Feyzioğlu: İnsanlar sokakta birbirinin kafasına sıkacak!

Türkiye Barolar Birliği Başkanı Metin Feyzioğlu, bugün çıkarılan KHK'lar için "Dehşete düştüm" ifadesini kullandı. Çıkarılan KHK maddelerinin OHAL'le ilgisi olmadığını söyleyen Feyzioğlu Cumhurbaşkanı Erdoğan'a seslendi, ''Siz sivillerin birbirini öldürmesine izin veren ve bunu öldür hiçbir cezan yok diyen maddeyi nasıl çıkarttınız? Kimse sormayacak mı bunu!" dedi.

Feyzioğlu: İnsanlar sokakta birbirinin kafasına sıkacak!

Türkiye Barolar Birliği Başkanı Metin Feyzioğlu, bugün çıkarılan KHK'lar için "Dehşete düştüm" ifadesini kullandı. Çıkarılan KHK maddelerinin OHAL'le ilgisi olmadığını söyleyen Feyzioğlu Cumhurbaşkanı Erdoğan'a seslendi, ''Siz sivillerin birbirini öldürmesine izin veren ve bunu öldür hiçbir cezan yok diyen maddeyi nasıl çıkarttınız? Kimse sormayacak mı bunu!" dedi.

25 Aralık 2017 Pazartesi 00:20
Feyzioğlu: İnsanlar sokakta birbirinin kafasına sıkacak!

Türkiye Barolar Birliği Başkanı Metin Feyzioğlu, Resmi Gazete’de bugün yayımlanan 695 ve 696 sayılı Kanun Hükmünde Kararnameler için açıklamalarda bulundu.

“DEHŞETE DÜŞTÜM”

“696 sayılı KHK’yı inceleyince dehşete düştüm” diyen Feyzioğlu, “Ve çok üzüldüm. Akılla savaşın bir sınırı vardır diye düşünürüm. Bir noktada akıllı bağlantıyı yakalayacakalarını umut ederim. Fakat ne yaptıklarını gerçekten anlamıyorum” ifadelerini kullandı.

“BU MİLLET 15 TEMMUZ’DA CANIYLA NEYİ KORUDU?”

Bugün çıkarılan KHK’ların 135 kanun maddesini değiştirdiğini kaydeden Feyzioğlu, “Meclis’e ne gerek var? Bu KHK’yı çıkaran Cumhurbaşkanı’na, Başbakan’a ve bakanlara soruyorum. 15 Temmuz’da bu millet Meclis’i niye korudu?” diye sordu.

Çıkarılan KHK maddelerinin OHAL’le ilgisi olmadığını söyleyen Feyzioğlu, “Kapalı kapılar ardında, Saraylarınızda yasa çıkartacaksanız bu millet canıyla neyi korudu?” diye sordu.

“İNSANLAR SOKAKTA BİRBİRİNİZ KAFASINA SIKACAK”

Metin Feyzioğlu, 696 Sayılı Kanun Hükmünde Kararname'de yer alan “darbe girişimi ve girişimin devamı niteliğindeki eylemler'e müdahale eden sivillerin cezai sorumluluğu doğmayacağı” şeklinde hüküm için Cumhurbaşkanı’na seslendi.

Feyzioğlu şöyle dedi: “Darbe girişimi ve girişimin devamı niteliğindeki eylemler” olduğuna kimin karar vereceğini soran Feyzioğlu, “İnsanlar sokakta birbirinin kafasına sıkacak. Siz bunu nasıl önlersiniz. Sizin herhalde istediğiniz bu değil Sayın Cumhurbaşkanı. Siz yurttaşlarınızın birbirinizi vurmasını teşvik etmiyorsunuz herhalde. Dehşet içindeyim. Bunu derhal geri çekin. Kabile devletlerinde olmaz bu. Siz ne yaptığınızın farkında mısınız? Ne yapmak istiyorsunuz? Bunun altına imzası olanlar ne yapmak istiyorsunuz? Bunu kabul edemeyiz çok tehlikeli bir maddedir.”
Cumhurbaşkanı’na seslenen Feyzioğlu, “Siz sivillerin birbirini öldürmesine izin veren ve bunu öldür hiç bir cezan yok diyen maddeyi nasıl çıkarttınız? Kimse sormayacak mı bunu!”

