Gazeteci Bulut, CHP'nin adayını açıkladı

Gazeteci Adnan Bulut 24 Haziran'da yapılacak seçimlerde CHP'nin adayının Büyükerşen olacağını iddia etti.

Gazeteci Bulut, CHP'nin adayını açıkladı

Gazeteci Adnan Bulut 24 Haziran'da yapılacak seçimlerde CHP'nin adayının Büyükerşen olacağını iddia etti.

26 Nisan 2018 Perşembe 09:08
Gazeteci Bulut, CHP'nin adayını açıkladı

Cem TV'de yayınlanan Şimdi Gerçekler programının yapımcısı ve sunucusu, gazeteci Adnan Bulut CHP'nin Cumhurbaşkanı adayının Eskişehir Büyükşehir Belediye Başkanı Yılmaz Büyükerşen olacağını iddia etti.

11'inci Cumhurbaşkanı Abdullah Gül'ün adaylığının çok büyük yanlış olacağını her fırsatta dile getiren Bulut, twitter hesabından "Yılmaz Büyükerşen’e başarılar" diye yazdı.

İşte Bulut'un o tweeti:

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 26.04.2018 12:02
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
eli öpülesi insan 2018-04-26 11:33:06

yurdum insani insandan anlasa bi anlasa aha iste eli öpülesi gercek bir yurdunu ulkesini halkıni düsunen insan basarilar dilerim harika sevindim

Misafir Avatar
seçmen. 2018-04-26 17:51:17 @eli öpülesi insan

çalışana iş yapana oy veririz. sahtekara yalancıya iftiracıya kavgacıya adam satanlara vatan satanlara teröristin yanında saf tutanlara oy moy yok zırnık yok.

Beğenmedim! (0)
Avatar
veli 2018-04-26 11:15:41

bence en iyi aday eskisehiri dunya sehri yapan koca yurekli bu adamgibi adam turkiyeyi cennete cevirir oylar chp

Misafir Avatar
CHP KAZANACAK 2018-04-26 12:06:03 @veli

AKP bay bay

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
güven 2018-04-26 11:31:03 @veli

CHP işi sahtekarlığa döktü. şapkalı köylü c başkanı adayı. bu adam şimdiye kadar neden şapka takmıyordu peki*
rezillik iki yüzlülük...

Beğenmedim! (23)
Misafir Avatar
güven 2018-04-26 11:28:36 @veli

YEMEZLER KUZULARIM YEMEZLER. BİRİNİN BAŞINA ŞAPKA KOY KÖYLÜYÜ KANDIR, BRİNİN BOYNUNA KRAVAT YAKASINA SÜSLÜ ROZETİ KOY ŞEHİRLİĞİ , OJELİ MİNİLİ KADINI KOY ÇALIŞAN KADINI, İÇKİ MASASINDA GÖRÜN MEYHANECİLERİ SARHOŞLARI, BİR İKİ SATILMIŞI BUL BAŞINA ÖRÜ GEÇİR MÜSLÜMANLARI KANDIRMAYA ÇALIŞ OOFF NE GÜEL HALKI KOYUN SANAN CHP ASIL KOYUN SİZSİZNİZ. 15 MİLLETVEKİLİNİN DURUMU KOYUNUN DURUMUNDANDA VAHİM.

Beğenmedim! (20)
Misafir Avatar
A aaaaaaaa!, chpli 2018-04-26 11:25:41 @veli

Ecevit benzetmiller:-))))))))))))))))
çok acayıp halkçılar bunlar haaa. kandırıkçılar. bu zavallıyıda Ecevit misali öne sürüp uyuşturup devleti soyma gayreti içindeler. Ecevit gibi lideri yediler, Deniz Baykal gibi lideri yediler. Atatürkten sonra chp miras 7 ler oldular.

Beğenmedim! (20)
Avatar
beyinsiz sürüsüne hatirlatma 2018-04-26 11:43:34

zavalli beyni bos yorumcular bu resim arsivden alinmistir.sayin seren saci olmadigi icin cogu kez sapka kullanir beyinsiz yorumculara hatirlatilir.

Misafir Avatar
onlar 2018-04-26 12:05:42 @beyinsiz sürüsüne hatirlatma

troll

Beğenmedim! (0)
Avatar
ZEYDİ 2018-04-26 12:40:48

MUHAREM İNCEYİ TROLER İSTEMİYOR. ÇÜNKÜ AĞIZLARININ PAYINI VERİR DE ONDAN

Avatar
Muzaffer Kartal 2018-04-26 12:04:52

SAYIN BÜYÜKERŞEN'E SAĞLIK,AFİYET DİLERİM.ÇOK DEĞERLİ BİR KİŞİDİR AMA 80 YAŞINDA VE 5 YIL BAŞKANLIK İÇİN FAZLA YAŞLI OLMASI HANDİKABIDIR.SAYIN MUHARREM İNCE EN UYGUNUDUR.

Avatar
veli 2018-04-26 12:42:17