banner87

Flaş açıklama: İnce Erdoğan'ın kazandığını kabul etti...

FOX TV'deki seçim programının sunucularından gazeteci İsmail Küçükkaya, Muharrem İnce'ye telefon ile SMS mesajı atarak ne düşündüğünü sorduğunu, İnce'nin ise SMS ile cevap vererek 'Adam kazandı' yazdığını söyledi.

Flaş açıklama: İnce Erdoğan'ın kazandığını kabul etti...

FOX TV'deki seçim programının sunucularından gazeteci İsmail Küçükkaya, Muharrem İnce'ye telefon ile SMS mesajı atarak ne düşündüğünü sorduğunu, İnce'nin ise SMS ile cevap vererek 'Adam kazandı' yazdığını söyledi.

25 Haziran 2018 Pazartesi 01:00
Flaş açıklama: İnce Erdoğan'ın kazandığını kabul etti...

CHP'nin cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce, bugün (24 Haziran 2018) yapılan cumhurbaşkanlığı ve milletvekili genel seçimlerinin resmi olmayan sonuçlarına ilişkin olarak "Tabii ki adil bir yarış değildi, ama Erdoğan'ın kazandığını kabul ediyorum" dedi.

FOX TV'den İsmail Küçükkaya'nın Whatsapp'tan sorularını yanıtlayan İnce’nin, 24 Haziran seçimlerinin sonuçlarına ilişkin olarak yarın açıklama yapacağını duyurduğu kaydedildi. 

Önerilen Haberler
Anahtar Kelimeler:
InceKüçükkayaSmsErdoğan
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Mr. AQ 2018-06-25 01:39:27

YÜCE BAPHOMET ! SEÇSİS SİYONİST SEÇİM SİSTEMİNDEN RAZI OLSUN AQ !

Misafir Avatar
chpli 2018-06-25 10:34:36 @Mr. AQ

CHPlışer olarak onurumuzu kurtardık diye düşünüyorum. oy vermedim çünkü bunlar bizim seçtiğimiz M vekillerini satar. bu partiye artık güvenilmez.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
bence 2018-06-25 10:33:22 @Mr. AQ

Seçim yarışı bitti. şimdi gelin bir tarih belirleyelim. Kılıçdaroğlu ile İnceyi bir güreştirelim. kaçan şerefsizdir şartını koyalım.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Mr. AQ 2018-06-25 02:57:02 @Mr. AQ

ÇOK FECİ KEKLENİYORSUN TÜRKİYEM ! :(

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
DEDECİK 2018-06-25 02:28:26 @Mr. AQ

NİNE ÇOK MUTLU OLMUŞ (???) KİHKİHKİH YAPIYOR ! ODA SİYONİSTMİŞ AQ :(

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
adamınız gol diyor 2018-06-25 02:20:05 @Mr. AQ

az önce YSK başkanı da gol dedi. ne oldu hani anadolu ajansı yalan söylüyordu?

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
senin efendin 2018-06-25 02:06:17 @Mr. AQ

baphomet ci olmasin kihkihkih

Beğenmedim! (17)
Misafir Avatar
masonlar 2018-06-25 02:05:02 @Mr. AQ

buyuk israil in kurulmasini istiyor hersey Baphomet icin

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
israil 2018-06-25 02:02:28 @Mr. AQ

kazandi

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ilginc 2018-06-25 01:48:13 @Mr. AQ

gecenlerde israil in akp yi iktidarda gormek istedigi yazmiyormuydu

Beğenmedim! (0)
Avatar
kendimi 2018-06-25 01:12:33

keklenmis hissettim

Misafir Avatar
Mr. AQ 2018-06-25 02:47:27 @kendimi

kol böreğide olabilir !?! malesef...yazık :/ ama bu millet öğrenmeyecel gibi de duruyo...

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
hungur hungur agliyasim 2018-06-25 01:41:43 @kendimi

var kendimi keklenmis istiyorum

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
bu iste bi bit yenigi var ya hadi hayirlisi 2018-06-25 01:39:51 @kendimi

yakinda kokusu cikar

Beğenmedim! (0)
Avatar
tum oylar sayilmamiskken 2018-06-25 01:13:57

yenilgiyi neden kabul ediyorsunuz ???

Misafir Avatar
Mr. AQ 2018-06-25 02:42:47 @tum oylar sayilmamiskken

SİYONİST AMCASI ÖYLE İSTEMİŞTİR AQ !

Beğenmedim! (0)
Avatar
Kemal 2018-06-25 01:09:53

Yazıklar olsun size.Meydanlara toplanan milyonların hakkını koruyamadınız ya.Herkesin ah'ı sizi yakacak.Nasıl bakacaksınız milletin yüzüne?

Misafir Avatar
Mr. AQ 2018-06-25 02:45:05 @Kemal

...................

Beğenmedim! (0)
Avatar
ysk daha secim sonuclarini aciklamadi 2018-06-25 01:14:49

ve siz pes mi ettiniz ????

Misafir Avatar
Mr. AQ 2018-06-25 02:44:04 @ysk daha secim sonuclarini aciklamadi

ANLAYIN BE KARDEŞİM YAAA ARTIK ÜFFF...

Beğenmedim! (0)
Avatar
adamlar bop projesinden 2018-06-25 02:03:01

vazgecermi ???

Avatar
biz bu sonucu kabul 2018-06-25 01:16:07

etmiyoruz CHP oyuna sahip cikmali

Misafir Avatar
001 2018-06-25 01:26:45 @biz bu sonucu kabul

bence muarrem ince şu an rehin kafasına kesin silah dayayarak tehdit etmişlerdir kesinlikle muarrem ince kabul etmez ve kamera karşısına geçip konuşurdu açıklama yaparsı adam rehin bence tehdit altında

Beğenmedim! (1)
Avatar
İnce'nin 2018-06-25 01:21:02

SMS ile televizyona sonuç gönderdiğine hiç inanmıyorum BU işte bir iş var..

Misafir Avatar
erkan 2018-06-25 01:40:04 @İnce'nin

ince tehdit edildi bence ince kolay kolay teslim olmaz böyle açıklamayı yapmaz kamera karşısına çıkıp açıklama yapardı bu işte iş var gerçekten

Beğenmedim! (0)