banner87

Fatih Portakal'ı ölümle tehdit eden kişi serbest bırakıldı!

FOX TV Ana Haber spikeri Fatih Portakal'ı cep telefonuna gönderdiği mesajla ölümle tehdit eden 21 yaşındaki Y.M, adli kontrol şartıyla serbest bırakıldı. Y.M, savunmasında "Gaza geldim" sözleriyle kendisini savunmuştu...

Fatih Portakal'ı ölümle tehdit eden kişi serbest bırakıldı!

FOX TV Ana Haber spikeri Fatih Portakal'ı cep telefonuna gönderdiği mesajla ölümle tehdit eden 21 yaşındaki Y.M, adli kontrol şartıyla serbest bırakıldı. Y.M, savunmasında "Gaza geldim" sözleriyle kendisini savunmuştu...

22 Aralık 2017 Cuma 19:30
Fatih Portakal'ı ölümle tehdit eden kişi serbest bırakıldı!

İstanbul Emniyet Müdürlüğü tarafından olayla ilgili başlatılan çalışmada Zeytinburnu İlçe Emniyet Müdürlüğüne bağlı ekipler başlattıkları sanal takip sonucu ölümle tehdit eden kişinin 22 yaşındaki Y.M. olduğunu tespit etti. Şüphelinin Pendik'te bulunan evine yapılan baskında şüpheli gözaltına alındı. Zeytinburnu ilçe emniyet müdürlüğünde ifadesi alınan şüphelinin bir anlık kızkınlıkla mesajı attığını, amacının korkutmak olduğunu söylediği öğrenildi. Poliste işlemleri tamamlanan şüpheli adliyeye sevk edildi. Şüpheli adliyede adli kontrol şartıyla serbest bırakıldı.


 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 22.12.2017 23:47
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
GAZA GELMIS 2017-12-22 19:36:07

GAZA GELMISSINDE NIYE SAYIN ERDOGANI TEHDIT ETMIYORSUN DEMEKKI GAZA GELMEMISSIN KARAR ALMISSSIN

Avatar
dediklerim doğru çıktı 2017-12-22 21:02:07

Ben geçen gün buraya yazmadımmmı? bu şahıs bir kaç gün sonra salınacak salınmazsa saçlarımı sıfıra kazıttıracağım diye ahanda çıktı işte dediklerim şerefsiz nasıl olsa akp li ya ondan bırakıldı

Avatar
akp ye oy yok 2017-12-23 00:35:27

cumhurbaskanina ortulu odenek basbakana ortulu odenek denetleyen yok bu paralar nerelere harcaniyor hesap verin luxx arabalar luxx ucaklar kislik saray yetmedi yazlik saray cogu dolar milyoneri dolar milyarderi ali babanin ciftligi gibi khk ile istedikleri yasalari cikartsinlar vatandas sagilcak inek demi ekmek makarna yesin saray in ziyafet sofrasini gorunce canimiz cekiyor vergi paralarimiz catir catir yeniyor gelir dagilimi arasinda ucurum var yeter ya kanimizi iligimizi emdiginiz sizlerin cani can bizlerin patlicanmi milyon dolarlar man adasinda biri gitti diyor biri geldi diyor maltada offshore hesaplari bu paralarin kaynagi nedir bi aciklayin zarrab in rusvet verdigi bakanlar yargilanmiyor pes valla dunyanin neresinde bunun ornegi var
yargiyi cumhurbaskani design ediyor tek kisi karar veriyor dunyada ornegi yok

OKLUK'TA BİR SARAY YÜKSELİYOR Cumhurbaşkanlığı Yazlık Yerleşkesinin Ayrıntıları İlk Kez Orta Çıktı
https://www.youtube.com/watch?v=CMXs7jSyKvQ

Avatar
hasan ali 2017-12-23 03:02:38

adamlarda gaza gelip onu bunu hırsızları eleştiriyor hemen iceri atılıyor bu nasıl gaza gelmek yoksa dogalgazamı gelmek

Avatar
sibel 2017-12-23 01:28:34

Akp başkanına bir küçük eleştiriden KAÇ KİŞİ CEZAEVİNDE yatıyor..Biinlerce kişiye dava açılmış erdoğan eleştirisinden ..Taşları bağlayıp şeriatcıları işidcileri "Yeni osmalıcıları" sokaklara salıyorlar..Bu işlerin sonu iyi görünmüyor..Türkiye hiç bu kadar açıkdan şeriatcı işidci zihniyetle tanışmamıştı..Ne Maan adası ne milyonlarca vurgun soygunun hesabları sorulabiliniyor..

Avatar
dogru haber yaptigi icindir 2017-12-23 02:59:57

Avrupa'nın kıskanacağı haber.fox tv fatih portakala tesekkürler.
https://www.youtube.com/watch?v=CVJfdBe0HN8

Avatar
et haberi birilerinin hosuna gitmemis 2017-12-23 03:01:22

Avrupa'nın kıskanacağı haber.fox tv fatih portakala tesekkürler.
https://www.youtube.com/watch?v=CVJfdBe0HN8

Avatar
cihan 2017-12-22 23:31:21

aslinda varya ulkemizde karsi fikirlerden insanlari bir serbest birakalim inanin bir birlerini asar keserler bu toplum ne Zaman insan olacak fatih portakali bazen izlerim cok kiskirtici yorumlari var once yukardakiler Adam olsun asagidakiler kolay kolay gaza gelmez

Misafir Avatar
0100 2017-12-22 23:39:24 @cihan

cihan öncelikle ülkenin başındakiler adam olsunlar ve tehdit eden bir hükümet olmasın eydoğan , binali, soylu ve dahası tehdit etmeyen kalmdı bee sen ne konuşuyorsun

Beğenmedim! (0)