banner87

Gazeteci Mehmet Altan'ın tahliye talebi reddedildi!

Gazeteci Mehmet Altan'ın tahliye talebi 27. Ağır Ceza Mahkemesi tarafından reddedildi.

Gazeteci Mehmet Altan'ın tahliye talebi reddedildi!

Gazeteci Mehmet Altan'ın tahliye talebi 27. Ağır Ceza Mahkemesi tarafından reddedildi.

15 Ocak 2018 Pazartesi 15:19
Gazeteci Mehmet Altan'ın tahliye talebi reddedildi!

Anayasa Mahkemesi’nin hak ihlali kararı sonrasında İstanbul 26. Ağır Ceza Mahkemesi Mehmet Altan’ın tahliye talebini reddetmişti. Avukatlarının üst mahkeme olan İstanbul 27. Ağır Ceza Mahkemesine yaptığı itiraz başvurusu da sonuçlanmıştı. Üst mahkeme de itirazı reddetti.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 15.01.2018 16:10
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Aydin 2018-01-15 15:52:06

Bu vatan hainleri atatürkçüler içeri tıkmak için her tezgaha canak tutuyordu

Misafir Avatar
texas 2018-01-15 20:09:58 @Aydin

kusum aydin ulen sen daha burnunun ucunu göremiyorsun sen kim yorum yapmak kim zir cahil beyinsiz acaba ortaokuldan mi kovuldun gerizekali

Beğenmedim! (0)
Avatar
BULUT 2018-01-15 16:01:22

Etme bulma dünyası işte. Bir zamanlar adalet arayan insanlarla bu beyler dalga geçiyorlardı. Bakın sizede hukuk lâzım oldu. Beter olsunlar hemii ?

Avatar
Burhan 2018-01-15 16:39:29

ANAYASAYI, HUKUK DÜZENİNİ BUNLAR İÇİN KALDIRIRLAR, YARIN ATATÜRKÇÜLERİ TIKARLAR; HUKUK DEVLETİNİ SAVUNMA HEDEFİNDEN ŞAŞMAK HATA OLUR! KİM OLURSA OLSUN, NE OLURSA OLSUN HUKUKUN ÜSTÜNLÜĞÜ ŞARTTIR!

Avatar
texas 2018-01-15 20:07:54

akilli dürüst gazeteciler siyasetciler pröfösörler icerde sahtekar yandas gazeteciler soytarilar irkcilar dinbazlar disarda bir gün o sopa elbette elimize gececektir o zaman vay halinize

Avatar
ali 2018-01-15 20:21:43

Anayasa Mahkemesinin Görevleri. İDARE HUKUKU. Madde 148 – Anayasa Mahkemesi, kanunların, kanun hükmünde kararnamelerin ve Türkiye Büyük Millet Meclisi İçtüzüğünün Anayasaya ŞEKİL VE ESAS bakımlarından uygunluğunu denetler.ANAYASA DEĞİŞİKLİKLERİNİ ise sadece ŞEKİL bakımından inceler ve denetler.

Avatar
köylü 2018-01-15 20:48:17

memedim sen daha çok yatarsın şeriatçıların başkanın merhametine kalmış ne zaman insaf ederse çıkarsın yalvar takar elini öp seni affetsin bence amerikayla rusya destek vermeli gerçek bir darbe yapılıp cumhuriyetimiz şeriatçıların elinden alınmalı iç sacaştan önce yapılmalı