Eski bakan Okuyan: Hazır olun hesap vermeye

Katıldığı bir televizyon programında hükümete seslenen Eski Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Yaşar Okuyan, "Yapacağınız her türlü hile, hurdayı dikkate alıyorum. Yapacaksınız ama bunlar yetmeyecek gideceksiniz. Korkuyorsunuz... Hepiniz hazır olun hesap vermeye. Evet... Yaşar Okuyan tehdit ediyor, hesap vereceksiniz" diye konuştu.

Eski bakan Okuyan: Hazır olun hesap vermeye

Katıldığı bir televizyon programında hükümete seslenen Eski Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Yaşar Okuyan, "Yapacağınız her türlü hile, hurdayı dikkate alıyorum. Yapacaksınız ama bunlar yetmeyecek gideceksiniz. Korkuyorsunuz... Hepiniz hazır olun hesap vermeye. Evet... Yaşar Okuyan tehdit ediyor, hesap vereceksiniz" diye konuştu.

20 Mayıs 2018 Pazar 20:22
Eski bakan Okuyan: Hazır olun hesap vermeye

KRT Haber Müdürü Çağlar Cilara‘nın konuğu olan Yaşar Okuyan, AKP-MHP ittifakının yüzde 54’lerde olduğunu ileri süren AKP Sözcüsü Mahir Ünal’ın bu açıklamalarının sorulması üzerine, “Yapacağınız hileleri katıyorum, yapacağınız her türlü hile hurdayı dikkate alıyorum, yapacaksınız yüzde yüz eminim. Ama bunlar yetmeyecek, gideceksiniz” dedi.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
TC Vatan Partisi 2018-05-20 20:57:57

Yaşar abi nerdesin ? Seni çok özledik ! Selâmlar .

Misafir Avatar
52 yorumcu ve benzerleri----------- cevap 2018-05-21 08:24:05 @TC Vatan Partisi

AKP ye kim karşı ise onlar onun en yakın dostlarıdır. Yunanda , ermenistanda, israilde, pkk da AKP ye karşıdır.. ve yunan ermeni, yahudi, israil pkk bu 52 ve benzeri yorumcuların dostları canlarıdır. bunlara bu ülkenin ekmeyi suyu haram olsun. haram olmazmı*
olur olmuşta ki yolda çıkmış sapıtmışlar. nasipsizler.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
yazık yazık 2018-05-21 08:21:11 @TC Vatan Partisi

Bu demokratik ülkede siyasi parti olmuşsun siyasette belli yerlere gelmişsin ama bu demokrasinin verdiği güçle ihanet ediyorsunuz. çalışkan ve başarılı bir hükümete hakaret haksızlık ifitra ediyorsunuz. hala ortalarda dolaşıyorsunuz birde dikdatörlük var diyorsunuz.. size kim inanır beee?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
okuyana ver ver 2018-05-21 08:19:11 @TC Vatan Partisi

verin gaz ıııııııı.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
perincek le akp konusunda 2018-05-21 01:48:35 @TC Vatan Partisi

ayri dusmuslerdir

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
PIRINCEK I TERKETTI 2018-05-21 01:46:48 @TC Vatan Partisi

ya

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
CUMHURBASKANI ADAYLARI 2018-05-21 00:03:12 @TC Vatan Partisi

UNIVERSITE DIPLOMALARINI MILLETIMIZE SUNSUN AYRICA Transkript de gormek istiyoruz

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
BEĞENMEDİM..düzeltiyorum. 2018-05-21 00:01:24 @TC Vatan Partisi

mesaj aslinda acik net Ünal Bey soylediklerine kendiside inanmiyordur
yani AKP li Ünal Bey soylediklerine kendiside inanmiyordur

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Melih Gökçek 2018-05-20 23:58:47 @TC Vatan Partisi

ANKARADA SEZONLUK YAGMURDAN YAGMURA YAPAY VENEDIG ( VENEZIA ) yaratti akp kendisiyle gurur duyuyordur

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
BEĞENMEDİM..düzeltiyorum. 2018-05-20 23:53:20 @TC Vatan Partisi

ünal adındaki kişiye yanlışlıkla BEĞENDİM onayladım...özür dilerim.BEĞENMEDİM..akp.li ünal haram olsun..

