banner80

'FETÖ'nün medya yapılanması davasında karar; Atilla Taş’a hapis cezası!

29 kişinin yargılandığı FETÖ'nün Medya yapılanması davasından bir son dakika haberi geldi. Dava kapsamında yargılanan Atilla Taş'a örgüte yardımdan 3 yıl 1 ay hapis cezası verildi.

'FETÖ'nün medya yapılanması davasında karar; Atilla Taş’a hapis cezası!

29 kişinin yargılandığı FETÖ'nün Medya yapılanması davasından bir son dakika haberi geldi. Dava kapsamında yargılanan Atilla Taş'a örgüte yardımdan 3 yıl 1 ay hapis cezası verildi.

08 Mart 2018 Perşembe 18:28
'FETÖ'nün medya yapılanması davasında karar; Atilla Taş’a hapis cezası!

Fetullahçı Terör Örgütü’nün (FETÖ) medya yapılanması kapsamında aralarında Atilla Taş'ın da yer aldığı davada karar çıktı. İstanbul 25. Ağır Ceza Mahkemesi’ndeki karar duruşmasında savunmaların tamamlanmasından sonra heyet kararını açıkladı.

Mahkeme heyeti Atilla Taş'a “terör örgütüne üye olmamakla birlikte bilerek yardım” suçundan 3 yıl 1.5 ay hapis cezasına mahkum edildi. gazeteci Murat Aksoy ise 2 yıl 1 ay hapis cezası aldı.

28 sanığın yargılandığı davada mahkeme heyeti, FETÖ üyeliğinden Cuma Ulus, Mutlu Çölgeçen, Ufuk Şanlı ve Seyid Kılıç'ın da aralarında bulunduğu 12 kişi “silahlı terör örgütüne üye olma” suçundan 7 yıl 6 ay hapis cezasına çarptırıldı. Mahkeme tutuksuz yargılanan Ali Akkuş'un tutuklanmasına karar verdi.

Sanıklardan Hanım Büşra Erdal, Cihan Acar, Bünyamin Köseli, Halil İbrahim Balta, Bayram Kaya, Cemal Azmi Kalyoncu, Habib Güler, Ünal Tanık, Seyit Kılıç, Hüseyin Aydın, Gökçe Fırat Çulhaoğlu'nun aralarında olduğu 11 kişiye de aynı suçtan 6 yıl 3 ay hapis cezası verildi.

Mahkeme, sadece sanık Muhterem Tanık hakkında beraat kararı verdi. Firari sanıklar Sait Sefa ve Bülent Ceyhan'ın dosyaları ise ayrıldı.

Mahkeme 13 kişi hakkında da “Anayasal düzeni ortadan kaldırmaya teşebbüs” suçundan beraat kararı verdi.

ATİLLA TAŞ’TAN İLK AÇIKLAMA

Kararın ardından sıcağı sıcağına açıklama yapan Atilla Taş ”  “Yargı kararıdır, sonuçta saygı duyacağız. Ben her zaman söylüyorum, adalete her zaman güvendim, her zaman inanıyorum. Ben muhalif biriyim. Başka hiçbir şey yapmadım. Muhalefet etmek suçsa ben o kadar suçluyum. Başka bir şey yok” ifadelerini kullandı. (Sözcü)

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 08.03.2018 20:56
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
yörük haydar 2018-03-08 18:33:39

ohoooo her mualif içeri girecekse yarın bunlarda muhalif olursa onlarıdamı dönme diye içeri atmak gerekiyor

Misafir Avatar
yörük haydar değil sönük yayvan cvp 2018-03-09 02:17:49 @yörük haydar

kime ihanet etmis? fetosun adamlarini devletin kurumlarina yerlestiren akp , bir tek hain varsa oda senin taraftar oldugun dinci parti. bir de Allah'dan korkmadan müslümanim diyorsun. iftira cok günah cehennemde cayir cayir yanarsin!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Atilla Taş'ı bosverin 2018-03-08 21:10:33 @yörük haydar

