banner87
Flaş Haber
Kapat

Fatih Altaylı'dan Erdoğan'ın danışmanı 'jöleli'ye dolar hatırlatması

Habertürk yazarı Fatih Altaylı bugünkü köşesinde isim vermeden, Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan’ın Başdanışmanı ve Varlık Fonu Yönetim Kurulu Üyesi Yiğit Bulut'a bir göndermede bulundu.

Fatih Altaylı'dan Erdoğan'ın danışmanı 'jöleli'ye dolar hatırlatması

Habertürk yazarı Fatih Altaylı bugünkü köşesinde isim vermeden, Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan’ın Başdanışmanı ve Varlık Fonu Yönetim Kurulu Üyesi Yiğit Bulut'a bir göndermede bulundu.

23 Kasım 2017 Perşembe 11:00
Fatih Altaylı'dan Erdoğan'ın danışmanı 'jöleli'ye dolar hatırlatması

Yiğit Bulut'un, 18 Mayıs 2010’daki “1 dolar 1 TL olur mu?” başlıklı yazısını tiye alan Altaylı, bugün dolardaki yükselişten karamsar olmadığını, çünkü Yiğit Bulut'tan henüz ses çıkmadığını belirtti. Altaylı, Bulut'un, "Bu yükseliş geçicidir. Merak etmeyin 1 dolar 1 TL olacak. Ben olsam şimdi elimdeki tüm dolarları satıp TL’ye dönerim" sözlerini yazısında paylaşırken, Bulut için, "Eğer böyle bir şey deseydi doların pek yakında 5 TL olacağını anlardım. Kendisinden ses çıkmadığına göre hâlâ bir umut var demektir" diye yazdı.

Altaylı'nın "Ses yoksa umut vardır" başlıklı yazısı şu şekilde: 

"Döviz kurlarında, özellikle dolardaki yükseliş herkesi tedirgin ediyor.

Ben ise şimdilik o kadar karamsar değilim.

Niye mi?

Çünkü şu ana kadar kendini ortaya atıp, 'Bu yükseliş geçicidir. Merak etmeyin 1 dolar 1 TL olacak. Ben olsam şimdi elimdeki tüm dolarları satıp TL’ye dönerim' diye konuşan ekonomi gurusundan ses seda çıkmadı.

Eğer böyle bir şey deseydi doların pek yakında 5 TL olacağını anlardım.

Kendisinden ses çıkmadığına göre hâlâ bir umut var demektir."

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Kalender 2017-11-23 11:32:25

Saraya danışman olduktan sonra göbek çevresi hayli değişti. Semirdikçe Semirdi.Lüks arabalar ve kaygısız yaşam insanı değiştiriyor Ekonomi konusundaki iddiaları tutmazsa da, peşpeşe sıraladığı methiyeler ikbali için yeterli oluyor.Doların bir liraya düşeceği kehaneti tutmadı.Tutmazda,Sokaktaki sade vatandaş bile sebebini izah edebilir. Ülkemiz beş yıldır siyasi ve ekonomik kıskanç altında. Bir taraftan Fetö, bir taraftan PKK ve Suriye olayları, Batı ülkeleriyle olan olumsuz ilişkiler ve Amerikanın tutum ve davranışları ister istemez istikrarsızlık yaratmakta, buna paralel olarak ta ekonomi de gelgitler oluşturmaktadır.Ülke olarak gerçekten sıkıntı çekmekteyiz.Ayrılığa düşmeden herkesin milli menfaatler etrafında birleşip mücadele etme zamanıdır.Kurtuluşumuzun çaresi yek vücut olmaktır, zor günlerden geçiyoruz.

Avatar
ege 2017-11-23 11:43:00

Fatih bey fatih be bakarmısın? ülkede doların kaç lira olduğunu yazıyorsun iyi tabiki yaz gazetecisin. ammmaa doların fırlamasına sebep olanları neden yazmıyorsun? chp Yurt dışına Türkiyeye turist gelmeyin güvnli ülke değiliz derken döviz çıkmadımı? kılıçdaroğlu "eyy dünya duyun bilin, görün biz baskı altındayız, huzurumuz yok bize yardım edin " dediğinde ülkemizi işgale çağırdığında dövizin yükseldiğini de yaz. gezi olaylarını, cumhuriyet mitiinglerinide yaz döviz o zamanda çok artmıştı.. iftira

Misafir Avatar
deniz 2017-11-25 16:22:15 @ege

iktidarın yedigi paralar gozunuze batmıyoda yada yedigi boklar gelmişsin burda chp lideri yurt dısında sunu dedi bunu dedi eyyyy göttttt kılll tayyip ne zaman konusssana dolar ve eoru fırlıyo senin ve senin gibi mallar gelir chp ye suç atar neden çünkü beyinsizsimniz işiniz güçünüz millete camur atmak makarna komurunu al keyfine bak bole seylere o olmuyan beyninide yorma

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
deniz 2017-11-25 16:16:25 @ege

ege kardaş sende düşük profilli bi ak parti secmenisin beynin bu kadar calişiyo işte göt kılı iktidar yuzunden degilde chpnin yuzunden dimi IQ yoksunu cahil bu doların artışı yani süper bir yorum yapmışsın sende haklısın senide kandırıyorlar o küçüçük beyninle

Beğenmedim! (0)
Avatar
Gebeş 2017-11-23 12:22:27

Benim de göbeğin var, ama haram yemekten değil.

Avatar
veli 2017-11-23 13:08:39

dolari ve euroyu su chp liler cikariyor yav boylemi yonetilir ulke bak ege kardes hakli su chp tam 15 yildir ulkeyi yonetiyo olmaz boyle sey cok sacma degilmi ege sen inandin

Avatar
Akape SGK yı batırdı 2017-11-23 13:52:23

İşde çok Bilmiş Erdoğanın çok akıl veren akılsız Danışmanları.

Avatar
Tekin Baran . 2017-11-23 16:32:14

DOLAR 5 LIRADA OLSA FARKETMEZ. CUNKU TAYYIP ICIN DOLAR 10 KURUS HARCARKEN.O KADAR COK ISRAF VARKI. DOLAR ANCAK SADE VATANDAS ICIN 4 LIRA.

Avatar
Hasan 2017-11-23 20:40:55

Chp kadar tas düsün kafaniza bunlari siz secmedinizmi simdide secilmeyenimi sucluyorsunuz biriniz bana anlatin sabah aksam kan kusan öfke sacan tayip hazretleri degilmi aklinizi kiraya verceginize olmayan beyninizi calistirin nasila sifir kilo metre

Avatar
deni 2017-11-25 16:18:52

yok ole deme kardeş ege gibi mallar bole seylere inanırlar ülkeyi chp batırıyo zaten adamlar götünden donu calicaklar ama o küçück beyinleri hala basmıyo