Eski İçişleri Bakanı’ndan Adnan Oktar yorumu…’Apo kadar tehlikeli’

Sadettin Tantan, Adnan Oktar'a geçmişte yapılan operasyonu hatırlatarak “Onları içeriye aldığımda o dönem parlamentodaki vekillerden bazıları ‘Bunlar iyi çocuklar’ diye üzerime çöktü” dedi. Tantan’a göre Adnan Oktar ve grubu 'Abdullah Öcalan kadar tehlikeli.'

Eski İçişleri Bakanı’ndan Adnan Oktar yorumu…’Apo kadar tehlikeli’

Sadettin Tantan, Adnan Oktar'a geçmişte yapılan operasyonu hatırlatarak “Onları içeriye aldığımda o dönem parlamentodaki vekillerden bazıları ‘Bunlar iyi çocuklar’ diye üzerime çöktü” dedi. Tantan’a göre Adnan Oktar ve grubu 'Abdullah Öcalan kadar tehlikeli.'

12 Temmuz 2018 Perşembe 12:23
Eski İçişleri Bakanı’ndan Adnan Oktar yorumu…’Apo kadar tehlikeli’

12 Kasım 1999'da dönemin İçişleri Bakanı Sadettin Tantan'ın talimatıyla Adnan Oktar'ın Kandilli'deki evine baskın düzenlendi. Oktar'la birlikte 70 kişi gözaltına alındı. Ocak 2000'de Oktar ve 35 adamı hakkında 16 yıl hapis cezası istemiyle dava açıldı. Ocak 2007'de Adnan Oktar delil yetersizliğinden beraat etti.

'FAZİLET PARTİSİ VEKİLLERİ ÜZERİME ÇÖKTÜ'

Oktar'ın beraat edip kendisinin 28 ayrı davadan yargılandığını hatırlatan Tantan, Sözcü'den Aytunç Erkin'e şu değerlendirmeyi yaptı:

“Adnan Hoca beraat ediyor, ben ise kendisine bağlı Bilim Araştırma Vakfı (BAV) ve adamlarının açtığı davalarla yargılanıyorum. Bu tam bir rezaletti. Onları içeriye aldığımda o dönem parlamentodaki siyasi partilerin özellikle Fazilet Partisi vekillerinden bazıları ‘Bunlar iyi çocuklar, bunları bırak' diye üzerime çöktü. Siyaseten baskı yaptılar” dedi.

Tantan, Oktar ve grubunu nasıl tanıdığı sorusuna “Meclis oturumundan çıkarken yanıma iki üç yakışıklı genç ceketlerini ilerleyerek geldi. Kendilerini tanıttılar" diyerek yanıt verdi.

‘YABANCI SERVİS YAPILANMASI VAR'

Tantan ilk önce şaşırdığını söyledi ve şöyle devam etti:

“Meclis'in Koruma Müdürü'ne sordum. Haberi yok. Emniyet Genel Müdürü'ne talimat verdim ve bu grupla ilgili çalışma başlattım. İki üç ay sürdü. Her türlü delil, bilgi, teknik takip yapıldı. Düğmeye basıldı. Savcılık, Emniyet birlikte bir çalışma yürüttü. Çok iyi aile çocuklarını, ekonomik özgürlüğü yüksek, ülkeyi gelecekte yönetecek aile çocuklarını kirlettiğini gördüm. Bu yüzden Apo kadar tehlikeli. Yazdıkları kitaplarla beyin yıkıyorlardı. Bunların arkasında yabancı servis yapılanması olmasa bu kadar güçlü olamazlardı. PKK da Türk gençliğini birbirine kırdırttı bu da Türk gençliğini zihinsel anlamda yıktı.”

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 12.07.2018 18:30
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
TC-KEMÂLİST 2018-07-12 12:42:23

