Eski Cumhurbaşkanı Gül'den KHK eleştirisi!

KHK eleştirisinde bulunan eski Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, ' Devleti anlayışı açısından kaygı vericidir' dedi.

Eski Cumhurbaşkanı Gül'den KHK eleştirisi!

KHK eleştirisinde bulunan eski Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, ' Devleti anlayışı açısından kaygı vericidir' dedi.

25 Aralık 2017 Pazartesi 15:56
Eski Cumhurbaşkanı Gül'den KHK eleştirisi!

11. Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, son çıkarılan KHK’lara yönelik eleştirilerde bulundu. ‘Cezasızlık yasasına’ değinen Gül “devleti anlayışı açısından kaygı vericidir” yorumunda bulundu.

Sosyal medya hesabından açıklama yapan Gül “15 Temmuz hain darbe teşebbüsüne karşı arkasına bakmadan sokağa çıkıp direnen kahraman vatandaşlarımızı koruma amacıyla çıkartıldığını düşündüğüm 696 sayılı KHK’nın yazımındaki hukuk diliyle bağdaşmayan muğlaklık, hukuk devleti anlayışı açısından kaygı vericidir. İlerde hepimizi üzecek olaylara ve gelişmelere fırsat vermemek için gözden geçirileceğini ümit ediyorum” açıklaması yaptı.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 25.12.2017 16:04
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
vatansever 2017-12-25 16:40:08

Aaaa uyanmış bu..!!!

Avatar
hak hukuk adalet istiyoruz 2017-12-25 16:04:49

fransada ohal sadece terroru kapsiyor ulkemizde ise khk ile cok onemli yasalar cikartiliyor meclis by pass milli irade by pass ohal firsata donustu mit polis ordu zaten akp nin emrinde terror yasasi yetersizse akp mecliste ozel yasa cikartabilir mecliste cogunluk zaten akp nin elinde akp ohalsiz ulkemizi yonetemiyorsa derhal istifa etsin

Misafir Avatar
kardeş kardeş i satmaz 2017-12-25 19:10:04 @hak hukuk adalet istiyoruz

vay şeytanlar vayy, SN Abdullah Güle etmedikleri, demedikleri kalmadı. şimdi Abdullah Gül ün beyanatını çarpıtarak onu kullanmaya çalışıyorlar. büyük çok büyük fitneciler. bu ülke emin ellerde ve teröristlere satılmışlara hayat hakkı tanınmayacak bu ülkede. buda böyle biline.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
GERÇEK burada 2017-12-25 18:12:04 @hak hukuk adalet istiyoruz

Yılmaz, düzenlemenin terörle mücadeleyi güçlendirmeye yönelik olduğunu söyledi. Yılmaz, "Terör bağlantısı olmayan vatandaşlar endişe etmesin" diye konuştu. Dün yayınlanan 696 sayılı KHK'da "15 Temmuz darbe girişimi ve terör eylemleri ile bunların devamı niteliğindeki eylemler kapsamına sokulacak girişimlerin bastırılması kapsamında hareket edecek sivillerin cezai sorumluluğu olmayacağı" hükmü yer almıştı.

Beğenmedim! (3)
Avatar
vatansever 2017-12-25 16:51:05

Bu akp gitmemek için her yola başvurur ohal neki! Çünkü pislikleri dağları aştı gittiklerinde herşey ortaya dökülecek yani adamların kaybedeceği bişey yok..! Onun için de çok tehlikeliler bu vatanın bekası için.

Avatar
hasan 2017-12-25 19:25:08

eleştirirken bile elleri ayakları titriyor.sesiniz çıksın.ülkemize yazıktır.bu rezilliktir deyin açık açık.kaygısımı kalmış.vatandaşlarımız çok gergin korkuyor.vatan elden gidiyor.adamlar herşeyi farkında 2 cümle eleştiremiyorlar.yazıklar olsun kalıbınıza

Avatar