Metin Feyzioğlu, 696 Sayılı Kanun Hükmünde Kararname'de yer alan “darbe girişimi ve girişimin devamı niteliğindeki eylemler'e müdahale eden sivillerin cezai sorumluluğu doğmayacağı” şeklinde hüküm için Cumhurbaşkanı’na seslendi “Siz sivillerin birbirini öldürmesine izin veren ve bunu öldür hiç bir cezan yok diyen maddeyi nasıl çıkarttınız? Kimse sormayacak mı bunu!” dedi.
 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 25.12.2017 01:43
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Tamamen iç savaş kararıdır 2017-12-25 00:33:53

Arkadaşlar bu karar tamamen iç savaş kararıdır çok saçma yerinde olmayan bir karardır bu ülke hiç iyi yönetilmiyor bunuda gördük

Misafir Avatar
dr 2018-01-01 22:37:25 @Tamamen iç savaş kararıdır

yalancılar, iftiracılar, bozguncular belli bir başarıya ulaşsalarda sonları hüsrandır. AMARİKA nın paralı ajanları ne çok konuşuyor. uyanık abd de dili uzunları ajan tutuyor. feyzioğlu bey yanılmıştır . bilerek bunları söylemez inanmam.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
nil_can 2017-12-25 09:00:34 @Tamamen iç savaş kararıdır

Metin F oğlu birşey biliyor! bir darbe den haberdardır bnce. o darbecileride sözde halk sayıyor artık ne olduğunu kendisine sormalı.

Beğenmedim! (10)
Misafir Avatar
dadas 2017-12-25 08:59:17 @Tamamen iç savaş kararıdır

Metin bey yarın deseki fetö bir halktı, halk ayaklanmasıydı şaşırmayın!

Beğenmedim! (12)
Misafir Avatar
ne bileyim deme! 2017-12-25 08:38:19 @Tamamen iç savaş kararıdır

İç savaş çıkartmak isteyenler sık sık iç savaşdan bahseder, kaos yapar, yasaları engeller, halkı ayrıştırır, fitneler sokar, küçük bir olumsuzluğu hatta iy işleri bile kötü gösterir gazetelerinde, yorumlarında , köşelerinde. işte hain onlardır. karıştırıcı onlardır. khk lar sadece ülkesini korumak için vatandaşa verilmiş bir yetkidir. . buna karşı çıkan zihniyet polise molotof atanlara getirilen suçlarada karşı çıkmıştı.

Beğenmedim! (14)
Misafir Avatar
sakarya 2017-12-25 08:31:11 @Tamamen iç savaş kararıdır

Feyzi oğlu siz hangi iki halktan bahsediyorsunuz? yani bir kısım halk darbe yapacak bir diğer kısımda o darbe yapanları vuracak öylemi? bunamı halk birbirini vuracak diyorsunuz* siz 15 Temmuz darbesini halkın bir kısmının yaptığınımı ima ediyorsunuz? yada bundan sonra sizin planladığınız bişemi var yada bildiğiniz
bir halk darbesi mi olacakki halk birbirini öldürür diyorsunuz? hiç bir halk ülkesini yıkmak için darbe yapmaz. darbe yapanlarıda bu halk engellemeli ve engellemekiçinde yetkisinin olması güzel bişe .. sonra Cumhurbaşkanı khk yı tek başına çıkatrmıyor bakanları ve meclisi ile yapılan bişe bu.. hukukçusunuz lütfen tarafsız olun ve doğruları söyleyin. siz sevilen bir kişisiniz bunu bilin ama iyileri sever bu millet . sadece iyileri. sizde iyi kalın lütfen.

Beğenmedim! (16)
Avatar
Gurbetçi 2017-12-25 00:39:35

Uyan TÜRK milleti dünyanın neresinde görülmüş keyfi yasa çıkarmak al eline bir kalem kağıt kanun diye karala ülke böylemi yönetilir kabilede bile büyük önde gelenler toplanıp bir karar alıyor bu tek adamın niyeti halkı bir birbirine kırdırmak yeter be kardeşim bu diktatöre bir dur diyen olmayacakmı

Avatar
Derince 2017-12-25 01:52:17

Yeni Türkiye'yi böyle inşa ediyorlar ,daha çoook dehşete hayrete düşeceksiniz bu günleri arar olacağız.

Avatar
temocin 2017-12-25 00:23:51

acaba istenilen bumu anlamadim bu sekilde yasa cikmasi düsündürücü ic savasami gidiyoruz

Misafir Avatar
görüş ler 2017-12-25 08:34:42 @temocin

Bir hukukçunun veya bir kamu görevlisinin İÇ SAVAŞ dan bu şekilde bahsetmesi SUÇTUR.

Beğenmedim! (14)
Avatar
Nurali Boz 2017-12-25 00:28:00

Sordurtmayacak recebin teokrasisidir bu demokrasiyi rafa iktidar oldugu gun kaldirmisti o gunden bu gune bagirmamizin sebebini simdimi anladiniz cok gec degilmi efendi ??????

Avatar
yeter artik 2017-12-25 00:46:04

ohal firsata cevrildi meclise millete darbe yapildi
khk ile dunyanin neresinde yasalar cikartiliyor

Avatar