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
hileler yüzde yüz olabilir.. 2018-05-20 23:50:06 @TC Vatan Partisi

HİLE YAPACAKLAR..35 GÜN KALDI..ANCAK marmaristeki saray ve ank.daki saraya eş binaları keyfe yaptırmıyor..hile ile yine başta kalmak için..yani öyle kolay kolay gitmek istemez akp.liler..
sandıklara,bilgisayarlara ve taşıma torbalarına çok ama çok dikkat edilmeli.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Millet İttifakı KAZANACAK 2018-05-20 22:53:14 @TC Vatan Partisi

milyonlar milyarlar trilyonlar
1 kisiye denetimsiz emanet edilirmi ??? HAYIR
SU AN BASBAKAN VE SORUMSUZ CUMHURBASKANIDA ORTULU ODENEK KULLANIYOR DENETLEYEN YOK SORUMSUZ CUMHURBASKANI BU PARALARI NERELERE HARCIYOR

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
SORUMLU kur spekülatörleri faiz lobisi akp masum 2018-05-20 22:06:11 @TC Vatan Partisi

AKP ICIN HER SORUNDAN SORUMLU kur spekülatörleri faiz lobisi derecelendirme kuruluşu veya Feto BAHANE SUCLU HEP hazir veya Avrupa bizi kiskaniyor hep ayni senaryo AKP HIC BIR SEYDEN SORUMLU DEGILSE O KADAR MAASI NEDEN ALIYORLAR VE O KOLTUKLARDA HALA NEDEN OTURUYORLAR AKP HEP MASUM MELEK BOYLE BIR HIKAYE YE BOYLE BIR MASAL A KIM KANAR

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Ünal Bey 2018-05-20 22:01:58 @TC Vatan Partisi

soylediklerine kendiside inanmiyordur

Beğenmedim! (1)
Avatar
52 2018-05-20 20:50:57

evet yaşar beye katılıyorum yani gitmeleri yetmez 16 senenin hesabını yargı karşısında yüce türk milletine ve ve şehit ve gazilerimize vermemeliler**

Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI 2018-05-20 21:37:46

MUHARREM INCE

Avatar
KORKU DAĞLARI “İYİ”CE SARMIŞ! 2018-05-20 21:35:21

abbas yolcu Millet ittifaki kazanacak

Misafir Avatar
urfalı mehmet.. 2018-05-20 23:55:57 @KORKU DAĞLARI “İYİ”CE SARMIŞ!

hilelere dikkat...300 odalı saray marmariste neden yapılıyor..akp.nin kalması için.
nasıl kalacak.? hile yaparak.
ayrıca ankaradaki büyük eve eş binalar yapılıyor mademki gidici iseler neden yapıyorlar.
hile yapacaklar..ysk.ye ve torbalara ve bilgisayarlara dikkat edilmeli.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Şehrizar Konakları 2018-05-20 21:41:03

https://odatv.com/sehrizar-konaklarindaki-dairelerin-tapusu-albayraklara-verildi-1009141200.html

Avatar
De 2018-05-20 21:50:36

Ağzınızdan bal damlıyor bakanım . Sizin sözünüze inanırım hade inşAllah diyoruz.

Avatar
De 2018-05-20 21:52:09

Allah size saglık ve ömür versin başımızdan eksik olmayın.Size cok ihtiyacımız var hemde çok .

Avatar
Mehmet 2018-05-20 21:01:04

Ben oyumu Erdoğana verecem, ama birinci turda kaybedecekse, Ikinci Turda oyumu Muharrem ince,ye verecem. Erdoğan ikinci turda kaybetse bile GITMIYECEK.

Misafir Avatar
devletin mali hic kimsenin sahsi mali degil 2018-05-20 22:30:47 @Mehmet

secimle gelen secimle Tıpış Tıpış gider

Beğenmedim! (0)