Fatih Altaylı’dan HDP’ye çok sert: ‘O oylar haram olsun’

HDP eşbaşkanlarının, TBMM’nin yeni dönem açılışına, İstiklal Marşı’nın okunmasından sonra geldiklerini belirten Altaylı, “Bunca insan size niye oy verdi biliyor musunuz? O dilinizden düşürmediğiniz “Özgürlüğe” sahip olmanız için. Hiç ders almayacaksınız” ifadelerini kullandı.

Fatih Altaylı’dan HDP’ye çok sert: ‘O oylar haram olsun’

HDP eşbaşkanlarının, TBMM’nin yeni dönem açılışına, İstiklal Marşı’nın okunmasından sonra geldiklerini belirten Altaylı, “Bunca insan size niye oy verdi biliyor musunuz? O dilinizden düşürmediğiniz “Özgürlüğe” sahip olmanız için. Hiç ders almayacaksınız” ifadelerini kullandı.

08 Temmuz 2018 Pazar 16:30
Fatih Altaylı’dan HDP’ye çok sert: ‘O oylar haram olsun’

Habertürk yazarı Fatih Altaylı, HDP eşbaşkanlarının TBMM’nin yeni dönem açılışına ‘biraz’ geç geldiklerini belirterek, “İstiklal Marşı okunup bittikten sonra. Bu ülkenin en tartışmasız değerlerinden biri olan İstiklal Marşı’nı okumak ağırlarına gitmiş olmalı. Terbiyesizler...” dedi.

Altaylı, 'Ayıplar olsun' başlıklı bugünkü yazısında, HDP yönetimine şöyle seslendi:

“Bu seçimde yüzde 11 oy aldınız. Bu millet Türküyle, Kürdüyle sizi parlamentoya soktu. Milyonlarca bu ülke vatandaşı Türk size oy verdi. İstanbul’un en az Kürt nüfusa sahip ilçelerinde 2. Parti yaptı sizi o Türkler. Parlamentoda 3. Büyük gruba sahip parti oldunuz bu sayede.

Bunca insan size niye oy verdi biliyor musunuz? O dilinizden düşürmediğiniz “Özgürlüğe” sahip olmanız için.

Parlamento çatısı altında güçlü olursanız belki PKK’nın vesayetinden kurtulur,  bu ülke için, bu millet için doğru düzgün siyaset yaparsınız diye oy verdi milyonlar size.

Belki terör örgütünün önünde eğilmekten kurtulur da, gerçekten barışa, bu ülkenin insanlarının huzuruna, birleşmesine hizmet edersiniz diye.

İnsan olasınız diye, doğru düzgün siyaset yapabilesiniz diye o oylar partinize verildi, dağdaki üç beş “Terör Taşeronunun” önünde eğilmekten vazgeçersiniz diye...

‘HİÇ DERS ALMAYACAKSINIZ DEĞİL Mİ?’

Ama siz ne yaptınız! Daha ilk günden saygısızlıkla ve sevgisizlikle başladınız işe. Hiç ders almayacaksınız değil mi! Hiç aklınızı başınıza toplamayacaksınız! Vicdanınızı insanlığa değil de, teröre köle etmekten caymayacaksınız... Yazıklar osun size... Ayıplar olsun size... Haram olsun o oylar size!

AHMET ŞIK’A SORU

Sen Sevgili Ahmet Şık...Yıllardır bir özgürlük mücadelesi içindesin. Arkanda da kalabalık bir kitle var.

Vatanseverliğinden kuşku duymayan olmayan o kalabalığa bir borcun var şimdi senin: “Mensubu olduğun partinin bu tavrı karşısında ne diyeceksin sevgili Ahmet Şık.”  Sana çok yakışan isyankar tavrını eş genel başkanlarına karşı da gösterecek misin!”

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
KECi COBANI 2018-07-08 16:40:32

EVET YÜZDE 11 OY ALDILAR TÜRK HALKINDAN VE YAPTIKLARI YALNISTIR PEKi YÜZDE 52 OY ALAN ERDOGANI NiYE KINAMIYORSUN ATATÜRKE YAPILAN BiR DAKiALIK SAYGI DURUSUNDA DISARIYA CIKMISTI

Misafir Avatar
paünün **********cevaben 2018-07-08 19:50:19 @KECi COBANI

Sana gecirmedikleri icin kuduruyorsun!