BU ''ADNAN'CILAR'' ; 1. DÜNYA SAVAŞINDAKİ YAHUDİ CASUS ÖRGÜTÜ NİLİ'NİN YENİ VERSİYONUDUR ! NİLİ'DE GÜZEL KADIN CASUSLARI KULLANIP İSTİHBARAT TOPLARDI ! OSMANLI-YAHUDİ'LERİNİN KURDUĞU BU ÖRGÜT ! İMPARATORLUĞUMUZA ÇOK BÜYÜK ZARARLAR VERMİŞTİR ! OKUYUN ARAŞTIRIN ! BU ADNAN'CILAR TARİKATIDA AYNI ALÇAKLIĞIN DEVAMIDIR ! BU TARİKAT FETÖ GİBİ GÖRÜLMELİ VE MEMLEKETTEN TAMAMEN TEMİZLENMELİDİR ! BU MÜSLÜMAN GÖRÜNTÜLÜ SİYONİST-YAHUDİ-MOSSAD ALÇAĞI ADNAN'CILARI ; TURGUT ÖZAL DAHİL TÜM HÜKÜMETLER KORUDU AMA AKP DÖNEMİNDE RESMEN SEMİRDİLER ! ŞİMDİ AKP'LİLER YİNE ÇIKACAK VE YİNE KANDIRILDIK DİYECEK :( KAFAYI YEMEMEK ELDE DEĞİL BU ACOAYİP ÜLKEDE ! YÜCE ALLAH TÜRKİYE'MİZİ BU MÜSLÜMAN GÖRÜNÜMLÜ ALLAH'SIZLARDAN VE ONLARIN YÜZÜNDEN BAŞIMIZA GELEN TÜM BU MANYAKLIKLARDAN KORUSUN ! VE ZEKÂ SEVİYEMİZİ , MİLLET BİLİNCİMİZİ , VATAN SEVGİMİZİ YÜKSELTSİN :(

Misafir Avatar
TC-KEMÂLİST 2018-07-12 12:59:35 @TC-KEMÂLİST

OKTAR BABUNA'NIN İLİK KANSERİ YALANI İLE TÜRKİYE'DEN SENELERCE KAN TOPLAYIP ! (BİLHASSADA FETÖ'NÜN TV'LERİNDEN !?!) SİYONİST'LERİN TÜRKİYE'NİN GENOM HARİTASINI ÇIKARTMASINA YARDIM ETMELERİNİDE UNUTMAYALIM ! BU SİYONİZMİN ETNİK SAVAŞLARI ORGANİZE ETMESİNİ ÇOK KOLAYLAŞTIRDI !

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
TC-KEMÂLİST 2018-07-12 12:46:23 @TC-KEMÂLİST

SADETTİN TANTAN ÇOK HAKLI !!!!!

Beğenmedim! (0)
Avatar
Vatandas 2018-07-12 12:55:43

Sayin Tantan bey iyi güzelde bu Dini sömüren pezenkleri kim koruyor basta DIN tüccarlari Recep ve AKP min Aktrolleridir Cumhuriyetin kurulusuna karsi Cikan din bezirganlarini Atatürk yok Erzincan simdi Recep bunlari koruyor ve ödüllü ilan ediyor Recepin babasi Fetö birlikte devletin Timeline dinamit koydular göstermelik 15 Temmuz darbesini planladilar koltuk davasi nedeniyle birbirine it dalasi yaptilar OLAN memlekete oluyor bunlari güclendiren o Geri zekali oy verenlerdir

Avatar
Yildirim 2018-07-12 12:36:08

Azmettirenler nerede

Avatar
Cahil 2018-07-12 12:33:37

OLURMU SIMDI AYIP ETTINIZ ADNAN HOCA NAMI DEGER HARUN YAHYA PKK ILE KOMINIZM ILE NE MUCADELELER YAPTI KANKASI FETULLAH ILE BIRDE TEHLIKELI DIYORSUNUZ HELE O PKK ILE SAVASINDA KEDICIKLERININ GOBEK SOVU OLDURUCU DARBEYDI APO BILE DAYANAMADI O GOBEK SOVLARINA TESLIM OLDU MUBAREK HOCA EFENDILERE SOZ SOYLEMEYIN CARPILIRSINIZ KEDICIKLER TARAFINDAN BANA DA DEMEYIN ONLAR MELEK CENNETLIK HOCALARA HIZMETLE MUKELLEFLER

Avatar
Remzi 2018-07-12 15:00:19

Bak sen bu islere hele. Ulan bu cemaatler ve tarikatlar hakkinda onlarca bilgi ve belge oldugu halde kimse bunlara dokunamiyor. Gördünüz fetöyü, bunlarin hepsi Türkiye icin tehlikeli birer terör örgütü. Bunlar din konularinda hic birsey bilmeyen insanlarin dini duygularindan yararlaniyorlar. Bundan sonra tek adam rejimi ile daha cok cildiracaklar.

Avatar
Aydin 2018-07-12 18:22:16

Bu serefsizlikler olurken seyirci kalanlar Allahin gazabi uzerinize olsun yediginiz ekmekler haram olsun

Avatar