNİ TOKATLIYORLAR , DOĞU VE GÜNEY DOĞUYA boktan olmayan sözde ülke adı kürtistan diyorlar ,halada diyorlarya ,şimdi neredeler ,orospu piçi katil ,katliyamcı ,lağım faresi ermeni puştu apoları nerede ..?? Niye çıkmıyorlar meydanlara sözde kürtistan bayrakları ..TARAT PAÇAAVRALARI İLE hani sıçtıktan sonra götümüzün bokunu sşldiğimiz bok rengi tarat paçaavralarını ,niye sallamıyorlar meydanlarda ,niye sevinç çığlıkları atmıyorlar ,çekin halaylarınızı puşt orospu ,piçi ermeni götvereni babası beli olmayan aponuzun resimleri nerede ..kesin yine ..bu defa İHANET süreci oldu bittiye gelecek bundan dolayı meclisin puşt pkklı sözde ermeni piçleri vekiller sesiz duruyor foseptik pkklı teröristler ..yakında nedeni çıkacak ..!!

Avatar
Tekin Baran . 2018-03-02 17:01:12

ANLAYANA SIVRISINEK SAZ ANLAMAYANA DAVUL ZURNA AZ.

Avatar
Trafocu 2018-03-03 04:32:13

Yiğit lakabı ile anılırmış. Adamı yiğit edip çıkarttık. İsmi ile Fetullah Gülen diyerek niye ismi konuşulmaz ola....