Fatih Portakal'dan Erdoğan'ın sözlerine dikkat çeken yorum!

FOX TV haber spikeri Fatih Portakal, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın döviz kurundaki dalgalanma için "Çok büyük badire atlattık, iki aya kalmaz toparlarız" sözlerine yorum yaptı. Portakal, "Benim merak ettiğim, iki aya kadar toparlarız gibi standart bir söz hangi ekonomik veri ve değerlere göre söylendi? Siyasetçi için en kolayı duymak istenen cümleri kurmak olsa gerek" dedi

Fatih Portakal'dan Erdoğan'ın sözlerine dikkat çeken yorum!

FOX TV haber spikeri Fatih Portakal, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın döviz kurundaki dalgalanma için "Çok büyük badire atlattık, iki aya kalmaz toparlarız" sözlerine yorum yaptı. Portakal, "Benim merak ettiğim, iki aya kadar toparlarız gibi standart bir söz hangi ekonomik veri ve değerlere göre söylendi? Siyasetçi için en kolayı duymak istenen cümleri kurmak olsa gerek" dedi

31 Ağustos 2018 Cuma 11:11
Fatih Portakal'dan Erdoğan'ın sözlerine dikkat çeken yorum!

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, ekonomide yaşanan kur krizinin siyasi olduğunu belirtirken, “Bu süreçte çok büyük badire atlattık, iki aya kalmaz toparlarız” dedi. Erdoğan, başta Almanya Başbakanı Angela Merkel’in desteği olmak üzere, Avrupa Birliği ülkelerinin tavrını çok önemsediğini de dile getirdi.
''BENİM MERAK ETTİĞİM...'

Ünlü spiker Fatih Portakal'dan o sözler hakkında dikkat çeken bir yorum geldi. Portakal sosyal medya kanalı Twitter'dan "Benim merak ettiğim, iki aya kadar toparlarız gibi standart bir söz hangi ekonomik veri ve değerlere göre söylendi? Siyasetçi için en kolayı duymak istenen cümleri kurmak olsa gerek. Ekim’18 sonu bakalım ne olacak?" yazdı.

Benim merak ettiğim, iki aya kadar toparlarız gibi standart bir söz hangi ekonomik veri ve değerlere göre söylendi? Siyasetçi için en kolayı duymak istenen cümleri kurmak olsa gerek. Ekim’18 sonu bakalım ne olacak? https://t.co/XpUXpe7YQb

— fatih portakal (@fatihportakal) 30 Ağustos 2018
Önerilen Haberler
Anahtar Kelimeler:
FoxFATİH PORTAKALMerkel
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Tahmin 2018-08-31 12:16:59

Üzülerek söylüyorum bu konjektürde benim tahminim dolar 8TL yi geçer.

Avatar
zx 2018-08-31 15:37:14

Anca kurusıkı tabancası ses var icraat yok aklinca toplumun gazini sliyor nah 2 aya toparlanirsin kurban bay emeklilerin hem ikramiye hem maaslarini veremedin 2 3milyon kisi alamadi BUKALEMUN gibi her kiliga giriyor ABBAS 2 AYA İNSALLAH YOLCU.

Avatar
cehalet 2018-08-31 14:37:35

Almana Naziler der avrupa birliginin ilkesini tanimaz sonrada avrupadan imdat battik yardim edin der bu nasil bir cumhurdur yeryüzünde esi benzeri yoktur.Almanlar sana bekle para verecek.Hava atiyordun ya biz güclü ülkeyiz

Avatar
Gül Pembe 2018-08-31 20:11:11

kimi yorumcular üzülerek değil sevinerek söylüyor dolar çıkar diye zira elleride dolar var çıksın bekliyorlar fatih portakal dün kk ye saldırdın bu gün hükümete ne oldu hatlarmı karıştı

Avatar
İrfan Gençer 2018-09-01 02:34:18

ABD, Türkiye'den gol yemekten zevk alır oldu, sonunda hegomanyasını Başkan Erdoğan bitirecek...

Avatar
İrfan Gençer 2018-09-01 02:38:31

RECEP TAYYİP ERDOĞAN sayesinde, AMERİKA'ya bu kadar GOL ATTIK...!
1) 12 Şubat 2012; Mit krizinde gol attık...!
2) Mayıs 2013; Gezi eylemi-darbesinde gol attık...!
3) 17-25 Aralık 2013; Emniyet-Yargı Paralel yapı Darbesinde gol attık...!
4) Şubat 2014; Mit Tırlarında amacına ulaşamadı, gol attık!
5) 30 Mart 2014; Yerel seçimlerde gol attık...!
6) 10 Ağustos 2014; CUMHURBAŞKANLIĞI seçiminde gol attık...!
7) 6-8 Eylül 2014 Kobani olayları (YASİN BÖRÜ) 54 kişi öldü, iç savaşa dönmesini önleyerek gol attık...!
8) 7 Haziran 2015 Genel seçim de KOALİSYON çıkıp Ak Parti zayıflayınca RUSYA cesaret buldu Suriye ye yerleşti!????
9) 22 Temmuz 2015; PKK (ABD) Çukur savaşlarında gol attık!
10) 1Kasım 2015 seçim tekrarında Ak Partinin tek başına güçlü çıkmasıyla TC olarak ABD ye gol attık!
11) 24 Kasım 2015 de; Düşürülen Rus uçağında geri adım atarak da ABD ye gol attık!
12) 15 Temmuz 2016 DARBE GİRİŞİMİNİ SAVUŞTURMAKLA ABD ye gol attık!
13) 24 Ağustos 2016 FRAT KALKANIYLA gol attık

Avatar
İrfan Gençer 2018-09-01 02:39:55

13) 24 Ağustos 2016 FRAT KALKANIYLA gol attık!
14) SOMALİ ye askeri üs kurarak gol attık!
15) KATARa askeri üs kurarak gol attık!
16) KATARa ambargoyu bozarak gol attık!
17) BARZANİnin referandumunu bozarak gol attık!
18) Zarrafın ABD de ki davasında gol attık!
19) Astana ve SOÇİ görüşmeleri ve sağlanan başarılarla gol attık!
20) İDLİB de huzuru sağlamakla da ABD ye gol attık!
21) FETÖ-PKK-DEAŞın inlerine girmekle gol attık)
22) TURAMBın, KUDÜS israilin başketi sözünü sonunda Barzaninin durumuna düşürürsek bu yüz yılın golü olacak inşAllah! AMİN
İrfan Gençer 17 Aralık 2017

Avatar
zx 2018-09-01 03:25:22

Ya birak laf salatasini mit tirlarunin icindenden iside giden ceohane cuktu ampul vekil yasin aktay itiraf etti golu yedin. Milli orduya kumpasi akp feto yargi emniyet abd kurdu ampul vekil abdurrahmsn kurt itiraf etti.2.ci golu yedin. 17/ten bir kac yil once irandan istanbula ucakla 1ton kacak kulce altin geldi 1bas calan 4 bakan ustunu orttu uc maymunu altinlar zarrafindi 17/25 in tapeleri orjinal ya aksama kadar bilal oglanin kamyon kamyon zar zor sifirldigi 1 milyon lira SAYAMADIM KAÇ GOL OLDU??