Flaş Haber
Kapat

Et yiyenle ot yiyen bir olur mu?

YURT yazarı İsmet Orhan yazdı...

Et yiyenle ot yiyen bir olur mu?

YURT yazarı İsmet Orhan yazdı...

11 Şubat 2019 Pazartesi 09:28
Et yiyenle ot yiyen bir olur mu?

Yıl 1979…
Yer, Bodrum “Han” restoran.
Ankara’dan siyasiler,
İstanbul’dan magazin gazetecileri gelmiş.
Masanın başında,
Sanat güneşimiz Zeki Müren,
Etrafında yaklaşık otuz kişi oturuyoruz.
Herkes havadan sudan konuşurken,
Hakiki Paşa Zeki Müren araya girdi.
“Çocuklar bırakın onu bunu da ben size yaşadığım bir anımı anlatayım.
Ankara’da iki evim var.
Birinin yanında ilkokul,
Birinin yanında da cami var.
Takdir edersiniz ki ben,
Gece çalışıp gündüz uyuyan biriyim.
Dolayısıyla her iki evimde de kalamıyordum.
Atatürk Orman Çiftliği’ndeki Marmara Oteli’nde kalıyordum.
Bir gün akşamüstü hava alayım diye dışarı çıktım.
Orman ağaçlarının arasında epeyce aşağı doğru yürüdüm.
Bir an tuvaletim geldi.
Baktım ki otel çok yukarıda kalmış.
Hemen bir ağacın altına oturup kakamı yaptım.
Ağaçtan bir yaprak koparıp popomu silerken,
Ormanın bekçisi tosuncuk beni takip ediyormuş.
Paşam paşam, ne yapıyorsun diye seslendi.
Ben de,
Ne yapayım ete doydu biraz da ot yesin tosuncuk dedim”...
.
Şimdi bizim iktidar,
Tarımı bitirdi.
Fabrikaları sattı.
Tanzim satış mağazaları açacağım diyerek,
Manavcılığa soyundu.
Millete,
Bizde et kalmadı manavdan ot alın diyor...
.
Sevgili iktidar,
Sana oy verenleri “cennete gönderme ” gücün var da,
Ekonomiyi düzeltip,
Millete ot yerine et yedirme gücün yok mu?

Son Güncelleme: 11.02.2019 11:54
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
duygu 2019-02-11 10:30:32

Ataturk'e ihanet edip, yahudi recebin koyunu olanlar ot yer...

Misafir Avatar
tesbit 2019-02-12 09:02:45 @duygu

Bu İ orhanın pozuna bakınız! aynen yeni aygıra gelmiş tay gibi duruyor. bunların kimyası bozulmuş ihanetten hakaretten ötürü.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Dogru Söyler 2019-02-11 11:37:00

Bu ta enbastan belirlendi, et bize, ot koyunlara, koyunlarda anlayis olmadigina göre düzene aynen devam

Avatar
Murat 2019-02-11 15:45:20

Yakinda Turk milleti olarak otuda bulamayacagiz.Ogunler cok yakin.

Avatar
İ orhaaaannn! 2019-02-11 11:17:02

et yiyenle ot yiyen farklı tabi. ama sizin ibi vahşi olup et yiyenlerden çakallardan olmaktansa insan olup marul, maydanoz, soğan, vs şeyleri yerim . BU adam insanlıktan çıkmış be. pervasızca küstahca türk örf ve adetlerine saldırıyor.

Avatar
Muhalif 2019-02-11 13:00:35

Protein ağırlıklı olup, dengeli beslenen toplumların daha akıllı oldukları günümüzde ileri toplumlardan da net bir şekilde anlaşılmaktadır. Karbonhidrat ağırlıklı beslenme rejimi ise insanları daha tembel ve daha az düşünen yaratıklar haline dönüştürür. Bu gerçek yüzyıllardır doğu toplumlarında bilindiği için, her daim insanların protein kaynaklarına ulaşmaları bilinçli olarak zorlaştırılmıştır. Koyun yönetmek her zaman daha kolaydır.

Avatar
ismet orhan küstahlıkta sınırısız 2019-02-11 12:34:46

Bu ÖZ ünü kaybeden herifin dediklerine inanmayın . bu sapık duygular içindedir.

Misafir Avatar
Bence 2019-02-11 14:32:14 @ismet orhan küstahlıkta sınırısız

sen daha cok sapiksin

Beğenmedim! (0)
Avatar
Gereksiz 2019-02-11 16:57:16

Memleketin 95 yıllık sanayi birikimini satan cumhur iktidarı, şimdi enflasyonla mücadeleyi tanzim satış açmakta gidereceklerini zannediyorlar. Yakında gıda da enflasyonla mücadele için market işine girerlerse şaşmayın.

Avatar
Güneş 2019-02-11 16:57:57

Türk Telekom'u, Tekel'i, Petkim'i, Tüpraş'ı “babalar gibi” yok pahasına sat. Yokluktan domates, biber patlıcan satmak için tanzim satış yerleri aç. Sonra da “başarı hikayesi” diye millete masal anlat!
Maksat vatandaşın ülke ekonomisini bu hale getirenleri suçlamak yerine pazarcıların, marketlerin çakallık yaptığına inanması… Nitekim suçlayacak dış mihrak kalmadı!