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
paünün sikişen dedeleri 2018-07-08 17:44:05 @KECi COBANI

en arkada ceyhun vedat uyğur, onun önünde turgut tok o da sikini mustafa arslana sokmuş mustafanın önünde uzun boylu olduğu için domalan özgür kasım var ama o daha profösör olamadı yakında sike sike onu da profösör yapacaklar, mehmet surur ise daha yard doç bile olamadığı için sadece sikişenlerin sikini yalayıp kayganlaştırıyor Yunus Balcı da İngiltereden gelmiş hani bana hani bana demiş https://pbs.twimg.com/media/Cs-gKRSWIAEXk_V.jpg

Beğenmedim! (33)
Avatar
Atatürk seven 2018-07-08 17:41:25

Evet Altaylı bey Bünden haklisin simdi size soruyorum recepin ve akp lilerin Atatürke saygisi varmi? Recepin ve akpninin Anitkaabire saygisi varmi? Atatürk devrimlerine Cumhuriyete layiklige TBMM saygisi? Hatta o güzelim ülkeye saygisi varmi? Istiklal Marsi okundugu zaman süratlari it Suratina benzeyen bunlarin kimlere saygisi var? Pazartesi yapacagi yeminde hangi kelimelerin üzerini cizdigini biliyormusunuz? O zavalli kürtlerin üzerine bomba yagdirip öldüren bu Recep i hedef alabilecekmisiniz? O Zaman verilen oylar haram olsun diyecekminiz? Simdi sahte Diplomasi olmayan bu hirsiz Recep i de elestirecekmisiniz sizden bunun cevabini bekliyorum.

Misafir Avatar
vatandaş 2018-07-08 20:19:17 @Atatürk seven

has tir yavşak hiç duymadınmı RTE den GAZİ MUSTAFAKEMAL diye pezevenk

Beğenmedim! (10)
Avatar
Ahmet Koc 2018-07-08 18:00:46

Nafile ugrasmayin ve kendinizi de kandirmayin..Karga yumurtasindan Bülbül cikmaz.....HDP ne ise o kalacaktir. Ne Türkiyeliligi ne de baska bir sey...Amerikanci sivil bir guruh...Bunu da ne yazik ki sosyal Demokrat olan bir parti sayesinde basariyorlar....

Misafir Avatar
siktir git ulan altayli dürzüsü 2018-07-09 00:43:36 @Ahmet Koc

hadi Ulan cakal önce Adam ol öyle yaz dürzü sen kimsin Ulan dürzü Altayli kavati..

Beğenmedim! (2)
Avatar
S.Akçay 2018-07-08 17:04:47

Altaylı haklı.ayrıca yüzde 11 oyun beşi bile Kürt oyu değil.kürtler din hastası tarıkat cemaat şeyh şıh kölesi olduğu için akp ye oy veriyor.g.doğu ve k. Deniz aynı rte ye tapıyor.

Avatar
be hey serefsiz 2018-07-08 17:45:32

ananimi sktilerde haram ediyorsun senin ne emeyin var onlara mazlumlara somurulenlere sen katil oglu katilsin cunku hep katilerin usakligini yaptin omur boyu kac bin dolar aliyorsun ayda hdp nin calisani halkin yaninda olan insanlar butun sene senede bir ayligini alamiyor alcak pezevek senin soz hakinmi var konusmaya sen okusunda ne bok yiyorsun kales pzeven

Misafir Avatar
patilililerin yarisinda cogu hapuislerde 2018-07-08 17:51:11 @be hey serefsiz

hdpnin cogu zindanlarda yuzlerce sene cezayla cezalandiriliyorlar baskanlari icerde altayli stlik it bunlari gormuyormusun neden hic yazmadin simdi nerene kazik girdi kimden emri aldinda saldiriyorsun? istiklal marsimi senin derdin yal derdimi gozun dolarlarla doymuyorsa kara toprakla dolar umut ederim

Beğenmedim! (10)
Avatar
Firat 2018-07-08 20:04:56

Hadi ordan her dönemin yalaka pustu

Avatar
memo 1 2018-07-08 17:10:33

Altayli gibi yalakalarin demesiyle HDP kücülmez asil saygisiz sensin istiklal Marsi türklerin marsidir ona kürt olarak sayfa duyariz ama o bugün kürtleri yok etmek baski yapma araci olarak kullaniliyorsa ve kürtlerin ve Diger etniseleri türk varligina armagan ediyorsa bi kürt te cikip bunu olmaz önce bu für irkci söylemlerden arinmadi lazim sonra Türk degil türkiye cumhuriyeti Marsi olmalidir

Misafir Avatar
vahap 2018-07-08 17:22:08 @memo 1

begenmiyorsan ittir git..ülke kimin?

Beğenmedim! (4)
Avatar
Pelin Öztürk 2018-07-08 17:37:20

Artık bunu geçin Hdp Türkler sayesinde meclise girdi Hdp en kötü 1 kasım 10.7 Meclis’e girdi CHP’den yarım puanlık bile gitmedi 1 bir puan solculardan gitti yüzde 10 tamamıyla Kürt oyları istiklal marşına gitseydi zaten bir dahakı seçimde hdp vermezdik arkadaş benim varliğim niye Türk varlığına Arman olsun dünya bir bok kendini ırkını bu kadar yücelten bu kadar yücelten bir cahil topluluk yok Fatih Altaylı kendisi vanlı asimlesmiş yalakanın önde gideni