Gar katliamı davasında yeni gelişme

103 kişinin hayatını kaybettiği Ankara Garı katliamının gerekçeli kararı açıklandı. Açıklamada, " 'İnsanlığa karşı suç'un yasal unsurları oluşmadı" denildi.

Gar katliamı davasında yeni gelişme

103 kişinin hayatını kaybettiği Ankara Garı katliamının gerekçeli kararı açıklandı. Açıklamada, " 'İnsanlığa karşı suç'un yasal unsurları oluşmadı" denildi.

22 Şubat 2019 Cuma 17:56
Gar katliamı davasında yeni gelişme

Ankara Garı önünde 103 kişinin yaşamını yitirdiği katliamın davasında gerekçeli karar açıklandı. Kararda, eylemin ‘anayasal düzeni değiştirmeye teşebbüs’ suçunu oluşturduğu, ‘insanlığa karşı suç’un yasal unsurlarının ise gerçekleşmediği ifade edildi.

Ankara Garı önünde 10 Ekim 2015’te 103 kişinin ölümüyle sonuçlanan katliama ilişkin 36 sanıklı davada verilen hükmün gerekçesi açıklandı.

Ankara 4. Ağır Ceza Mahkemesi’nin gerekçeli kararında, IŞİD’in Türkiye’deki eylemleri aktarılarak, bunlara bakıldığında örgütün toplumun bir kesiminden ziyade anayasal düzeni hedef aldığı ve tüm toplum kesimlerine yönelik saldırılar gerçekleştirdiği belirtildi.

Dava konusu saldırının planlayıcısı olan ve kovuşturma aşamasında ölü olarak ele geçirilen Yunus Durmaz’dan elde edilen dijital materyallerde, Durmaz’ın birçok eylem planladığı, istihbarat çalışması yaptığı, bu eylemlere ilişkin Suriye’deki örgüt yönetiminden onay, eylemci, silah, patlayıcı ve para istediği kaydedilen kararda, Durmaz’ın dijital malzemelerinde bulunan ve örgüt yöneticilerine yazdığı mesaj hatırlatıldı.

Son Güncelleme: 22.02.2019 19:38
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Firat 2019-02-22 20:11:08

Isit niye akp'ye saldirmadi,isit akp nin kurd ve mualiflere karsi kulandigi bir katiller ordusudur,ypg recep'in kopeklerini gömdu,kudursun recep

Misafir Avatar
cp denen ibine 2019-02-23 17:05:01 @Firat

erdoğan ile ne alakası var piç tohumu ... devlet sana gitme diyor ...sizler ıorada kalkıyorsunuz pkk marslarıyla halay cekıyorsunuz beter olunnnnnn aq zihniyetsiz maymunları

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
E 2019-02-23 14:19:04 @Firat

TERÖRİSTLER TERÖR DESTEKÇİLERİNİ PATLATTI... AÇIKLAMASI BUDUR... ASLINDA İYİDE OLDU .. BİRDE TİPİNİ DEVİRDİKLERİM ORADA BUNLARI ANIYOR BİR DEFOLUN GİDİN ULEN.... ÇAKAL YAVRULARI AMERİKAN GÖTÜ YALAMALARI

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Cp 2019-02-23 10:01:34 @Firat

Kurdun dügünlerini bombalayip kadin çocuk olduren,eli kanli katil kerdogan,alçak bir kurd dusmanidir

Beğenmedim! (0)
Avatar
Suleyman Akcay 2019-02-22 19:11:20

ikibucuk ay tamir edilmeyen bozuk asonsorde olen 10
kisinin ikisi kardes cikti.babalari mikrofona ne dedi?
iki oglumu Allah verdi Allah aldi demedimi?Allaha iftira atmadimi
?din dedikleri ezenleri koruma kanunu olmus.milyar verseler
kendilerine boyle bir koruma kanunu saglayamazlar.ama bu
millet onlara badava sagliyor bunu.

Avatar
ülkücü aydin denen 2019-02-22 21:36:50

orosbu dölü bu katliami yapan senin zihnyetinde olan insanliktan nasibini almamis haydutlar.senin gibi soysuz orobu dölü .orosbu cocugu pic,salyalarini baska kapiya akit.

