Ferdi Tayfur'un 'Kim baskı gördü bu ülkede?' sözlerine usta sanatçıdan yanıt

Ünlü arabeskçi Ferdi Tayfur'un "'Kime baskı yaptılar? Ne baskısı? Gösterin bana parmağınızla şu adama baskı yaptılar, şu sanatçıya şunu yaptılar diye" sözlerine Türk halk müziği sanatçısı Sabahat Akkiraz cevap verdi: "Bana yaptılar..."

Ferdi Tayfur'un 'Kim baskı gördü bu ülkede?' sözlerine usta sanatçıdan yanıt

Ünlü arabeskçi Ferdi Tayfur'un "'Kime baskı yaptılar? Ne baskısı? Gösterin bana parmağınızla şu adama baskı yaptılar, şu sanatçıya şunu yaptılar diye" sözlerine Türk halk müziği sanatçısı Sabahat Akkiraz cevap verdi: "Bana yaptılar..."

16 Nisan 2018 Pazartesi 14:02
Ferdi Tayfur'un 'Kim baskı gördü bu ülkede?' sözlerine usta sanatçıdan yanıt

Ferdi Tayfur’un bir gazeteye verdiği röportajda “Kime baskı yaptılar? Ne baskısı? Gösterin bana parmağınızla şu adama baskı yaptılar, şu sanatçıya şunu yaptılar diye… Yok böyle bir şey! Ülkede baskı var da bizim gözümüz mü görmüyor? Bana baskı gören birini getirin. Allah aşkına geçsinler bunları” açıklamasına tepki yağıyor.

Tayfur’a tepki gösteren isimlerden Türk halk müziği sanatçısı Sabahat Akkiraz, “Ferdi Tayfur; ‘Kim baskı görmüş? Bana baskı gören birisini getirin’ demiş. Ben gördüm, Erdal Erzincan gördü. Hayır türküsü yaptık diye yasaklandık. Ülkemde bazı şehirlerde ‘güvenlik gerekçesi’ ile konser yapamıyorum. Siyasi olarak taraf olmayı anlarım. Ama sanatçının körlüğünü anlayamam” açıklamasını yaptı.

NE OLMUŞTU?

Sabahat Akkiraz, 16 Nisan Cumhurbaşkanlığı Referandumu’ndan önce ‘Hayır’ türküsü bestelemiş ve TRT için çektiği program yasaklanmıştı. Akkiraz, bunun üzerine “TRT bana yasak koyamaz. TRT halkın olana kadar TRT’yi boykot ediyorum” demişti.

Bir diğer halk müziği sanatçısı Erdal Erzincan da referandum öncesi yaptığı bir türkü nedeniyle TRT’nin kendisine yasak koyduğunu, ancak ardından yasağı kaldırdığını açıklamış, “Şimdi ben yasak koydum tabii. Programlarına çıkmıyorum. Duruş diye bir şey var. Bu duruş öyle kolay olmuyor. Bedel ödenerek oluyor. Bedel ödemek lazım” dedi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 16.04.2018 14:12
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ferdi Tavuk 2018-04-16 14:37:32

Bu Ferdi Tavuk gözümden düstü. Yahu ne kadar yalaka varmis bizim Ülke'de.

Misafir Avatar
E-DEVLET İLE CUMHURBAŞKANI ADAYLARI BELİRLENSİN ! 2018-04-21 19:07:13 @Ferdi Tavuk

.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
akp nin sat sat yea politikasi iflas etti 2018-04-21 00:54:04 @Ferdi Tavuk

bizlerin dedelerimizin nineleremizin birikimleri satildi satiliyor akp 1 tane fabrika kurdumu yo ?? yapilan kopruler borcla yapildi gecende gecmeyende oduycek dolar artikca kopru gecisleride artacak eti samani ithal eder olduk millet borc bataginda millet et yiyemiyor dolar avro uctu tl asiri derece deger kaybetti milletin alim gucu azaldi akp ye oy moy yok oylarimiz CHPye

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ferdi sus be 2018-04-21 00:52:35 @Ferdi Tavuk

seni ne dinliyen nede izliyen var

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
bak sen! 2018-04-20 09:10:08 @Ferdi Tavuk

Ferdi Tayfura laf söyleyen zevzeye bak. o zevzeye de USTA sanatçı demiş sefil gazeteci. ZEVZEKLİK USTALIK MIŞ BUNLARA GÖRE.

Beğenmedim! (12)
Misafir Avatar
yuh sesleri 2018-04-20 01:20:40 @Ferdi Tavuk

http://yarinhaber.net/guncel/65154/erdogan-beykozdaki-konusmasinda-yuh-seslerini-durduramadi

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
suçlu KILIÇDAROĞLU 2018-04-16 18:31:16 @Ferdi Tavuk

Sanatçılar arasında ayrım yapan, ayrıştıran fitne sokan kılıçdaroğludur. bu kılıçdaroğlu halkıda intihara teşvik etti. adama diyorki git kendini sarayın önünde yak. yahu kılıçdaroğlunun sihhati ehliyeti yok sanırım. aklı başında bir insan bunu asla demez. ee chp nasıl bozuldu sanıyorsunuz. bu aklı olmayana kalınca chp de raydan çıktı.

