FETÖ'cü Hakan Şükür'den 15 Temmuz mesajı

'FETÖ' firarisi, eski futbolcu Hakan Şükür, sosyal medya hesabından '15 Temmuz şehitlerini rahmetle anıyorum' mesajı paylaştı.

FETÖ'cü Hakan Şükür'den 15 Temmuz mesajı

'FETÖ' firarisi, eski futbolcu Hakan Şükür, sosyal medya hesabından '15 Temmuz şehitlerini rahmetle anıyorum' mesajı paylaştı.

16 Temmuz 2018 Pazartesi 08:03
FETÖ'cü Hakan Şükür'den 15 Temmuz mesajı

"FETÖ" firarisi, eski futbolcu Hakan Şükür, sosyal medya hesabından '15 Temmuz şehitlerini rahmetle anıyorum' mesajı paylaştı.

Şükür'ün mesajını ikiyüzlüce bulan çok sayıda sosyal medya kullanıcısı tepki gösterdi.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ERTY 2018-07-16 10:17:09

vatan haini karaktersiz..

Misafir Avatar
Nurali Boz 2018-07-16 21:34:40 @ERTY

15 temuzu receb taib erdogan yaptirdi turk milletinin aptalligi burda kendisini disa vuruyor fetosun teyyosu kandirdigina inanir teyyosun fetosu kandirdigina darbe der ulan hepinizmi ahmaksiniz fetosunda teyyosunda cani cehhenneme eger fetos yapti ise bu darbeyi neden receb Allahin lutfudur dedi hicmi dusunmezsiniz bu kadarmi gerizekali bir toplum oldu 5 tane yaverin butun korumalarin ucagini kullanan pilotun damaditlarin fetoscu olacak sende elini kolunu sallayip dalamandan istanbula ineceksin inananinda meftuni derya ?????????

Beğenmedim! (1)
Avatar
Yalçın 2018-07-16 12:32:09

"15 Temmuzu yapan ve yaptıranları" lanetliyor yani göz yumanlar planların önüne geçmeyip "Allahın lütfu" diyenleri bence kastediyor...Önceden tahmin edildi önlemi tam alınmadı kapı açık bırakıldı komplo deniyor bu işlere..Binali Yıldırım o gece ne dedi hatırlayalım" bir kısım emir-komutayı dinlemiyen askerin başarısız KALKIŞMASI" yani çok önceen gözaltına alınacak asker-subaylar savcılığa adları gitmiş bunlar sızdırıldı basına..Yani kışkırtıp korkutup erken harekete geçirilip-birşeyler yapmaları sağlandı.."Allahın lütfu" oldu..Bütün özgür basın demokratik kurumlar basın bunu bahane edip susturuldu...Hakan Şükür sadece "Ne istedilerde vermedik" diyenlerin "KURBANLARI" dır..

Avatar
zaferabi 2018-07-16 10:29:51

ben bilmem abilerim bilir diyordun..geri zekalı hiç mi aklına gelmedi..bunlar beni kullanıyor..şimdi oralarda sürün..tüm cemaat üyelerine sesleniyorum..kendinize hakim değilmisiniz..aklınız size az mı geliyor..seni sömürene kulluk yapmaya ne kadar daha devam edeceksin..

Avatar
ASUMAN KORYÜREK . 2018-07-16 08:15:23

DEME YA..!!(( SAHİMİ ..?? )) sesleri ..!!

Avatar
YA İSTİKLÂL YA ÖLÜM 2018-07-16 08:17:10

SERSERİ,MAHLÜK..!!

Avatar
adem 2018-07-16 11:56:51

abd de restoranında abd lilere sakat at yediriyor hileli işler

Avatar
Gaybi Allah bilir 2018-07-16 14:46:18

O geceyide Allah biliyor. Bilen kullarda var elbet ama susuyor basina geleceklerden korkuyor. O bilenlerin vicdanlari rahat durmasin. Medya susar gazeteci susar tek tayyip konusur. Baska birsey duyamadigimiz icin tayyip ne dese ona inaniriz. Ve birde onun yalaka havuz medyasi ve etrafindaki cakal sürüleri sadece ve sadece isleri onu aklamak hakli cikarmak. Allahim mazlumlarin yüzüne bak.

Avatar
Mavi göz,sarı saç. 2018-07-16 15:24:41

HAKANIN FETO ILE OLAN ILIŞİSİNİ SAĞIR SULTAN BILIYORDU.HATTA EVLENDIĞINDE NIKAH ŞAHITLERININ KIMLER OLDUK
LARINI SÖYLEMEME GEREK YOK.RABBIM BIZI AFFETSİN.ALDATILDIK KANDIRILDIK DIYENE BİR SÖZ SÖYLEYEMEYENLER.AZI
CIK ERKEK OLUN,IKIYÜZLÜLÜĞÜ BIRAKIN.FETOYU BAŞIMIZA BELA EDENE ÇIKIP BİR SÖZ SÖYLEYEBİLDİNİZMİ.RABBIM VE
MILLETIMIZ BIZI AFFETSIN DENINCE FETÖCÜ OLMAKTAN KURTULUNMUŞ MU OLUYOR.ŞU ANDA BILE MECLISIN 3/2 Sİ FETÖCÜ
YINEDE FETÖCÜLERİ SEÇTINIZ.BIRAKIN IKI YÜZLÜLÜGÜ,INSANA ÖZÜ SÖZÜ BİR ESKİ TÜRK MILLETİ NEREDE DEDİRTMEYİN.