Fetosa yardim edenler asil hainler akp de , akp de kariyer yapmak icin pensilvenyadan icazet aliyorlardi. akp baskani tayyip ne istedilerde vermedik diye bas bas bagiriyordu. Atilla tas 3 yil aliyorsa akp lilerin 5 kez ömürboyu hapis cezasi almasi gerekir.. Rahmetli Kamer Genc meclisde hepsini defalarca uyarmisti.-

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Atilla taş muhalif 2018-03-08 19:14:44 @yörük haydar

evet Atilla Taş muhalif, bu yüzden chp ve solcular sahipleniyor. Fetö muhalif bu yüzden chp ve solcular sahipleniyor. muhalif ne güzel nazik isim değilmi? İHANET İHANET, HAİN HAİN deseniz bunlara be. chp bunları neden savunuyor? solcular eskiden kahrolsun abd diyordu şimdi solcular abd ye hizmet ediyor. ne iş sahi? devran böğlemi dönüyormuş?

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
Atilla taş a muhalif diyenler 2018-03-08 19:13:22 @yörük haydar

Fetullahçı Terör Örgütünün (FETÖ) medya yapılanmasına ilişkin davada Atilla Taş, "FETÖ/PDY örgütüne bilerek ve isteyerek yardım etmek" suçundan 3 yıl 1 ay 15 gün hapse çarptırıldı.********evet Atilla Taş muhalif, bu yüzden chp ve solcular sahipleniyor. Fetö muhalim bu yüzden chp ve solcular sahipleniyor. muhalif ne güzel nazik isim değilmi? İHANET İHANET, HAİN HAİN desniz bunlara be. chp bunları neden savunuyor? solcular eskiden kahrolsun abd diyordu şimdi solcular abd ye hizmet ediyor. ne iş sahi?
devran böğlemi dönüyormuş?

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
yörük haydar değil sönük yayvan 2018-03-08 18:56:48 @yörük haydar

ulan Bu adam muhalifliği bırak ihanetçi be. ne muhalefeti. ülkesine halkına düşmanlık edene muhlif mi deniyor sizin vicdanınızda?

Beğenmedim! (5)
Avatar
Atilla Taş'ı bosverin 2018-03-08 21:09:30

Fetosa yardim edenler Asil hainler akp de , akp de kariyer yapmak icin pensilvenyadan icazet aliyorlardi. akp baskani tayyip ne istedilerde vermedik diye bas bas bagiriyordu.
Atilla tas 3 yil aliyorsa akp lilerin 5 kez ömürboyu hapis cezasi almasi gerekir.. Rahmetli Kamer Genc meclisde hepsini defalarca uyarmisti.-

Avatar
Ramazan 2018-03-08 21:15:39

Ula Atilla Tas fetöcü ise ben tam fetöcüyüm, kendimden sephe ederim Atilla Tastan sephe etmem. Asil fetö terör örgütüne yardim ve yatakliktan yargilanmasi gerekenler Akp'nin tüm milletvekilleri. Birgün bunlarida görecegiz elbet.

Avatar
hasan ali 2018-03-09 03:29:43

saptıran gazete diyen akppklı sapık sapıyorsan istikamet camur medyası oraya yaylan camurun icinde debelen dur sayenizde millet sapmaktan bıktı defolun kacak külliye cöplügüne

Avatar
FELAGAT 2018-03-09 07:21:22

Özgürlük, onu savunma cesaretini taşıyanların hakkıdır.Hukuk, iktidarın fahişesidir

Avatar
sapıttıran gazete 2018-03-08 18:55:26

Yurt gazetesi köşelerine erkekleri kadınları cinsel açlığa sevk edecek resimler koyuyor. orada tatmin olan sapıklar cünebet cünebet gelip yorumlar yapıyor. e bu toplumun bu kesimi elbette tacizci tecavüzcü, aldatıcı olur.

Avatar
aydın 2018-03-09 02:03:31

muhalifsen feto dan başka muhalif yok muydu