banner58

Flaş gelişme... CHP'den bir 'Adalet Yürüyüşü' kararı daha

Ankara-İstanbul arasında Adalet Yürüyüşü gerçekleştiren ve Çanakkale'de Adalet Kurultayı yapan CHP, Pazartesi günü de Ordu'dan Giresun'a 'Fındık İçin Adalet' yürüyüşü yapacak

Flaş gelişme... CHP'den bir 'Adalet Yürüyüşü' kararı daha

Ankara-İstanbul arasında Adalet Yürüyüşü gerçekleştiren ve Çanakkale'de Adalet Kurultayı yapan CHP, Pazartesi günü de Ordu'dan Giresun'a 'Fındık İçin Adalet' yürüyüşü yapacak

15 Eylül 2017 Cuma 10:01
8535 Okunma
Flaş gelişme... CHP'den bir 'Adalet Yürüyüşü'  kararı daha

CHP Trabzon Milletvekili Haluk Pekşen SÖZCÜ’ye yaptığı açıklamada CHP’nin Karadeniz milletvekilleri başta olmak üzere bütün vekillerini bu yürüyüşe davet etti ve şunları söyledi;

“Yürüyüşümüz 18 Eylül Pazartesi günü Ordu ilimizden başlayacak. 20 Eylül’de de Giresun’a ulaşacağız. CHP MYK Giresun’da toplanacak ve fındık mitingini gerçekleştireceğiz”
 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 15.09.2017 10:27
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
mustafa 2017-09-15 12:57:13

Tabi haburdan davul zurnaylada chp soktu saten pkk yi otobüs un üstünde de milli takım gibide chp gezdirdi degilmi aydin

Avatar
Yılmaz Bozkurt 2017-09-15 13:08:25

Chp ye ppkk destekcisi diyerek camur atanların tamamı Akp lidir bilesin Aydın efendi.2009 dan Dolmabahçe görüşmelerine kadar kimlerin pkk ya destek oldugunu 6 yaşındaki cocuklar bile biliyor.Oslo' dan basla İmrali' dan bitir.Sizin gibilerin attığı çamurlar CHP ye yapismaz sizin ellerinizde kalır.

Avatar
yılmaz yaşar 2017-09-15 20:58:22

akköpekler kacak külliyede kemik dagıtım zamanı haydi hoşt hoşt kacak külliye kemik kapısına

Avatar
Antalyalı Attalos 2017-09-15 10:18:56

Bence değmez.AKP ye %60 lara varan seviyede oy veren bu fındık kadar aklı olmayan bu adamlar yarın yine gidip oylarını AKP ye yağdırırlar.

Avatar
aydın 2017-09-15 11:16:24

önce chp nin üzerindeki pkk desdekcisi lekesini temizle halkın tokatı yakın

Avatar
sivas 2017-09-15 11:55:57

boş gezenin boş kalfası nı oynuyor CHP

Avatar
izmirli 2017-09-15 11:56:02

Chp kilicdaroglunun Avukati Feto sorusturmasinda / ama nedense Yurt gazetesi bunu yayinlamiyor neden ?

Misafir Avatar
izmirli 2017-09-15 14:53:54 @izmirli

cesmeden / Lafi agzimdan alidn tebirk ederim seni :D

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
ceşmeden 2017-09-15 14:39:27 @izmirli

bunlar hep bir aile. tek merkezden yönetiliyorlar. hepside Türkiye karşıtı ondan yayımlamıyorlar. kim kendi ayıbını açığa vurur?

Beğenmedim! (1)
Avatar
ülkem 2017-09-15 11:56:58

Tüm kardeşlerim cuma nız mübarek olsun.