'Evlere mühürlü oy pusulası dağıtıyorlar' iddiası

24 Haziran Seçimleri'nde oy çaldırmamak için sandikgucu.com'u kuran yüzbinlerce gönüllü ile sandık başında nöbet tutulması çaba sarf eden CHP'li Mehmet Ali Çelebi, evlere mühürsüz oy pusulası dağıtıldığı, 500 lira ile oy satın alındığı iddiasında bulundu.

'Evlere mühürlü oy pusulası dağıtıyorlar' iddiası

24 Haziran Seçimleri'nde oy çaldırmamak için sandikgucu.com'u kuran yüzbinlerce gönüllü ile sandık başında nöbet tutulması çaba sarf eden CHP'li Mehmet Ali Çelebi, evlere mühürsüz oy pusulası dağıtıldığı, 500 lira ile oy satın alındığı iddiasında bulundu.

18 Haziran 2018 Pazartesi 15:47
'Evlere mühürlü oy pusulası dağıtıyorlar' iddiası

CHP'li Mehmet Ali Çelebi twitter hesabından, "Evlere mühürlü oy pusulası dağıtıyorlar seçim sonrası okullarda verilen boş oy pusulasını getirene 500 tl verilecek.” diye mesajlar alıyorum. 

Benden açık çek: 

GETİR PUSULAYI ALDIĞIN YERİ SÖYLE  50BİN TL ödül vereceğiz." ifadelerini kullandı.

Sosyal medyadan ölüm tehdidi ile korkutulmaya çalışılan Çebi, 'seni bulduğumuz yerde öldüreceğiz, vatan haini" diyen kişiye, "Cevat Çelik senden korkan senin gibi olsun. Biz vatan için Cumhuriyet için yemin etmiş insanlarız" diye cevap verdi.

Çebi, kendisini ölümle tehdit edenlere Ergenekon Davası'nda mahkemede yaptığı konuşmayı hatırlattı.

ERDOĞAN İSTANBUL MİTİNGİ'NE PARA DAĞITARAK İNSAN TOPLADILAR İDDİASI

Yurt Gazetesi yazarı Adnan Bulut da dün 24 Haziran Seçimleri için AKP'li Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın İstanbul mitingi için para ile Suriyelilerin götürüldüğünü öne sürdü. Bulut, CHP'li Çetin Çapan'ın, "Esenyurt’tan herhangi bir yöne toplu taşıma kullanacakların dikkatine:
Çok beklersiniz! Bugün bütün İETT otobüsleri, AKP'lileri miting alanına taşıyor." tweetini alıntılayarak şu bilgiyi paylaştı:

Cumhuriyet Meydanında dolaşan Suriyeliler’i “Yenikapı’da yemek vereceğiz. Dönüş yolunda 50 lira dağıtılacak” diye otobüslere bindiriyorlar.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 18.06.2018 15:51
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
AKP 1.TURDA KAZANMAK İÇİN HERŞEYİ YAPACAK ! 2018-06-18 16:12:34

SEÇİM GÜNÜ HER ATATÜRK'ÇÜ YANINA BİR ATATÜRK'ÇÜYÜ DE ALIP !
SEÇİM SONUÇLARI ASILANA KADAR SANDIKLARIN BAŞINDAN AYRILMAMALIDIR !

Misafir Avatar
sahte_karlar siziii 2018-06-18 18:30:57 @AKP 1.TURDA KAZANMAK İÇİN HERŞEYİ YAPACAK !

kaybedeceğini anlayan muhalefet DANSÖZLÜYE BAŞLADI.

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
dikkat 2018-06-18 18:14:54 @AKP 1.TURDA KAZANMAK İÇİN HERŞEYİ YAPACAK !

Bu şeytanlar yapıyor bunu kesin. her iftirayı kendileri yapıyor. bu muhlefetin akıl hocası yahudilerdir. mossad dır. CIA dır, FBI dır. bunlar çok tehlikeli.

Beğenmedim! (7)
Misafir Avatar
bizden duyurmasi 2018-06-18 17:16:45 @AKP 1.TURDA KAZANMAK İÇİN HERŞEYİ YAPACAK !

"Cevat Çelik" isminde yazan veya sahte isim kullanan bu sahislara duyuru!
Ne ekerseniz onu bicersiniz.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
o.o.ç ları yaparlar 2018-06-18 16:59:20 @AKP 1.TURDA KAZANMAK İÇİN HERŞEYİ YAPACAK !

bizim vatan hainlerine ne verecek oyumuz nede satacak oyumuz var.göreceğiz yıllar sonra sana destek veren işçi kısmı işsiz kalınca ne yapacak yabancı çalıştıracağız ama o lağım farelerini çalıştırmayacağız.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
☪ ATATÜRK'ÇÜ ULUSAL RADYO YAYINDA ! FM 100.8 MHZ ☪ 2018-06-18 16:33:16 @AKP 1.TURDA KAZANMAK İÇİN HERŞEYİ YAPACAK !

.

