banner80

Eski bakandan Erdoğan’a tepki

Abdüllatif Şener, Erdoğan'ın kendisi hakkında yaptığı açıklamalara katıldığı bir TV programında yanıt verdi. Şener konuşmasının bir kısmında, "Onun AKP Genel Başkanı oluşunda da Başbakan oluşunda da benim desteğim vardır. Bunu da itiraf edeyim. Bunun için bana minnet duyması gerekir'' dedi

Eski bakandan Erdoğan’a tepki

Abdüllatif Şener, Erdoğan'ın kendisi hakkında yaptığı açıklamalara katıldığı bir TV programında yanıt verdi. Şener konuşmasının bir kısmında, "Onun AKP Genel Başkanı oluşunda da Başbakan oluşunda da benim desteğim vardır. Bunu da itiraf edeyim. Bunun için bana minnet duyması gerekir'' dedi

16 Mayıs 2018 Çarşamba 00:02
Eski bakandan Erdoğan’a tepki

 Eski AKP’li Abdüllatif Şener, AKP Genel Başkanı Tayyip Erdoğan’ın kendisi hakkında ‘adam yerine koyulmayan bir referans, siyasette kıymeti olmayan bir adam’ şeklinde yaptığı açıklamalara yanıt verdi. Şener yaptığı açıklamada “O bana siyasi hayatım boyunca hiçbir ünvan kazandırmamıştır. O daha milletvekili olmadan önce ben 11 yıllık milletvekiliydim. Bakanlık, başbakan yardımcılığı yaptım, o ondan sonra gelip milletvekili oldu” dedi.

“ONU AKP GENEL BAŞKANI YAPTIM”

Abdüllatif Şener açıklamalarına “Onun AKP Genel Başkanı oluşunda da Başbakan oluşunda da benim desteğim vardır. Bunu da itiraf edeyim. Bunun için bana minnet duyması gerekir” şeklinde devam etti ve Erdoğan’a açıklamaları nedeniyle sitem etti.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 16.05.2018 00:45
Anahtar Kelimeler:
Abdüllatif ŞenerErdoğan
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
De 2018-05-16 00:45:40

Ah be üstadım keşke yapmasaydın. İyimi yaptın sanki sizi severim Vede sayarım keşke olmasaydı .

Misafir Avatar
karamanın koyunu sonra çıkar oyunu 2018-05-16 11:43:45 @De

bu adi r adam aynısını fetöşsede yaptı cumhur oldu yani fetöşle senin arkana geçip iki puanı aldı sonrada seçmeninin arkasına geçip 3 puanı aldı artık kalmadı .akrep gibi kendini sokar herhalde.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Vatandaslar 2018-05-16 04:54:26

İsmail adındaki kişi. ..3..5 zengini gordün diye milleti bonkör mu zannettin.akpli mulayim..fakirlerini vebali böynuna....

Avatar
Tarzan 2018-05-16 07:59:01

Bir insanın yüzündeki ifade, üzerindeki elbiseden daha önemlidir. En az 1985 lerden beri Erdoğan'ı takip eder ve onun Türkiye için uğursuz biri olduğunu ve kendi çıkarı için herşeyi yapabileceğini söylemişimdir. Abdüllatif Şener ve Deniz Baykal bugün Erdoğan'ın bu DİPLOMASIZ adamı Türkiye'nin başına bela etmişlerdir. Övünmesine ise hiç gerek yok. Önceden tanımaları gerekirdi.

Avatar
ismayil 2018-05-16 00:14:33

carsi pazar bugun insan doluydu baktim soyle bi kriz mi ne krizi hicbisey yok insanlar tuketiyor hemde deli gibi demekki para bol kriz edebiyatcilari yalan soyluyor secim oncesi biraz doviz hareketi var oda olur yarin akp tek basina gelirse dolaren az 3.5 se kadar duser o yuzden kualisyona hayir kualusyon ucan bu ekonomiyi batirir .kendini cocugunu dusunen akp ve reise oy versin hersey guzel olacak eminim

Misafir Avatar
aydin olmus ismayil yahudimi oldun ??? 2018-05-16 02:08:37 @ismayil

16 seneden ulkemizi akp tek basina yonetiyor akp donemi dolar avro uctu milletin borcu uctu herseye surekli zam millet et yiyemiyor be insaf ne bicim trolsun

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
bizi aptalmi sandin 2018-05-16 01:59:59 @ismayil

16 seneden ulkemizi akp tek basina yonetiyor akp donemi dolar avro uctu milletin borcu uctu herseye surekli zam millet et yiyemiyor be insaf ne bicim trolsun

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ahha bi it daha 2018-05-16 01:14:55 @ismayil

kemiknenmi besliyorlar seni kor serseri akp 15 senedir tek bASINA IKTIDARDA HUKUMET CUMURBASKANI SIKI YONETIMLE YONETILIYOR ULKE ZULUM SAVASTAN BASKA BIR SEY KALMADI HALKA YENIDEN GELIP KIMIN KINI DUZELTECEK BU NASIL YALAN IGRENLER DOLAR 4,50 EURO 5,50 GIDIYOR HANGI CARSI PAZAR MAKARNACI SERSERILER KENDINIZE GELIN DEVOLUN GIDIN ULKEMIZI BATIRDINIZ TAMAMMM

Beğenmedim! (0)
Avatar
Cancan 2018-05-16 10:31:19

Iyi bok yedin amk