Avatar
Cahil 2019-02-22 22:42:18

TURKIYEDE BIR GURUH VAR FILISTINLI LEYLA HALID VE YASER ARAFATIN ISRAILLE SAVASTA YAPMIS OLDUKLARI VE GUNEY AMERIKADA CASTRO VE CHE GUERRANIN AMERIKA ILE YAPTIKLARI SAVASTA YAPTIKLARI ZAFER ISARETINI PKK ISARETI OLARAK ADLANDIRDILAR VE SANKI AMERIKAYA GIREN KENDILERINE GIRIYOR OLDU HATIRLATAYIM IRAKTA MUSLUMAN 400 000 KADINA TECAVUZ EDEN AMERIKALI ASKERLERIN TANKLARI SILAHLARINDA TERS ZAFER ISARETI VARDI ODA ISARETE BIAT EDENLER IRAKTA VE SURIYEDE MUSLUMANLARA ZULUM EDEN AMERIKALILARIN USAKLARIDIR ISRAILDEN KALKAN UCAKLAR IRAKTAKI MUSLUMANLARA BOMBA YAGDIRMADI NAKSIBENDICI TURGUT OZALIN INCIRLIKTEN KALDIRDIGI UCAKLAR IRAKTAKI MUSLUMANLARA VE MUBAREK YERLERE BOMBA YAGDIRDI BIRDE MERAK EDERIM ALLAHA INANMAYAN INSANLARIN YASADIGI KORE DE MUSLUMAN ASKERLER NASIL SEHIT OLUYOR YOKSA SEHITLIK MAKAMI BUDISTLEREMI AIT

Avatar
Suleyman Akcay 2019-02-22 19:06:45

bu kararin neresi yanlis.301 kisinin oldugu madende
olen lerin yakinlari tokatlandi-dovuldu.bu insanlar
buna ragmen kurdele takilmis bir buzdolabi-camasir
makinasina olulerini satti kaziklandiklarini anlayinca
ankaraya yuruduler.
bu ulkede en ucuz sey insan hayati olduguna gore
bu karar normaldir bu halk buna laiktir.vesselam.

Avatar
Ülkücü Aydın 2019-02-23 08:11:17

Onun bunun çocuğu sizin zihniyetinizin amk devam edeceğiz. Hayatiniz yalan hayatiniz kufur.o hayatin a koymakta bizim borcumuz olsun. Seni doğuran sıçmış doğurmamış.o.pu piçi uyusturucu satarak silah alah alcak namussuz kurt terör partisini kim ve kimler besliyo açıkla! O.cocugu olsan o bile iyi.ananoz babaniz belli degil

Avatar
Ülkücü Aydın 2019-02-22 18:13:36

Elini devrimci yumruğu ve tavşan parmak yapan mağdur halka şöyle bi serzenisim var.bu gar katliamını yapanlar sizin sevdiğiniz yasa dışı örgütlerle ortak çalışanlar.yani gar katliamını yapanlarla pkk orgut başları avuçlarını kasiyo

Misafir Avatar
Hastir ordan 2019-02-22 18:39:08 @Ülkücü Aydın

Oğlum sizin kafanıza manda deriisi sarıp sizlerin beyninizi erittiler de MANKURTAŞTIRILDINIZ MI? İnsan bu kadar beyinsiz olur mu? PKK nerdeee İŞİD nerde? Senin peşinde koştuğun AKP ve MHP İŞİD ile kolkola öküz. Herkesi kendin gibi beyinsiz mi sanırsın?

Beğenmedim! (1)
Avatar
ülkücü aydın 2019-02-23 12:54:29

solcu piçlerin bi zikri olmadığı için direk küfrederler.ne kadar aşağılık bi insan güruhu olduğunu anlayın bunların.bunlar kancık 3.sınıf artık insan kitlesi.bu dallamalar değilmi savaşmadan işidin işgal ettiği yerlere giren.bu piçler değilmi tsk'ya karşı savaşırsanız esirleriniz salınacak diyen.bu iki itinde sahibi aynı.yani bombayı patlatanların başlarıyla bunların başları kolkola.ama böyle algı mağduru zavallı halkı elinde tavşan işretleriyle meydanlara yollarlar.ya komünizm bitecek yada biz SİZE NEFES YOK KANCIKLAR