Beğenmedim! (0)
Avatar
HIRSIZLIGIN 2018-06-18 15:55:09

her turlusu kotudur , oy hirsizligi da en adisidir, en ufak bir vicdan sahibi olan bunu yapmaz

Avatar
aileler.. 2018-06-18 16:43:55

hileci akp.ye hakkımız haram olsun..
pislikleri topladı getirdi oy için..hüviyet verdi..lanet olsun akp.ye..diyor millet..

Misafir Avatar
Yanıt: @aileler.. x 2018-06-18 18:32:14 @aileler..

@aileler.. x------İT diyeceğim sana ama it e ayıp olur. aşağılık yaratık seni.

Beğenmedim! (1)
Avatar
haklarımızı haram ediyoruz..bld,bşk.larına.. 2018-06-18 16:48:22

insAllah ya muharrem by veya meral hanım gelsin..istanbul b.şehir beld.bşk.nını görevden alıp kayyum atasın.
bunlar akp.ye milletin malını amade etmişler..
işte otobüsler..
belediye bşk.nı otobüsler senin babanın malı mı?
öyle olsaydı kadir ....... giderken bütün otobüsleride götürürdü..
melih gidirken ank.nınn bütün otobüslerinide götürürdü.
demekki babanızın malı değil..tüyü bitmeyen yetimin malıdır..milletin malıdır.
Allah,tan da mı korkmuyorsunuz..yazık milletin malını başkalarına kullandıranlara..yazık.

Avatar
Mavi göz,sarı saç. 2018-06-18 17:35:27

500 LIRAYA OYUNU SATAN BÜTÜN YAVŞAKLARIN AMK.

Avatar
RRRRR 2018-06-18 17:00:46

HEE TÜRLÜ KUMPAS VAR AKPE TERÖR ÖRGÜTÜDÜR FETÖ ILE HALA BERABERDIR YAPILAN 15 TEMMUZLAR DÜZMECEDIR HOCADAN BIR ACIKLAMA DUYDUNUZMU DUYAMASSINIZ CÜNKI BERABERLER BU CUMHURIYETI YIKAMAYACAKLAR

Avatar
zion 2018-06-18 17:15:25

ülkeyi neden mülteci çöplüğüne dönderdiler?amaçları buydu,ülke umurlarında değil,bu ülkenin geleceğini düşünen geleceğin kesin kriminal vakaları olacakları 6-7 yıl barındırmaz,milletin parasını harvurup harman savuruyorla caka satıyorlar,oy kullanmaya gelen mülteci olursa tespit ve ifşa edilmeli

Avatar
ERTUĞRUL 2018-06-18 16:07:34

KAYBEDECEĞİNİ ANLAYAN CEHAPE ZİHNİYETİ YİNE YALAN VE DOLANA BAŞLADI.... BEN BU KADAR YÜZÜ NASIR TUTMUŞ BİR CEHAPE YÖNETİMİ GİBİ YÖNETİM GÖRMEDİM.. YÜZ VAR ANCAK ASTARI YOK . ADAMLAR YENİLE YENİLE ŞAMAROĞLUNA DÖNDÜ HALEN UTANMIYORLAR.. ... YAZIKLAR OLSUN ... BU CEHAPEYI SAVUNAN ZİHNİYET YENİLDİ VE YENILMEYE MAHKUMDUR.. YAA SAHİİ 9. SEÇİM Mİ OLUCAK BU YENİLGİ .. UTANMADAN BILE BUNA CEVAP VERECEKLER... ÇÜNKÜ YÜZ VAR ASTARI YOK EŞŞEK DERİSİ GİBİ OLDU BUNLARIN....

Misafir Avatar
greyy 2018-06-18 17:25:15 @ERTUĞRUL

laiklik elden gidiyeahhh-bak kürtaj yapıyoruz diyen tiplerin baskın olduğu yerde doğru söylesende kovulursun.nerde cehalet orda kaos terör yolsuzluk şiddet,mesele sağ-sol değil mesele eğitim..

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
akp.ye oy vermeyiz. 2018-06-18 16:42:01 @ERTUĞRUL

milleti birbirine düşman eden akp.ve mhp.dir..
hile yapmak akp. ve mhp.ye uygundur
ancak imanlı kişi bu dünyanın ötesinide yani ahiretide düşünür..
hile hurda yapmaz.yapamaz.
vicdanı kabul etmez.
akp.de mhp.bbpde vicdan yoktur.
ysk.dahi mühürlenmeyen oylar geçerli deyip akp.ye kapı açtı..
trafolarda elkt.ler kesildi..
avp.devletleri akp.yüzünden yardımları kesti.
YETER milletin çilesi oldu akp.ve yandaşları da hesapsız zengin oldu..
nasıl can verecek akp.liler ve benzerleri..ve oyverenleri..
MİLLETİN İKİ ELİ DÜNYADA,,,KABİRDE,,RUZİ MAHŞERDE YAKASINDADIR ..AKP.lilerin.ve yandaşlarının..

Beğenmedim! (3)