Beğenmedim! (20)
Misafir Avatar
sabahat baskıyı ne zaman görmüş? 2018-04-16 18:28:47 @Ferdi Tavuk

sağ sol zamanında solcu militan kılığındaykendir kesin. bunlar sanatçımı saldırganmı, kiralıkmı, hainmi belli değil ya. yahu bu ülkede AKP döneminde kime baskı yapıldı?
zanlı ya avukat, gözaltı süresi bri güne inmesi, hepsi akp dönemidnde oldu. bazı soytarılar yalan atmasın.

Beğenmedim! (19)
Avatar
ayy ferdi bi sen eksiktin bi sus 2018-04-16 14:45:30

yeter be

Misafir Avatar
E-DEVLET İLE CUMHURBAŞKANI ADAYLARI BELİRLENSİN ! 2018-04-21 19:08:12 @ayy ferdi bi sen eksiktin bi sus

.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
E-DEVLET İLE CUMHURBAŞKANI ADAYLARI BELİRLENSİN ! 2018-04-21 19:06:36 @ayy ferdi bi sen eksiktin bi sus

.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
E-DEVLET İLE CUMHURBAŞKANI ADAYLARI BELİRLENSİN ! 2018-04-21 19:06:15 @ayy ferdi bi sen eksiktin bi sus

.

Beğenmedim! (1)
Avatar
fatsalı 2018-04-16 16:36:36

orhan ferdi ulan dininiz imanınız para nerden ne koparırız derdindesiniz

Misafir Avatar
ella mono 2018-04-23 23:29:55 @fatsalı

hiç bir zaman sevmedim ferdi picini bu saatten sonra hiç sevmem adi akp ci yalaka pzvnkin oğlu ne olacak sikim onun yapacağı şarkıcılıgı

Beğenmedim! (0)
Avatar
akp nin sat sat yea politikasi baski gordu 2018-04-16 14:55:49

bizlerin dedelerimizin nineleremizin birikimleri satildi satiliyor akp 1 tane fabrika kurdumu yo ?? yapilan kopruler borcla yapildi gecende gecmeyende oduycek dolar artikca kopru gecisleride artacak eti samani ithal eder olduk millet borc bataginda millet et yiyemiyor dolar avro uctu tl asiri derece deger kaybetti milletin alim gucu azaldi akp ye oy moy yok oylarimiz CHPye

Misafir Avatar
E-DEVLET İLE CUMHURBAŞKANI ADAYLARI BELİRLENSİN ! 2018-04-21 19:07:47 @akp nin sat sat yea politikasi baski gordu

.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Ferdi yavsagina 2018-04-16 16:52:51

Ulan Ferdi sende yavsak ciktin yaziklar olsun sanada dürzü..

Avatar
türkoglu 2018-04-16 18:38:34

sen solcuya kurban ol be arkadasim bizler bu ülkede tam bagimsiz türkiye derken siz kadini kizi amarikan askerlerine peskes cekiyordunuz a benim salak oglum,hos simdi yaptiginizda pek farkli degil sadece adini süslüyorsunuz eyyyy amarika ,eyyyyisrail ,eyyy fransa üc gün sonrada amarika az bomba atti müslümanin üzerine keske birkac yüz ucak daha kalksaydi diiyorsunuz ayuuuuuuhhhhhhh sizlere

Avatar
Aydin 2018-04-16 14:50:26

Cumhuriyet ci sanatçıları bir birine düşürme tezgahina gelmeyelim.kilictaroglu yanlış yapmıştır laik sanatçılar i kırmıştır.

Misafir Avatar
türkoglu 2018-04-16 18:32:05 @Aydin

adi aydin kendi karanlik arkadas ne cumhuriyetinden bahsediyorsun memlekette cumhuriyetmi biraktiniz,din iman mi biraktiniz .sizlerin ne dini var nede imani iste o adina sanatci dediginiz kic yalayicilari ve sizin gibilerin dinide imanida para

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
uyuz 2018-04-16 16:07:39 @Aydin

Uyuz aydın seninde her konuda söyleyecek sözün var..... Ne kadar yalakasın ya

Beğenmedim! (1)
Avatar
Muvazene 2018-04-16 18:35:05

Münasip bir dil ile eleştirenlere saygılarımla. Ferdi tayfuru küçümsemek hata olur.Doğruları savunanlar doğru konuşmalı.Zira anlamı olmaz.

Misafir Avatar
türkoglu 2018-04-16 18:43:25 @Muvazene

ferdi tayfur sarkici hadi abartayim türkücü ama asla sanatci degil sanatci dedigin dogru bildigini dogru gördügünü bedeli ne olursa olsun adam gibi yorumlamaktir,yoksa 50 yil ben aglayarak anadolu insanini sömürdüm simdi ikdidarin kicini yalayarak bir vurgun daha ben olmasam bile kizim vursun ayagidir nokta ferdi kimki onu kücümsüyeyim be arkadasim sen ondan daha adamsindir ne bileyim

Beğenmedim! (0)