Fatih Portakal’dan emekliye ikramiye müjdesine sert tepki

Başbakan Binali Yıldırım'ın Bakanlar Kurulu toplantısının ardından açıkladığı müjdeleri, Fox TV Haber sunucusu Fatih Portakal haber bültenine taşıdı... Emeklilere yılda iki kez verilecek olan ikramiye haberinden sonra "Buna sevinin, bu sizin hakkınız" diyen Portakal, "16 yıllık kötü yönetimden alamadığınız hakkınız bunlar. Ama kime oy vereceğinize siz karar verirsiniz" dedi.

Fatih Portakal’dan emekliye ikramiye müjdesine sert tepki

Başbakan Binali Yıldırım'ın Bakanlar Kurulu toplantısının ardından açıkladığı müjdeleri, Fox TV Haber sunucusu Fatih Portakal haber bültenine taşıdı... Emeklilere yılda iki kez verilecek olan ikramiye haberinden sonra "Buna sevinin, bu sizin hakkınız" diyen Portakal, "16 yıllık kötü yönetimden alamadığınız hakkınız bunlar. Ama kime oy vereceğinize siz karar verirsiniz" dedi.

01 Mayıs 2018 Salı 21:15
Fatih Portakal’dan emekliye ikramiye müjdesine sert tepki

Başbakan Binali Yıldırım, dünkü Bakanlar Toplantısı sonrası emeklilerden öğrencilere, vergi borcu olandan imar affı bekleyenlere kadar milyonlarca vatandaşa müjde üstüne müjde vermişti. Birkaç gündür ekranlardan uzak olan Fox Ana Haber sunucusu Fatih Portakal, haber bülteninde Başbakan’ın müjdelerini teker teker masaya yatırdı.

“16 YILLIK KÖTÜ YÖNETİMİN SONUCU…”

Başbakan Yıldırım’ın “Emeklilere Kurban ve Ramazan bayramlarında birer kez olmak üzere yılda iki kez ikramiye verilecek” açıklamasını haberleştiren ve vatandaşa mikrofon tutan Portakal, röportajların ardından bu müjdelere sert çıktı.

Hükümetin verdiği bu müjdelerin lütuf olmadığını, 16 yıllık kötü yönetimin sonucu vermek zorunda kalınan haklar olduğunu belirten Portakal, vatandaşa bir de çağrı yaptı;

“Bunlar sizin hakkınız olduğu için verildi. Ama kime oy vereceğiniz tamamen siz kalmış. Oy sizin kutsalınız”

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 01.05.2018 21:41
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Vatandaş 2018-05-01 21:30:24

Seçim rüşvetleri bunlar haklı Sn.Portakal haklı memur ve emekliliklerine %3+3 maaş arışı, işçi ve emekliliklerine 4+4 maaş artışı vermişlerdi mavi sendikalar göz yummuştu. O zaman bütçeden dem vurup fazla maaş artışı yapmamışlardı. Şimdi ikramiye seçim sürprizi yapıyorlar. CHP seçim beyannamesinde bunları belirtince kaynak nerden diyorlardı. Şimdi biz soralım kaynağı nasıl buldunuz. Siz kimi kandırıyorsunuz. Sn. Portakalın dediği gibi aklımızla dalga geçmeyin. Milli irade metanetle seçimi bekliyor bu reklam kokan hareketleri unutmayacak sandıkta hesap soracak

Misafir Avatar
vatandas denen zibidi 2018-05-02 09:33:30 @Vatandaş

hadi len oradan portakal kafalı geveze .... senin her söylediklerin pislik ...zırtapoz. adam pkk ya tesekkür etti zihniyetini devirdiğim cehape zihniyetlileri buna tapıyor tekrar söylüyorum gereksiz ve pislik zihniyetler.... izin gibi zihniuyet yenilmeye mecbur 8 seçim kabettiniz halen savunuyorsunuz bunun gibi amerikancıları ...ulen sadece işiyi savunbsa tamamda aq memurda ağlıyor sahtekarlar utanmazlar yüzüne tükürmek gerek bunların ulen en yüksek maası akp döneminde aldı memurlar ama hainler ne yaparsan yap vatan haini

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
eser 2018-05-02 09:08:03 @Vatandaş

BOKTAKAL Yahudi hizmetçisi seniii sende yahudimisin orasınıda bilelim artık.

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
izleyici 2018-05-02 08:57:26 @Vatandaş

çüşşşş eşşşek . siyasetçi satılmış abilerinin ağzı ile konuştu. çüşşş eşşek sen semersiz kaldın. yükün hafif. anırıyorsun.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
aman aman Tövbe Akp 2018-05-01 23:32:42 @Vatandaş

Yaşar Okuyan yayında ağladı! "İçim yanıyor benim, Türkiye gidiyor!"
https://www.youtube.com/watch?v=3xRq3DX9nk8

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
neler duyuyoruz abuuu 2018-05-01 23:27:58 @Vatandaş

https://odatv.com/basbakanin-buyuk-mujdesi-chpnin-projesi-cikti-30041809.html

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
troller bosuna yirtinmayin 2018-05-01 23:27:37 @Vatandaş

https://odatv.com/basbakanin-buyuk-mujdesi-chpnin-projesi-cikti-30041809.html

Beğenmedim! (1)
Avatar
akp siktr git 2018-05-01 21:51:19

akp seçimi kaybetmemek içiçn elinden gelen en son şeyleri yapıyor büyük para teklifi yaparak 1000tl. gibi emeklileri kandıracak amk ları

Avatar
Er ka 2018-05-01 21:43:42

Doğru söylüyor,şimdimi akıllarına gelmiş emekli dul yetim

Avatar
köylü 2018-05-01 21:48:03

adam şunu söylüyor oyveren vatan hainlerine sesleniyor bu sanki şeritçı partinin
cebinden verdiği sadakaymış gibi lanse ediyor bence chp liler yeterince bu konuyu
kendi hanelerine yazamadılar chp liler yılda ikişer maaş ikramiye dediği zaman şeriatçılar nasıl olur batarıuz krize gireriz şimdi kendileri utanmadan chp nin vaadine sahip çıktılar şimdi şeriatçılar olsaydı bun reklamını günlerce yaparlardı

Avatar
Tekin Baran 2018-05-01 22:13:30

KAHPE DOLU RUMUZUNU KULLANAN KAHPE DOLU TAM ENDINE GORE BIR ISIM BULMUSSUN. TEBRIK EDERIM.

Avatar
akp kasikla verip kepceyle 2018-05-01 21:47:31

fazlasiyla geri alir avro dolar arttikca ithal edilen hersey zamlaniyor noluyor paramiz eriyor herseye zam alim gucumuz azaliyor fakirlesme surecimiz hizlaniyor unutmiyalimki eti samani cogu gidayi ithal ediyoruz akp milli varliklarimizi sata sata nerdeyse satilcak bir sey birakmadi secim sonrasi herseye zam gelecegini unutmayin
akp 1 tane fabrika kurdumu ??? yooooooooooo

Avatar