Eski Bakan'dan Erdoğan'a zor 'Dolar' sorusu...

Yaşar Okuyan'dan Cumhurbaşkanı Erdoğan'a: En son açıkladığın mal beyanındaki dolarları bozdun mu?

Eski Bakan'dan Erdoğan'a zor 'Dolar' sorusu...

Yaşar Okuyan'dan Cumhurbaşkanı Erdoğan'a: En son açıkladığın mal beyanındaki dolarları bozdun mu?

28 Mayıs 2018 Pazartesi 12:43
Eski Bakan'dan Erdoğan'a zor 'Dolar' sorusu...

KRT Haber Müdürü Çağlar Cilara'ya konuşan eski Çalışma Bakanı Yaşar Okuyan, vatandaşa döviz ve altınlarını bozma çağrısı yapan Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'a bir soru sordu.

Okuyan, Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın açıkladığı 2014 yılındaki son mal beyanında belirttiği dolar, avro ve altınlarını bozup, TL'ye çevirip çevirmediğini sordu.

"Ben sayın AKP Genel Başkanı'na buradan sesleniyorum; senin en son ilan ettiğin mal varlığının içinde dolar, avro ve altınlar vardı. O mal beyanındaki dolar, avro ve altınları bozdurdun mu, ne zaman bozdurdun, bunların dekontlarını kamuoyu ile paylaşabilir misin? Öyle bedavadan 'vatandaş sen kemerini sık, vatandaş sen yastık altındaki altınları getir bankaya ver' diye atıp tutmak olmaz." 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 28.05.2018 15:30
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Hacı 2018-05-28 12:53:15

Hacı zaten parasını tl ile bankada tutmaz.

Avatar
CUMHURBASKANLIGI ADAYLARI VE AILELERI 2018-05-28 13:05:00

ve yakin AILELERI MAL BEYANINDA BULUNSUN MAL ARTISI VARSA INCELENSIN

Misafir Avatar
Türkiye Ekonomisi & Özelleştirmeler 2018-05-28 14:51:49 @CUMHURBASKANLIGI ADAYLARI VE AILELERI

Muhsin Yazıcıoğlu | Türkiye Ekonomisi & Özelleştirmeler
https://www.youtube.com/watch?v=PUADE_Tc00E

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
kiralar odenmiyor 2018-05-28 14:32:11 @CUMHURBASKANLIGI ADAYLARI VE AILELERI

http://www.cumhuriyet.com.tr/haber/ekonomi/983992/istanbul_da_kiralar_
odenmiyor..._Rakamlar_urkutucu.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
AKP çöp hikayeleriyle masallariyla 2018-05-28 14:21:32 @CUMHURBASKANLIGI ADAYLARI VE AILELERI

bizleri kandiramaz AKP 1 TANE FABRIKA KURDUMU ???? AKP SATA SATA GUNU KURTARDI YETMEDI BIRDE SICAK PARAYLA GUNU KURTARDI COK AYIP YA YOL YAPMAK KOPRU YAPMAK HASTANE YAPMAK ZATEN DEVLETIMIZIN GOREVI O KADAR VERGI TOPLANIYOR AVRUPADA BU TARZ SOYLEMLER DUYAMAZSINIZ ULKEMIZIN MILLI VARLIKLARI 70 MILYAR DOLARA SATILDI USTUNE USTUN 450 MILYAR DOLAR BORCUMUZ VAR YAPILAN KOPRULER SEHIR HASTANELERI HAZINE GARANTILI DOLAR BAZINDA BORC KULLANANDA KULLANMAYANDA ODUYCEK dolar olmus 4.58 ugrastigimiz seye bak 1980 li yillarin copluguyle ugrasiyoruz su anin copluguyle ugrassak millet borc bataginda et yiyemiyor ciftci mutsuz isci mutsuz esnaf mutsuz memur mutsuz emekli mutsuz et i ordan burdan ithal ediyoruz saman i tohumu cogu gidayi ithal eden ulke olduk yeter be akp ye oy yok

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
koç 2018-05-28 14:05:07 @CUMHURBASKANLIGI ADAYLARI VE AILELERI

Türkiyede yapılan eserler ortada ama ortada olmayan iftiralar var. yalancılar, çaldı, çırptı, götürdü, sattı gemicikler yahu ayıp ayıp. günaha giriyorsunuz. tabi günahı bilen varsa onlara söylüyorum günahı bilmeyene zaten laf anlatmak imkansız o cehenneme gidene kadar küstahlık yapacak. ama günah bilen kardeşler devletine sahip çık AKP bu ülkeye çok şey kazandırdı. DEVAM

Beğenmedim! (9)
Misafir Avatar
AK ak , ak günler 2018-05-28 14:03:04 @CUMHURBASKANLIGI ADAYLARI VE AILELERI

AKP bu ülkeye Dünyanın gıpta ettiği yapmak isteyip yapamadığı yatırımları yaptı. Allah razı olsun kendisinden ve ekibinden. ama bizim saf sefil AT gözlüğü takanlar maalesef görmüyor. görüpde inkar eden hainlerin yoluna gidiyorlar. umarım tez zamanda gerçekleri görür yalandan iftiradan kurtulurlar. DEVEM KARDEŞLER. AKP İL YOLA DEVAMM.

Beğenmedim! (11)
Avatar
evet oglu bilal in dolarlari varsa 2018-05-28 13:00:43

bozdurmus mu ??

Avatar
CUMHURBASKANI ADAYLARI 2018-05-28 13:05:33

UNIVERSITE DIPLOMALARINI VE TRANSKRIPT DAHIL MILLETTIMIZE SUNSUN

Avatar
gemicikler 2018-05-28 13:06:55

http://www.cumhuriyet.com.tr/haber/turkiye/683879/Bilal_in_gemicikleri_
satildi..._Erdogan_ailesi_milyon_dolarlari_TL_ye_cevirecek_mi_.html

Avatar
Rasim Yigitli 2018-05-28 15:54:17

Duymadiniz mi Yasar Bey, nerde yasiyorsunuz, o dolarlarini Man Adasina gönderiyor

Avatar
vay beee 2018-05-28 12:51:28

Emperyaistler vatanın evladına vatanına insan üstü katklılarla yatırımlar yapan kalkındıran adama geçmişi bozuk geçmişi hep başarısız olanlar laf söylüyor . yarabbim içimizdeki beyinsizler yüzünden bizi helak etme . bize brlik beraberlik nasip et Yarabbim. AMİİİN.

Avatar
aydın 2018-05-28 12:55:46

miliyetci ayagındasın hdp e pkk benim hakımı arıyor terör örgütü degil diyor bir laf yok