Flaş gelişme: Ataşehir'den sonra 6 CHP'li belediye daha...

İçişleri Bakanlığı, bazı CHP’li belediyelerde teftiş başlattı. Bakanlık, tespit edilen belediyelerde iş ve işlemlerin incelenmesi için müfettiş gönderdi.

Flaş gelişme: Ataşehir'den sonra 6 CHP'li belediye daha...

İçişleri Bakanlığı, bazı CHP’li belediyelerde teftiş başlattı. Bakanlık, tespit edilen belediyelerde iş ve işlemlerin incelenmesi için müfettiş gönderdi.

09 Aralık 2017 Cumartesi 11:46
Flaş gelişme: Ataşehir'den sonra 6 CHP'li belediye daha...

İçişleri Bakanı Süleyman Soylu’nun onayı sonrasında Mülkiye Teftiş Kurulu’nda görevli müfettişlerden oluşturulan müfettiş grupları, tespit edilen belediyelerin bulunduğu kentlere giderek hafta başında teftişe başladı.

İçişleri Bakanlığı’nca iş ve işlemlerinin müfettişlerce mercek altına alınan belediyeler arasında İstanbul’daki Beşiktaş, Şişli, Ataşehir ile Muğla Büyükşehir Belediyesi yer alıyor.

Milliyet’in haberine göre, söz konusu belediyelerin incelemeye alındığı iş ve işlemlerin arasında imar konuları bulunuyor. Müfettişlerin, ayırıca belediyelerin hizemt alımlarıyla ilgili iş ve işlemleri de incelediği belirtildi. Müfettişler, teftiş sonrasında hazırlayacakları raporlarında suç unsuru bulmaları halinde adli yargılama için savcılığa suç duyurusunda bulunacak. Aynı raporlar kapsamında İçişleri Bakanlığı’nın belediye başkanlarının durumuyla ilgili de değerlendirme yapabilecek.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 09.12.2017 14:36
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
laz 2017-12-09 11:50:26

SEN MİSİN ACİGİMİZİ SOYLEYEN BİZDE BOYLE YAPARİZ DİYORLAR.... KOPEKSİZ KOY BULMUSLAR DEYNEKSİZ GEZİYORLAR......

Misafir Avatar
ankara 2017-12-09 14:29:34 @laz

Taşlar yerine oturmalı elbet.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ege 2017-12-09 13:37:01 @laz

Adil olunuz, hakkı konuşunuz. ak partili belediyeler , belediye başkanları görevlerini neden bıraktılar? chp liler bir sevindiler, bir endişeye düştüler ne yaptıklarını ne yapacaklarını bilemez duruma düştüler. bunlar idareden anlamazlar çünkü. bunların pilleride bitse iş göremez durumdada olsalar yine görev bırakma diye bir anlayışları yok. yeterki koltukta otursunlar. ardeşlerim chp yönetimine seslenmiyorum onlar zaten sele kapılmış tepe takla ne yaptıklarını bilmeden sürükleniyorlar. chp ye oy verenl kardeşlerim . chp den uzak durun. aman ha . bunlar ne yönetimden ne idareden, ne barıştan anlamazlar. ne yazıkki bunları çoğu yut dışı bağlantılı çalışıyorlar.

Beğenmedim! (9)
Avatar
Antalyalı Attalos 2017-12-09 12:02:46

AKP lilerdeki şu ahlaksızlığa bakarmısınız.Siz bizim hırsızlığımızı ortaya çıkarırsanız bizde böyle ensenizde boza pişiririz demeye getiriyorlar.Din tüccarı bu pisliklerden de başka bir şey beklenmezdi zaten.

Avatar
yakup gebeş 2017-12-09 12:40:30

Baktılar başkanlık seciminde oylar azalmış CHP yükselişte karalama kampanyası sonrada oylar akp ye geçsin millet yermi DHA da artacak hatta

Avatar
Rusvo 2017-12-09 12:45:59

Re-Cepciler aç kaldı.

Avatar
adalet istiyoruz 2017-12-09 13:26:42

rusvet alanlarada operasyon yapilsin

Avatar
demi 2017-12-09 13:27:47

bakanlar aileleri ve yakin akrabalari mal beyaninda bulunsun asiri artis soz konusuysa inceleme baslatilsin

Avatar
Sorun yok 2017-12-09 12:13:33

Zaten mufettisler cho li beledilerde 365 gun teftis yapiyorlar.akp li belediyelerin yanindan gecmeyen nufettisler tum chp li belediyeleri igneden iolige herdaim teftis ediyorlar.son 5-6 seneden beri durum bu.ama atasehirde yapilan olayda suc niteliginde hicbirsey yok.bu iddaalari babacigim in genilerine,hollandadaki sirket kuran TC basbakanina ve cesitli vatandasligi olan bakanlarina da yapsalarda bizde hakkaniyetli davrandiklarina inansak.yalan dolanla olmaz bu isler.

Avatar
hak hukuk adalet istiyoruz 2017-12-09 13:26:15

man adasi belgelerinin ardindan sonra cok manidar chp yi susturma operasyonu kendi belediyelerinizede mufettis yollayin sadece istifa ettiriyorsunuz